Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Τα ντολμαδάκια του Πάθους....

Ξύπνησε νωρίς το πρωί
με το σώμα του ακόμα τυλιγμένο γύρω της
Τον φίλησε γλυκά και σηκώθηκε
σαν υπνωτισμένη,
ερωτευμένη.....
να ετοιμάσει την μαγική συνταγή
που της έμαθε κρυφά η γιαγιά της….
Ακόμα ζούσε στην μέθη της χτεσινής βραδιάς
αλλά.. την θυμόταν καλά
Χρόνια έψαχνε τον ιδανικό άντρα να την εφαρμόσει
Και τώρα τον είχε στο κρεβάτι της….
Ευτυχώς είχε πάντα στο σπίτι
τα απαραίτητα σκεύη και υλικά
και χτες προτού τον συναντήσει
είχε φροντίσει να προμηθευφτεί
από την βιολογική λαϊκή όλα τα απαραίτητα ζαρζαβατικά
Η γλυκιά κούραση του έρωτα
της έδωσε την απαιτούμενη τόλμη...
και άμετρη αποφασιστικότητα
Φόρεσε το λευκό Lacoste πουκάμισό του
που ήταν ποτισμένο από το μεθυστικό άρωμα του
καιβγήκε γυμνή στον κήπο
Σήκωσε το χέρι της
και έκοψε τα πιο τρυφερά αμπελόφυλλα
από την κρεβατίνα...
Ήταν τρυφερά σαν το δέρμα του
και τα τριχοειδή αγγεία στην πίσω πλευρά τους
της θύμιζαν τις φλέβες του
που με τόσο πάθος είχε φιλήσει..…
Μάζεψε όσα χρειαζόταν
και γύρισε στην κρεβατοκάμαρα
Ακόμα κοιμόταν ο αγαπημένος της....
και έτσι κατάφερε να τα τοποθετήσει
κάτω από το μαξιλάρι του
έπρεπε να μείνουν εκεί για 12 λεπτά ακριβώς….
ούτε ένα περισσότερο ούτε ένα λιγότερο
Άρχισε να μετράει τον χρόνο
χαζεύοντας την γυμνή σάρκα του….
Το μάτι της σταμάτησε στον καλοσχηματισμένο αφαλό του
Θέλησε να τον φιλήσει αλλά δεν έπρεπε να ξυπνήσει….
Μόλις πέρασαν τα λεπτά
πήρε με δεξιοτεχνία τα αμπελόφυλλα....
το πανωσέντονο που τον σκέπαζε ,
και γύρισε χαρούμενη στην κουζίνα
Πήρε μία κατσαρόλα μεσαίου μεγέθους
την γέμισε με νερό εμφιαλωμένο
και μέσα έριξε 3 σταγόνες αγιασμό.
Έκοψε ένα κομμάτι σε σχήμα καρδιάς
από το σεντόνι που είχε λερωθεί από τα υγρά τους
και το έριξε στο νερό
Αφού το άφησε να πάρει μία βράση....
το αφαίρεσε και έριξε μέσα
τα αμπελόφυλλα να ζεματιστούν για 5 λεπτά….
Έβγαλε τα αμπελόφυλλα,
λέγοντας το όνομα του ανάποδα, 7 φορές
και τα άφησε να κρυώσουν σε μία σκοτεινή γωνία
αφού τα κάλυψε με το υπόλοιπο σεντόνι….
Άναψε το μάτι
και έβαλε επάνω του ένα βαθύ τηγάνι
με μισό φλιτζάνι παρθένο ελαιόλαδο κρητικό
Ψιλοέκοψε τα κρεμμύδια και τα φρέσκα κρεμμυδάκια
με το ειδικό ασημένιο μαχαίρι
που χρησιμοποιούσε η οικογένεια της
σε σοβαρές περιπτώσεις ,
εδώ και δύο αιώνες
και τα έριξε μέσα να ξανθύνουν
ενώ τα ανακάτευε με την ξύλινη κουτάλα της γιαγιάς,
η οποία είχε σκαλισμένα επάνω της
ερωτικά καβαλιστικά ιδεογράμματα….
Έριξε μέσα το ρύζι
τον ψιλοκομμένο μαϊντανό, τον ευωδιαστό άνηθο,
κουκουνάρια και μία πρέζα μανδραγόρα….
Τα ανακάτωσε καλά μέχρι να μαραθούν
και προσέθεσε δύο κούπες νερό
και 7 σταγόνες από τον ιδρώτα τους
Ήρθε η ώρα για το αλάτι
διάλεξε ένα αλάτι ορυκτό
για να ζήσει η αγάπη τους σαν τα ψηλά βουνά
Πιπέρι φρεσκοτριμμένο από την Ινδία
για να τους μεταδώσει
όλη τη σοφία του κάμα σούτρα....
και δύο φύλλα δάφνης
για να έχουν ένδοξη ερωτική ζωή
μέχρι τα βαθειά γεράματα....
Το ρύζι ρούφηξε το νερό με τα υγρά τους,
και της θύμισε με πόση μανία
τον ρουφούσε την χτεσινή νύκτα....
Το έβγαλε από την φωτιά
και έφερε τα αμπελόφυλλα
Ξάπλωσε το πρώτο
σε ένα ρηχό πιάτο από κινέζικη πορσελάνη
με άσεμνες κινέζικες παραστάσεις.....
προσέχοντας να είναι έξω η λεία πλευρά του
και οι ίνες του από μέσα….
και έβαλε στην καρδιά του μία κουταλιά γέμισης…..
Με τα ακροδάχτυλα της το τύλιξε
λέγοντας το μαγικό ξόρκι:
«Αμπελόφυλλο καλό….
βοήθαμε να τον φιλώ…
να ζούμε αγκαλιασμένοι..
σαν το ρυζάκι τυλιγμένοι…»
Αφού τύλιξε 64 ντολμαδάκια
αναφερόμενη στην χρονολογία γέννησης του
έστρωσε οκτώ αμπελόφυλλα στον πάτο της χύτρας ,
όσα τα γράμματα του ονόματος του
και άρχισε να τα τοποθετεί
σχηματίζοντας στο κέντρο της χύτρας
πρώτα μία καρδια
Τα υπόλοιπα τα έβαλε κανονικά κυκλικά
και όσα περίσσεψαν σε στρώσεις
Προσέθεσε το λεμόνι
το υπόλοιπο παρθένο λάδι και νερό….
Έβαλε το πορσελάνινο πιάτο από πάνω…
να τα στριμώχνει.....
και τα έβαλε να βράσουν σε χαμηλή φωτιά
Δεν ήξερε αν τα προτιμούσε με αυγολέμονο.....
ή με γιαούρτι
και επειδή δεν ήταν μέρος της ιεροτελεστίας
γύρισε στο κρεβάτι για μία τελευταία πρωινή αγκαλιά
Το μεσημέρι θα του τα τάιζε στο στόμα .....
μαζί με λίγη μουρνόρακη ....
να τον μεθύσει και να τον δέσει για πάντα….
*αφιερωμένο στον Green Revenger.... που έχει ντολμαδοανησυχίες....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
.
.
Γράψτε και εσείς το δικό σας ντολμαδοποστ!!!
και συμμετέχετε στο ντολμαδοπαίχνιδο!!!!

Διαβάστε τα πρώτα ντολμαδοπόστ

51 σχόλια:

Green_revenger είπε...

....................
(η σιωπή μου προς απάντησή σου)

Δήμητρα είπε...

Πάλι καλά...
Περίμενα καμια συνταγήης Κατίνας απ τις μάγισες της Σμύρνης μέσα... (απο κείνες τις αηδίες με σαύρες και υγρά έμμηνου κυκλου...μπλιαχ...)
χαχαχαχαχαχχαχαχααχχαχαχαχαχαχα

Καλησπέρα Μαράκι....Νι όπως Νυστα ρεεεεεεεε

Green_revenger είπε...

"Υγρά έμμηνου κύκλου";;;
μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

Από την κρεβατίνα λέει!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Πάμε κόντρα σε κουλτουριάρικες αναρτήσεις;;; Το έπαθλο θα είναι ένα ticket για Λέσβο ή ένα κιλό ΠΟΠ (και ΡΟΚ) λαδοτύρι!!!

Δήμητρα είπε...

Aν είνα χωρίς επιστροφή θα παίξω και γω.Αλλά επειδή οι κόντρες των δυό σας δεν παίζονται,και οι υπόλοιπες συμμετοχές΄είναι ωχρλες,εγω θα κάνω τον κριτή,και μαζί με Λαδοτυρι θα βάλω και ένα μπουκάλι ούζο Κέφιή Πιτσιλαδή ανάλογα ποιος θα κερδίσει....

aKanonisti είπε...

ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
άσε τα Νια... και γράψε ντολμαδοποστ....
Βάλε ό,τι θες μέσα....
Εγώ δεν ειμαι σιχασιάρα....
Στο τέλος θα ψηψίσουμε... ποιος θα είναι ο νικητής...


@ντολμαδοgreenάκο....
Πως την φαντάζεσαι την κόντρα???
(φαντασιακή μπλογοκόντρα, μμμμμμ)
Δώσε στίγμα και αρχίζω να γραφω... Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα
Μπορεί να γίνει και ομαδικό μπλογοπαίχνιδον...
γιατί είναι πολυ κουλτουρέ η μπλογόσφαιρα όπως και να το κάνουμε...

νατασσΆκι είπε...

ααααα!

Τι κάνετε εδώ καλέ;
Ντολμαδάκια;
Χμμμμ!

(πάω να φέρω συνταγή από το Μαμαλάκη, να σας πω εγώ :ppp)

Κυκλοδίωκτον είπε...

Πωπω! ακριβώς την ίδια συνταγή την είχα βρει σε ένα παλιό παλίμψηστο στο φούρνο.
(τον παλιό τον πέτρινο που τον είχαμε γκρεμίσει απ' την αυλή μας για να κτίσουμε μπάρμπεκιου)

Η μόνη αλλαγή ήταν στο ξόρκι. Το δικό μου έλεγε:
"Αμπελόφυλλο σαν μπεις
στο στομάχι του να βρεις
δρόμο ευθύς για την καρδιά του
(μην πονέσει η κοιλιά του)
σαν ντολμά να την τυλίξεις
στο καμίνι να την ρίξεις
της αγάπης μου για πάντα
κι όλα τα κακά στην μπάντα"

Και επίσης όταν βάζουμε το λιμοζ' πιάτο λέμε το εξής:
"Έλα πιάτο σκέπασέ τα
και αργά σιγόψησέ τα
ούτε ένα μην σκορπίσει
κι αγάπη μας να ανθίσει"

Άμα τα κάνουμε με αυγολέμονο λέμε και τούτο (μόνο άμα θέλουμε όμως-δεν είναι υποχρεωτικό σαν τα άλλα):
"Σαν τ' αυγό με το λεμόνι
η αγάπη να ενώνει
το δικο του, το δικο μου
στο καλο το ριζικο μου"

Με γιαούρτι, το εξής:
"Σαν τα μάγια της μαγιάς
και τους μύθους της γιαγιάς
άσπρη μέρα εμείς να δούμε
σαν ζευγάρι θα γενούμε"

(προσοχή όμως, αν το γιαούρτι δεν είναι από καλλιέργεια αλλά επιδόρπιο με ζελατίνη δεν πιάνει τούτο το ξόρκι)

Πωπω τι μου θύμισες Ακανόνιστη με αυτή τη συνταγή!
(Άμα δεν πιάσει η μοντέρνα έκδοση που έχεις πάντως, δοκίμασε τις παλιές καλές και δοκιμασμένες παραλλαγές που σου είπα.)

aKanonisti είπε...

Γράψτε αναρτήσεις ωρε!!!!
Θα έχει πλάκα να κάνουμε μια ντολμαδομπλογκόσφαιρα...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Green_revenger είπε...

Θέμα πρώτο : "το ανεπίστροφο προτσές της συνειδητής απουσίας"

ΥΓ: παλίμψηστος;;;
τίτσερ σταμάτα να παίρνεις γαριδάκια. Εκτός από επικίνδυνα, έχουν διάφορα παιχνίδια μέσα που κάνουν κακό.

Δήμητρα είπε...

Eγω θα κάνω την γευσιγνώστρια των κειμένων.Δεν μπορώ να χαλάσω τα μανικιούρια μου σήμερα.Παριστάνω την έκπτωτη....(Ελαφρύ τ΄΄ιναγμα μαλλιού,και μικρό ανασήκωμα φρυδιού)

Green_revenger είπε...

(Άρχισαν οι εκπτώσεις;)

aKanonisti είπε...

ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
Δεν περνάνε οι τσαχπινιές...
Είμαι σκλήρή ντομ εγώ...

Γράφε γρήγορα... μην αφιερώσω το "το ανεπίστροφο προτσές της συνειδητής απουσίας" στο χαλασμένο λαδοτύρι... της Λέσβου....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

νατασσΆκι είπε...

το ανεπίστροφο προτσές της συνειδητής απουσίας

να σου πω, νταλικέρη μας, ντολμαδάκια είπαμε να φτιάξουμε
(εμείς, άλλωστε, τι είμαστε; Απλές νοικοκυρές, είμαστε! :p)

(αυτό το ανεπίστροφο -πού το ψάρεψες πάλι;;;;;)
(μπρρρρ)

aKanonisti είπε...

@νατασσάκι....
κάνε εσύ το ντολμαδοπόστ κορίτσι μου... και άσε εμένα να καθαρίσω με τον greenοκουλτουριάρη....

Χαχαχαχαχαχαχαχα

Κόντρα δεν ήθελες μουρλαμένο???
Κόντρα θα έχεις.. που μου έμαθες και το ανεπίστροφο... (όρος κυρίως ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων...)

ΤΕΕ ωρέ.... και τα ανεπίστροφα.. τα μάθαμε από το πρώτο έτος...
Χα!
Για να μην μιλήσω για το πρότσες.. που το έχουμε εξ ορισμού στην πλάτη μας...
Χα χα χα!

aerostatik είπε...

παιρνω ιδέες για να γράψω κκι εγώ...
Υ.Γ. και καβαλλιστικά η aka...

Κυκλοδίωκτον είπε...

Φιλενάς, δεν ξέρω από ανεπιστροφές και προτσές, αλλά έκανα μια μπλογκοντολμαδακοπροσπάθεια.

Η συνέχεις άλλη φορά (προσεχώς), γιατί μου φαίνεται ότι τελικά τα ντολμαδάκια θα τα μαγειρέψω στο κεφάλι μου που έγινε καζάνι με όλα αυτά σήμερα.

Δήμητρα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δήμητρα είπε...

Στα ρομαντικά φορέματα τα αραχνούφαντα και νεραιδοστολισμένα δεν γίνονται εκπτώσεις(Νευρικό άνοιγμα της βεντάλιας και αποχώρηση μετά κρούση θύρας)

PN είπε...

Άντε μου στο καλό. Είμαι στη μαύρη μπίχλα, μου βάζεις και ερωτική ιστορία με μαγειρική. Δηλαδή τι θέλεις....να φουντάρω; Πως δεν έχω βάλει τα κλάμματα από τη συγκίνηση και εγώ δεν ξέρω!!!! Ρεζίλι των σκυλιών.

Γράψτε εκεί για το ΠΑΣΟΚ και την Αριστερά να έρθω στα ίσα μου. Για τον Καραμανλή ακόμα καλύτερα...

katerina είπε...

Ακανόνιστη, πόσο υπέροχος μπορεί είναι για να κάνει κάποια όλη αυτή την τελετουργία για να τον κρατήσει;;;

Και αντε και την εκανες....επειδή κάθε θαυμα και τρεις μέρες ...το μεγάλο τεσσερεις, μετά για πες μου πως τα λύνεις τα μάγια;;;

Κι αν σου κατσικωθεί.... πόσα ντολαμαδάκια zanae, να τον ταισεις για να σπάσεις την γκίνια;;;

aKanonisti είπε...

@vk......
Το ντολμαδοπαιχνίδι.... αναφέρεται... στην ανυπερβλητη φράση.. του πιο μάγκα βουλευτή που έχουμε...
"Εμένα δε θα με γαμήσετε... Να με σκοτώσετε, ναι..."
και είναι ένας καλός τρόπος να φτύσουμε την γαμω-κρίση που μας βάλανε να ζούμε, ξεφεύγοντας.. στις σφαίρες του σουρεαλισμού... και της γαστρονομίας...

aKanonisti είπε...

@katerina.....
Και οι δύο τρώνε το μαγικό ντολμαδάκι... άρα τα μάγια.. και η πλάνη... πιάνει και τους δύο...
Ας φανταζόμαστε ορισμένα πράγματα παντοτινά... δεν πειράζει...
Καθημερινά μας διαψεύδουν σε πράγματα καθημερινά... ας υπάρχει κάπου στο μυαλό μας.. η ελπίδα του παντοτινού έρωτα...
Είναι η λιγότερο επικίνδυνη πλάνη...

Θα γράψεις ένα ντολμαδοποστ???
Γράφεις υπέροχα....

aKanonisti είπε...

Ψιτ... greenάκο....
Δεν είπες πόσες λέξεις θα έχουν τα κείμενα στην Κόντρα....
Εγώ προτείνω τουλάχιστον 300...
και έξτρα μπόνους για κάθε 100 λέξεις παραπάνω...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Green_revenger είπε...

Τίτσερ,
υπεκφεύγεις μωρή λουλού;;;
500 λέξεις μίνιμουμ και no points for the second...
Και για να μη κατηγορήσεις για φαλλοκράτη, διάλεξη θέμα ρε!
Για κριτή (αφού η άλλη έβαλε τα νεγκλιζέ και την έκανε) προτείνω τον υπέρτατο μάστερ της βλογοκουλτούρας, τον αρχιερέα του μηδενιστικού λόγου, τον γαργαντούα της μόρφωσης, ουφ!
Έβγαλα ένα spyράκι στο πρόσωπο...

aKanonisti είπε...

@greenάκο....
εσένα σκεφτόμουν ωρε..
έχω ήδη γράψει τις 300 λέξεις...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Εσύ είσαι φίρμα...και δεν έχεις χρόνο...
Θα γίνει δημοψήφισμα...
Δίκαια πράγματα...
Και μην αρχίσεις να τάζεις σεξ... γιατί θα σε...
άιντε...
Οχι ζαβολιές..ε???

Ως τι ώρα θα πρέπει να το αναρτήσουμε???

Δήμητρα είπε...

(Εδώ είμαι απλά δεν μιλάω....)

Green_revenger είπε...

3 μέρες διορία γιατί εμείς δεν είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι σαν και σένα.
Άσε που πρέπει να κουλαντρίζουμε και τα γκομενέτα!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Δήμητρα είπε...

Τελικά...θα σας κάνω την τιμή να διαλέξω εγώ;;;;(Η μουρη στραβωμένη....)

aKanonisti είπε...

3 μέρες??????τόσο πολύ???
Εισαι και αλλού αργός καλό μου???
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

(πάσα για αυτοδιαφήμιση στα γκομενέτα)

aKanonisti είπε...

ΦΦΦΦΦΦΦΦΦ μόνο αν γράψεις ντολμαδοποστ...και αν αποκυρήξεις την Παπαρήγα....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Δήμητρα είπε...

Ανάλογα το πως θα ξυπνήσω αύριο πρωί.ή πώς θα κοιμηθώ σήμερα βράδυ.Σιγά μην κάτσω να τυλίξω ένα ένα ντολμαδάκι....Να κάνω ένα μπουρέκι;;

Green_revenger είπε...

Είμαι παντού αργός.....
Ψήνεσαι;

Green_revenger είπε...

be my guest.....
faites vos jeux....
rien ne va plus...

manetarius είπε...

έτσι τα τυλίγουν τα καλυτερα παιδιά... μάγισσες..!
;)

Κυκλοδίωκτον είπε...

Το τελείωσα τελικά τελειωτικά!
981 λέξεις, χωρίς να μετρήσω τον τίτλο και την ευχή για "Καλή Επιτυχία".
Και εν μία νυκτί παρακαλώ!
Τι κερδίζω φιλενάς;

Ανώνυμος είπε...

Οταν του ταισει αυτα τα ντολμαδακια θα του πει και τον τροπο παρασκευης τους και αν του τον πει θα προλαβει αυτος να βαλει τα ρουχα του τρεχοντας να φυγει φοβουμενος και αλλες εξαισιες μαγειρικες -οπως λεμε εξαισιες μουσικες ενος μακρινου θιασου- με υλικα πιο "προσωπικα" παρμενα και αυτα εν υπνωσει?
Μαριος

aKanonisti είπε...

ΦΦΦΦΦΦΦΦ μου....
μου αρέσει όταν κάνεις την δύσκολη.....
(γράψε μωρή!!!!!)
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαα


@greenάκο......
rien????
ελα βρε καλό μου.... μην μου πεις πως έχασα την ευκαιρία να εκπληρώσω έναν ανεκπλήρωτο έρωτα μου... γιατί μαγείρευα και έκανα μπάνιο...???
Ντροπή!!!!
(Αμα κερδίσω... θα μου κάτσεις ασυζητητι.....)
Χαχαχαχαχαχαχχχαχαα

@μανιταράκι....
γράψε και εσύ... ποτέ δεν ξέρεις...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα
Μάθε τέχνη και άστηνε... λένε... και με την ανεργία που υπάρχει... τα ντολμαδάκια... είναι απαραίτητα...


@κυκλοδίωκτον....
είσαι θεά...μανάρα μου... το δήλωσα...
Ενα ποτό... όπου γουστάρεις...
και δύο άμα λάχει...
Χαλάλι.... έχεις το respect μου... το δήλωσα....


@ανώνυμε......μάριε???
Γιατί ωρέ να τρέξει??? Ξέρεις εσύ άνθρωπο να μην γουστάρει τα απόλυτα παραμύθια??? Εγώ δεν ξέρω...
Ακόμα και οι "υποψιασμένοι" το παίζουν ξυνοί.. γιατί καμία δεν μπαίνει στον κόπο να τους παραμυθιάσει...
Εν ολίγοις... φάε το ντολμαδάκι... και κολύμπα...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα

Spyros Vlahos είπε...

Το ερχόμενο Σάββατο έρχομαι Θεσσαλονίκη. Θέλεις να συναντηθούμε;

Spyros Vlahos είπε...

Μ' αρέσει το ... φευγάτο επίπεδο. Εσύ δεν ήσουν που κορόϊδευες πρόσφατα κάποιον για το σκατζόχειρο πού 'χε αναρτήσει;
Εδώ δείχνεις κάποια διαφορετική ποιότητα ανάρτησης; Ντολμαδάκια;
Εντάξει, το πήραμε το μήνυμα!

ΥΓ.Η συνάντηση ισχύει

aKanonisti είπε...

@κυρ Σπύρο....
ελάλησες????
Απο την μιά.... με βρίζεις... σβήνεις τα σχόλια μου... και από την άλλη θες να συναντηθούμε???
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Με ψυχίατρο πρέπει να συναντηθείς.. όχι με μένα...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ο μετριασμός σχολίων... δεν πάει με ραντεβού... ρώτα τον εμετοζωγράφο...και την βλογοντόμινα...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω το θράσος σου...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Spyros Vlahos είπε...

Δεν είμαι εγώ που βρίζω, εσύ έχεις στολίσει όλο τον κόσμο με κοσμητικά.

Πάντως, αν θέλεις να πιούμε έναν καφέ Αριστοτέλους (που θα κεράσεις εσύ), στείλε μου μέηλ ή γράψε σχόλιο στο μπλογκ μου με το τηλέφωνό σου. Επειδή θα το σβύσω, κανένας δεν πρόκειται να μάθει το νούμερό σου.
Περιέργεια δεν έχεις να δεις ο μαλάκας που βρίζεις τόσο, πώς είναι;
Καληνύχτα.

aKanonisti είπε...

@κυρ Σπύρο....
βρες άλλα θύματα να σε κεράσουν καφέ.... Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δεν έχω καμία απολύτως περιέργεια... την φατσούμπα σου την είδα... στο φοβερό αβατάρ σου... και εγώ δεν πάω ποτέ για καφέ...
Καλά να περάσεις στην πόλη μας...
είμαι σίγουρη πως θα βρεις πολλές κουλτουροσυγκαμένες ανοργασμικιές να σε γυρίσουν...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα δεν έχεις τον Θεό σου....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

elf είπε...

Και μετά αυτή τον βαρέθηκε, με τα ατσαλάκωτα λευκά λακόστ πουκάμισα, με την απαίσια συνήθεια να τυλίγεται γύρω της όταν κοιμούνται, με την τεμπελιά του να μην ξυπνάει πριν το μεσημέρι και τη βαρετή μανία του να χύνει πανηγυρικά ολούθε. Τον βαρέθηκε και δεν ήξερε πως να τον ξεφορτωθεί. Γιατί άπαξ και κάνεις το ξόρκι δεν δένεται μόνος εκείνος. Δένεσαι κι εσύ μ' αυτά που επένδυσες για να τον δέσεις.

(Ξημέρωσε η Δευτέρα του κυνισμού). Μ' αρέσουν τα κείμενά σου με τις ερωτικές εσάνς - κυριολεκτικά εσάνς, μυρίζει ο τόπος σεξ και ντολμαδάκια.
Θα το γράψω, φυσικά. Δώσε μου 2-3 μέρες μόνο.

aKanonisti είπε...

@elf!!!!
Ωραία!!! Χαχαχαχαχαχαχαχα....
Εσύ ας μην βάλεις εσανς... ας καίει αρωματικά κερια....η πρωταγωνίστρια σου...
και ας έχει διπλό απορροφητήρα Miele...
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Aυριο ερχονται και τα δικα μου ντολμαδακια....

aKanonisti είπε...

Μπράβο βρε ασημώνη... νοικοκύρη...
:-)))))

Kwlogria είπε...

Καλά, είσαι καλά;; Που με καλείς;; Το δικό σου είναι φανταστικό, εγώ τι να γράψω;; Τι να βάλω μέσα στους ντολμάδες σκατά;;; Όχι ρε γαμώτο, δε μπορώ να ανταγωνιστώ τέτοιο ωραίο πράγμα, δε γίνεται!! Είσαι φοβερή!!

Θα το παλέψω, αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω!!! Σε ευχαριστώ όμως!!! Πολύ!!!!

aKanonisti είπε...

@kwlogria....
Γράψτο με το δικό σου στυλ!!!!
Ωμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

τι κι αυτό είναι παιχνίδι? Αχούυυυυ δύσκολα μου βάζεις.
Καλημέραααα

Υ.Γ: Πάντως πολύ όμορφο το πόστ σου.

Kwlogria είπε...

Έπαιξα!!!

Ανώνυμος είπε...

A片下載,plus,小遊戲,聊天室,85cc成人片,美女寫真,成人文學,plus,伊莉討論區,遊戲基地,正妹,成人論壇,遊戲區,自拍,遊戲基地,免費成人影片,情色視訊,玩美女人,hilive,後宮電影院,色遊戲,成人漫畫,成人論壇,成人聊天室,plus,成人圖片,hilive,成人,聊天室,哈啦聊天室,成人漫畫,尋夢園聊天室,愛情公寓,plus,情色文學,成人網站,言情小說,色情小說,kk俱樂部,A漫,A片下載,正妹牆,色情網站,遊戲區,成人遊戲,小遊戲區,成人網站,080聊天室,正妹牆,免費A片,成人圖片,成人漫畫,視訊交友,微風,免費A片,臺灣情色網,本土自拍,免費成人影片