Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Εμένα τι με νοιάζει????

Η χτεσινή ημέρα άρχισε με χαρούμενο προεκλογικό ηθικό
Είχε προηγηθεί μία οινοποσία...
με πολιτική συζήτηση... προχθές το βράδυ...
καιαισθανόμουν αισιόδοξη
πανέτοιμη για εκλογές
Είχα σχεδόν γράψει μέσα στην μαλακοέπαρση...
το σημερινό βλογ
μέχρι που….
ήρθε ο φίλος μου ο Πέτρος…
στην δουλειά
Ποιος είναι ο Πέτρος???
Ένας καλός τίμιος ευαίσθητος φίλος και συνάδελφος....
και.... αρχισυνδικαλιστής μας
Αυτό... ακούγεται κάπως
αλλά εγώ που τον έχω ζήσει τον τελευταίο καιρό
και έχουμε πιεί απίστευτες ποσότητες αλκοόλ
λέγοντας τον πόνο μας μοιράζοντας την αγωνία μας
για την πολιτική και την κοινωνία....
μπορώ να υπογράψω για την ποιότητα του
1000 υπεύθυνες δηλώσεις.. του νόμου 105
(άλλαξε τώρα.. έγινε τετραψήφιος.. αλλά δεν συγκρατώ νούμερα, λέμε)
Έρχεται λοιπόν ο Πέτρος για μία άλλη δουλειά
και... μου αφήνει πάνω στο γραφείο δύο χαρτιά
«Μαριώ μουυπέγραψε» μου λέει
Εγώ σαν τυπική υστέρω
με ωροσκόπο Παρθένο....
που βγάζει ένα ξινό χαρακτήρα λεπτολόγου
διαβάζω το κείμενο
και υπογράφω….
Αφορά την μοίρα 280 εργαζομένων

που κινδυνεύουν να απολυθούν
280 οικογένειες
που ζουν την αγωνία αν θα επιβιώσουνε....
Για το ίδιο θέμα... είχαμε πάει με τον Πέτρο
και σε πολιτικά κόμματα... να το θέσουνε ως θέμα
στην καθημερινή πολιτική πρακτική
και πήραμε τα αρχίδια μας
Μία από τις απολυμένεςμία από τις οικογένειες
που αντιμετωπίζουν άμεσο πρόβλημα επιβίωσης
είναι η σύζυγος.... του αστεράτου συναδέλφου μου του Χρηστάκη
(με τον Χρηστάκη.. μας χωρίζει… στο γραφείο μισό μέτρο απόσταση…
για να ανοίξει το συρτάρι του… μαζεύω την ποδάρα μου)
Παίρνω λοιπόν το θάρρος και
απευθύνομαι στους υπόλοιπους….
«Υπογράψτε ρε κοπρόσκυλα» λέω….
καιυπογράφουν
εκτός από ένανσυνασπισμένο... και μαλακισμένο
αυτός ζητάει εξηγήσεις
οκ... τις δίνουμευπογράφει
και τότε η μαλακισμένηπαίρνω θάρρος
«Πέτρογιατί δεν πας μία βόλτα
να μαζέψεις πολλές υπογραφές.... από τους υπόλοιπους???»
«Μαριώαστο δεν θα πάρω καμία»
«Είσαι χαζός και ηττοπαθής
Ασε θα πάω εγώ, που δεν φοβάμαι»
«Είσαι χαζήαλλά δεν το ξέρειςΠάρε το χαρτί και πάνε τρελαμένη»
Πάω λοιπόν
Στο γραφείο που είναι οι άμεσοι συνάδελφοι μου….
Άτομα που τα βλέπω καθημερινά και τα πιστεύω….
και προτείνω το χαρτίλέγοντας
«Υπογράψτε!!!»
(αυτό γίνεται 20 φορές καθημερινά με επίσημα έγγραφα…)
Ελα όμως που δεν είχε το εθνόσημο το χαρτί…
και με ρωτάνε τι είναι…
αρχίζω ένα σύντομο πρόλογο…
«αφορά 280 εργαζομένους
που θα απολυθούν και πρέπει κάτι να κάνουμε»
και λαμβάνω... την εξής... φοβερή ερώτηση
«ποιοι άλλοι υπέγραψαν?»
απαντάω εγώ… εντελώς χαζά…
«μα όλοι θα υπογράψουν, απλά άρχισα με σένα»
«οκ… όταν υπογράψουν όλοι… θα υπογράψω και εγώ»
Γυρνάω στον επόμενο συνάδελφοκαι του λέω
«Βαγγέληέλαυπέγραψε και εσύ»
Ακολουθείο διευκρινιστικός διάλογοςκαι
καιγυρνάει και μου λέει
«εμένα τι με νοιάζει???»

Μένω εντελώς μετέωρη
κουνάω το κεφάλι μου
μπας καιδεν άκουσα καλά
νομίζω πως με δουλεύει πως κάνει πλάκα
αλλά δεν είμαι και σίγουρη
και απαντώ σοβαρά αλλά χαμογελώντας
«Τι σε νοιάζει ρε???
Στο χωριό σου δεν έχεις ακούσει περί συναδελφικής αλληλεγγύης
περί επιβίωσηςπερί αγώναπερί συμπόνιας???»
«Εμένα βρε χαζή, τι με νοιάζει???»
Θόλωσα δεν ήξερα τι να πω
ακόμα δεν ήθελα να πιστέψω
πως δεν κάνει πλάκα
«βρε μαλάκα σε νοιάζει… υπέγραψε μην αγριέψω…»
Τότε πετάχτηκε η άλλη συνάδελφος
«ρε Μαρία καλά σου λέει εμάς τι μας νοιάζει???
Δεν τους ξέρουμε, ίσως να μας έχουν αδικήσει
ίσως να μας έχουν πάρει μία θέση που δικαιωματικά αξίζαμε
καλά σου λέειτι μας νοιάζει???»
Δεν απάντησα
Πληγώθηκα τόσο μα τόσο πολύ
που όλη μέρα
αυτή την φράση έχω στο μυαλό μου
«εμένα τι με νοιάζει???»

Γύρισα πίσω στον Πέτρο
του έδωσα το χαρτί
και κάθισα σαν δαρμένη στην θέση μου
Ο Πέτρος με κοίταξε είναι τόσο καλός
τόσο έξυπνος τόσο έμπειρος
που δεν με ρώτησε
Αλλάεγώ υποφέρω
«Εμένα με νοιάζει….»

Με νοιάζει γαμω τον μπελά μου δεν μπορώ να ησυχάσω
που δεν τους νοιάζει
Νιώθω σαν δαρμένο σκυλί
Νιώθω μόνη Νιώθω χαζή
Μα γιατί δεν τους νοιάζει???
Την ίδια αγωνία έχουμε
Την γαμω-επιβίωση
Γιατί την διαχωρίζουμε???
Γιατί δεν μας νοιάζει???
Ένα δεν είμαστε???

To be continued… μέχρι… να συνέλθω…



34 σχόλια:

brainwaves είπε...

κι εμένα τι με νοιάζει;
εδώ έχει πάντα ήλιο...

Ρε Μαρία... δε τα ξέρεις;

"όταν υπογράψουν όλοι φέρτο και σε μένα"

εσύ δηλαδή περιμένεις από τους άλλους για να αποκτήσεις άποψη;

είσαι πολύ ρομαντική για τέτοιες δουλειές. άστες στον Πέτρο.

Ανώνυμος είπε...

Αν μας ένοιαζε, η κοινωνία μας δε θά 'χε τα χάλια, που έχει. Αλλά δε μας νοιάζει, γιατί, όχι, δεν είμαστε ένα. Είμαστε απλά ο ΕΑΥΤΟΥΛΗΣ μας.

Green_revenger είπε...

Χθες δεν σήκωνα το τηλέφωνο γιατί πλακωνόμουν στο δημοτικό συμβούλιο με τον δήμαρχο, από τις 5 μέχρι τις 10, για να σώσουμε 3 υπό απόλυση μεροκαματιάρηδες κι ένα πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
Αφού εξαντλήσεις τα "μπράβο" και τα "εύγε", κάτσε σκέψου ανθρωπάκο.
Εσύ που νομίζεις το κουκούλι σου ασφαλές. Εσύ που ντύνεις την ανικανότητά σου "αδιαφορία". Εσύ που χάνεις την ουσία κυνηγώντας τη ζωή που σου παρουσιάζουν (σαν καρότο) τα lifestyle κωλόχαρτα.
Εσύ που σπεύδεις να αποθεώσεις τον κάθε παπάρα που γράφει κάτι που δεν καταλαβαίνεις και, άρα, σ'εντυπωσιάζει.
Εσύ που "θες και βουλιάζεις κάθε μέρα στα βαθειά, γιατί δεν ξέρεις στη στεριά να ταξιδεύεις". Όχι ανθρωπάκι, δεν είναι από το Down town...Μάνος Ξυδούς "Τα κόκκινα τα blues".
Πάω γιατί έχουμε και Αντιρατσιστικό να στήσουμε.
Καλημέρα τίτσερ μου και μη μασάς.

Dimitris είπε...

Μιλάς για τη Siemens μάλλον...
Γιατί δεν υπέγραψαν;; Φοβήθηκαν μήν απολυθούν;; χαχαχαχα
Από την άλλη βέβαια, πρέπει να υπάρχει κι ένα αποτέλεσμα. Μία υπογραφή φτάνει;

Το θέμα είναι το σύστημα να προσφέρει νέες ευκαιρίες για εργασία στους ανθρώπους αυτούς που χάνουν τη δουλειά τους από το κλείσιμο μιάς εταιρείας, ενός εργοστασίου κλπ.
Αλλά στην Ελλάδα, ακόμη και ο καπιταλισμός και η «ελεύθερη αγορά» είναι γιαλαντζί...

Matrix είπε...

Και εμένα με νοιάζει,

αλλά αν μας ένοιαζε όλους τα πράγματα δεν θα ήταν έτσι όπως είναι τώρα.

Το κατόρθωμα είναι να κάνεις έστω και λίγους από αυτούς που λένε δεν τους νοιάζει, να τους νοιάζει και χωρις κάτι να τους αφορά άμεσα ή στο οικογενειακό τους περιβάλλον, Γιατί τότε ΟΛΟΥΣ τους νοιάζει.

Καλημέρα.

PN είπε...

Βλέπεις τον κόσμο γύρω σου και αναρωτιέσαι γιατί κάποιοι λένε "και τι με νοιάζει"; Οϊοϊ...και έχεις δρόμο μπροστά σου. Θα συμφωνήσω με τον Matrix. Όταν γίνεται πλειοψηφία το "και εμένα με νοιάζει" συντελείται η αλλαγή. Και έχουμε δρόμο για την αλλαγή δυστυχώς!!!

Αntidrasex είπε...

"Και μένα τι με νοιάζει?"
"Καλά να τους κάνουνε τους χαραμοφάηδες της Ολυμπιακής/ΔΕΗ/ΟΤΕ (παρακαλώ συμπληρώστε)"
"Εμείς θα πληρώνουμε τις μαλακίες τους?"
"Ε, έτσι είναι, τι να κάνουμε τώρα?"

ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΓΙΕΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ "ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ?"

Δεν είσαι μόνη σου, Αka, το κακό είναι ότι ακόμα είμαστε λίγοι...
Και τρώμε και εμείς του αγγούρι που αξίζει 100% σε όλους αυτούς που "δεν τους νοιάζει". Μη σε παίρνει από κάτω, μια μέρα θα έρθουν τα πράγματα τούμπα και τότε θα κάνουμε ιδιώνυμο αδίκημα το "στα αρχίδια μου".

@dimitri: Ναι μια υπογραφή δεν φτάνει. Αλλά αν δεν βάζεις έστω μια γαμωυπογραφή, πως θα πας παραπέρα?
Με το "ε, έτσι και αλλιώς, ότι θέλουν κάνουν" και το "έ, δεν αλλάζει και τίποτα" μας έχουν χώσει το αγγούρι τόσο βαθιά.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Δυστυχώς, ο σταρχιδισμός του Ελληνα είναι τόσο βαθιά ριζωμένος, που πολύ φοβάμαι πως κι' αυτοί οι υπο απόλυση, σε κάποια άλλη παρόμοια περίπτωση, το πιθανότερο είναι ότι θα αντιδράσουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που αντέδρασαν οι συνάδελφοί σου.
Απο κεί και μετά, το μόνο που δουλεύει είναι το "πράττω κατα συνείδηση". Σε όσους παραμένει ζωντανή ακόμα η συνείδηση...

Dimitris είπε...

@antidrasi
Σύμφωνοι. Δεν το έγραψα ως δικαιολογία για το σταρχιδισμό αλλά ως προβληματισμό. Χρειάζεται γενικότερη αφύπνιση γιατί έχουμε περιπέσει σε μια αφασία... Το θέμα δεν είναι η υπογραφή, αλλά το τι αξία έχει. Μπορεί κάποιος να υπογράφει και παράλληλα να μην τον νοιάζει, γιατί μια υπογραφή δεν κοστίζει και τίποτα.

Μάλλον έχω βγει εκτός θέματος :-)

Αntidrasex είπε...

Ίσα ίσα Δημήτρη, είσαι εντός θέματος. Και προφανώς συμφωνούμε. Δες την παρέμβαση μου ως διευκρινιστική.

pandiony είπε...

Τι λε ρε παιδί μου!!!

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

τι τους νοιάζει;

κάνουν το σκατό τους παξιμάδι για να ζήσουν αλλά για τους άλλους που δεν θα έχουν ούτε σκατό δεν τους νοιάζει


σκατά
ΣΚΑΤΑ
ΣΚΑΤΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ
ΣΚΑΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ

φοβισμένα ανθρωπάκια
μη βάλουν την υπογραφή τους και εκτεθούν

γλυφτρόνια της εξουσίας που συντηρούν και τους συντηρεί

χέστες

Green_revenger είπε...

pandiony ε;
Χμ.....
γουατ ισ δις κουφέτο;;
Κι άλλο βλαχοκουλτουριάρικο μας προέκυψε;;
Ρε τίτσερ κόψε τα βαθυστόχαστα γιατί μαζέυονται μύγες (μεσσήνιες)
Συνεχίζω το στήσιμο

νατασσΆκι είπε...

όταν θα φτάσουμε από το "εγώ" στο "εμείς", θα κάνουμε κάτι παραπάνω σα λαός, έλεγε -περίπου- ο Μακρυγιάννης, πριν από τόόόόόσα χρονια... Θαρρώ πως τώρα είμαστε τόσο μακρυά απ' αυτό, όσο ένα βήμα. Δεν μας έχει μείνει και τίποτε άλλο...

(τι λες;)
:)

aKanonisti είπε...

Συγνώμη που δεν θα απαντήσω χωριστά στον καθένα.. αλλα είμαι άρρωστη... και μόλις γύρισα από τον γιατρό.. και πονάω...
Με έφαγε ο καπιταλισμος.. χαχαχαχα
(γελάω με τα χάλια μου.. σορρυ)

Δεν έχω νεότερα με τις υπογραφές.. δεν ξέρω πόσες μαζέψανε... το ενδιαφέρον βέβαια ήταν... και σκόπευα να το γράψω στο επόμενο ποστ...(αλλα πονάω!!!)...πως και οι εργαζόμενοι προς απόλυση, δεν υπογράφανε.. διότι φοβότανε... Οχι ότι θα απολυθούνε, πράγμα σίγουρο... αλλά ότι θα δυσαρεστήσουν όσους θα "βοηθούσαν" να επαναπροσληφθούνε ...

Η κατάσταση.. είναι απελπιστική..
και τα πράγματα έχουν αγριέψει...

Θα κλείσω με μία φράση από ένα ωραίο βιβλιαράκι"Οδηγίες για να αλλαξεις τον κόσμο" του Subcomandante Μάρκος (υπάρχει σε τορεντ)

Οδηγίες για να νιώσεις συμπόνια:
Καημενούλιδες, τόσο μικροί και με τόσο μεγάλη επανάσταση να κάνουμε.

Αχ βαχ.. αμα την βγάλω και αύριο... μάλλον θα το δείτε στο επόμενο ποστ...

Hasta mañana γιατί την victoria... δεν την βλεπω κοντα...

Φιλιά..

κοκκινη κισσα είπε...

ακανόνιστη,ποιά αλληλεγγύη??
Δειλοί,μοιραίοι,αβουλοι,πού λέει και ο μέγας Βάρναλης.Ολο και λιγότεροι παίρνουν θέση στα πράγματα,όλο και λιγότεροι δέχονται να πληρώσουν το κόστος μιάς πιό ενεργής θέσης στα πράγματα.Δές στίς απεργίες τι γίνεται!Η φρίκη τής φρίκης παντού!
καλές αντοχές στούς υπόλοιπους πού από θέση και φύση μάχονται ακόμη...

φιλιά.

Δήμητρα είπε...

Καταρχήν περαστικά
Κατα δεύτερον ο κόσμος δεν λέει να χωρέσει στο μυαλό του (ακόμα) οτι η κατάσταση έχει φτάσει τόσο πολύ στ απροχώρητο που δεν υπάρχει πλέον το δικό μου ή το δικό σου αλλά τα δικά τους.
Έχουμε μείνει ξεβράκωτοι και εκτεθειμένοι και κοιτάμε να σώσουμε το βρακί που δεν έχουμε...
Αλλά έρχονται τα χειρότερα και πολύ γουστάρω...γιατί αυτοί που δεν τους νοιάζει τα ψήφισαν και τα φεραν.Θα μου πεις οι υπόλοιποι τί φταίνε αλλά το κόστος θα το πληρώσουμε όλοι μας...Και ξαναλέω πολύ γουστάρω....
Καλησπέρα είπα;;

Αntidrasex είπε...

HASTA LA VICTORIA BECKHAM τελικά...

elf είπε...

Αχ, βρε Μάρω μου, πότε θα μεγαλώσεις κι εσύ; Έχεις τόσες προσδοκίες από τους ανθρώπους! Το τομάρι μας, κορίτσι μου. Και η καχυποψία μας πια.
Εσύ τι έπαθες και τρέχεις στους γιατρούς; Ελπίζω να πέρασε ήδη. Και καλό ΣΚ!!!

thamnos είπε...

Hello, δυστυχώς εκέι που μας έχουνε φτάσει δύσκολα θα ενδιαφερθούμε για τους άλλους, κι ο λόγος είναι απλός πλέον, μιλάμε για επιβίωση καθημερινή βιοπάλη κ όχι για "ζωή" στην επιβίωση πρέπει να κοιτάς τον ευατούλη σου και μετά αν έχεις μποπέσει να παραμείνεις άνθρωπας..κοιτάς και τους γύρω σου. Κρίμα αλλά αύτη είναι η δική μου άποψη.
Τα σέβη μου...

thamnos είπε...

Ουπς, περαστικά έυχομαι.

Ελευθερία Αραβανή είπε...

με αυτήν την ρήση δεν έχει μεγαλώσει κάθε γνήσιος Έλληνας?
''να μη σε νοιάζει τι κάνει ο διπλανός σου, εσύ τον εαυτό σου κοίτα....''..
ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!

kostaslogh είπε...

....επιμένω, ψυχραιμία!
άλλωστε με τα γαμοσταυρίδια και τις
υπογραφές ποτέ δεν άλλαξε κάτι!
..θέλουν τα πάντα ισοπέδωμα και φτιάξιμο
από την αρχή,κυρίως οι συνειδήσεις!

Ο άλλος είπε...

Σε νοιάζει για να μπορούν οι άλλοι να λένε δεν με νοιάζει. Έτσι είναι. Λέγεται άγριος καπιταλισμός. Η κυρία που δεν την νοιάζει δεν έχει καταλάβει ακόμη πως ό,τι έγινε στην ανθρωπότητα τις τελευταίες δεκαετίες δεν έγινε για να ταυτίζει την ζωή της και την ποιότητα ζωή της με τη Λουι Βιτόν. Θα το καταλάβει όταν θα έρθει η ώρα.
Ξέρεις την ιστορία με τον γερμανό που έλεγε όταν καίγανε τα σπίτια των εβραίων δεν ανησυχούσα γιατί δεν ήμουν εβραίος. Όταν καίγανε τα σπίτια των κομμουνιστών δεν ανησυχούσα. Δεν ήμουν κομμουνιστής. Τώρα που καίνε το δικό μου γιατί δεν ανησυχεί κανένας;

Ο άλλος είπε...

ΥΓ η συζήτηση για τους σκατζόχοιρους δυστυχώς συνεχίστηκε στο ποστ μου με σχόλιο του genius.

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=4464784305568101536&postID=4242186486767451055&isPopup=true

και δεν τολμάς να πεις και "γαμώ τους σκατζόχοιρους γαμώ"

Gianni είπε...

Δεν θα σχολιάσω καθόλου την ουσία. Σιγά μην τσαντιστώ Κυριακή πρωί με τον καφέ.
Θα σταθώ στις πρώτες σειρές του κειμένου.
Οινοποσία με κουβέντα για εκλογές.
Μα αν αξίζουν πλέον οι εκλογές για κάτι είναι για τα βράδια οινοποσίας που προηγούνται!
Δηλώνω φυσικά παρόν σε τέτοιες πολιτικές συγκεντρώσεις. Να σε τσαντίζω και λίγο στην κουβέντα :)

Utopia είπε...

Δεν θα συνεχιστεί,γιατί δεν θα συνέλθεις!Έτσι απλά...Όλοι μαζί και ο καθένας μόνος!(μες στην αισιοδοξία είμαι-βλέπεις ίσως φταίνε τα χρόνια).
Εις υγείαν...

manetarius είπε...

Αν σ' αυτό τον κόσμο κάποιος ενδιαφερόταν για τον διπλανό του θα είχε πάρει φωτιά η βουλή..., δεν θα υπήρχε αστυνομία, ούτε σύνορα και ο Μπούς θα είχε καθαριστήριο...
Ορίσε, λάλησα πάλι από τα νεύρα μου και λέω άλλα αντί άλλων!

ο αποτέτοιος είπε...

αν δεν ήταν δημόσιοι υπάλληλοι θα τους ένοιαζε

αν απέλυαν αυτούς θα τους ένοιαζε.

τώρα όχι.

Spyros Vlahos είπε...

Η εικόνα, όμως, είναι όμορφη.
(Μην παίρνει αέρα ο ... κώλος σου, για την εικόνα λέω)

Unknown είπε...

Γεια σου ακανόνιστη μου αρέσεις τελικά, γιατί τα χώνεις ειλικρινά στους λεγόμενους ανθρώπους που δεν τους νοιάζει τίποτα, μόνο για να πληρώνουνε τις δόσεις τους, να πηδάνε καμία γυναίκα, να τρέχουν σαν μαλάκες στους δρόμους και να λένε συνέχεια ασύστολα ψέυματα.

Το επόμενο video αφιερωμένο στον τρόμπα συνάδελφο που δεν τον νοιάζει τίποτα

http://www.youtube.com/watch?v=7tQvToIifWY&feature=related

Αθάνατος Γιάννης Μηλιώκας...

roula karamitrou είπε...

Μαρία περαστικά και μόλις σταματήσεις να πονάς, βουρ και να σε νοιάζει και να εκπλήσσεσαι και να προσδοκάς απ' τους ανθρώπους...τώρα θα μου πεις τι κήρυγμα είναι τούτο;...να μωρέ τα λέω για νατακούω και γω και να μην ξεχνιέμαι :)
Κι είμαστε λίγοι, ναι,αλλά έχουμε ελπίδα γιατί δεν πιάσαμε ακόμα πάτο...άσε που χω και να φίλο που λέει ότι το κακό δεν έχει πάτο
Να μαζευόμαστε το λοιπόν!

aKanonisti είπε...

@παιδι της πλατείας...
πολύ καλή επιλογή βίντεο...
:-))))

@ρούλα.....
Πες στον φίλο σου...πως όλα έχουν πα΄το... μόλις αρχίσουν να σε ακουμπανε...
και αυτό δυστυχώς δεν θα αργησει πολυ...
Απλα... ορισμένοι...είναι λίγο πιο ευαίσθητοι.. λίγο πιο ονειροπόλοι.. και συμπάσχουν με τους διπλανούς τους...
(σαν εσένα που είσαι τσίφτισσα)

wert01gf είπε...

Δεν τους νοιάζει γιατί περιλούζονται με κόπρανα νυχθημερόν.
Ανοίγουν την τηλεόραση και τις κωλοφυλλάδες που διαβάζουν..
..και αράζουν στη ζωούλα τους.
Στη ζωούλα τους δεν υπάρχεις εσύ, δεν υπάρχει ο Κώστας, δεν υπάρχει ο απολυμένος.
Στη ζωούλα τους χωρούν μόνο ο Κωστάκης, ο Γιωργάκης και ο προϊστάμενος.
Στη ζωούλα τους χωράει ο κάθε προϊστάμενος, χωρίς να τους ενδιαφέρει τι άνθρωπος είναι.
Αρκεί η θέση. Αρκεί το χαρτί.
Αρκεί να φαίνονται «εντάξει».