Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Μελαγχολική Λιακάδα...



Η βόλτα έγινε με ένα νότιο άνεμο ....
και το μυαλό στον Οδυσσέα του Τζόυς .....


αναρωτιώμουν που έχω βάλει το βιβλίο....



Σήμερα ο ήλιος σαν να μην φώτιζε.....



έδινε μόνο σκιές.....


Εχω ανάγκη να ξαναδιαβάσω.....


μια λατρεμένη παράγραφο.....

"Ο χρόνος τους σημάδεψε
και αλυσοδεμένοι παραμένουν
στο χώρο των απείρων πιθανοτήτων
που έχουν εξαλείψει.
Ομως μπορούν να παραμείνουν πιθανές,
αφου δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ?
Ή ήταν μόνο πιθανό ό,τι πραγματοποιήθηκε?
Υφανε, υφαντή του ανέμου."




14 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

όσο ίσως πιθανό να πραγματοποιηθεί μια πιθανότητα.
φοβερές οι φωτογραφίες. και είχε και εδώ μια μελαγχολική λιακάδα. με λίγο αέρα. γλυκιά καλησπέρα! και μελαγχολικά αισιόδοξα χαμογελαστή!

aerostatik είπε...

έχεις διαβάσει τον Οδυσσέα του Τζόυς ολόκληρο ?

Nikos Lioliopoulos είπε...

Σήμερα ο ήλιος σαν να μην φώτιζε.....

Έτσι ακριβώς...

aKanonisti είπε...

@ b|a|s|n\i/a ...
η μελαγχολία καλέ μου... δεν είναι ποτέ αισιόδοξη.....
αλλά είσαι τόσο γλυκος... που προτιμώ να σε φαντάζομαι αισόδοξο και χαρούμενο....


@aerostatik....
ο Οδυσσέας είναι το αγαπημένο μου βιβλίο....αλλά... είχα βάλει ένα στοίχημα με τον εαυτό μου...
Τον διάβαζα μόνο όταν ήθελα να αποσπάσω το μυαλό μου από μια ερωτική απογοητευση...γιατί με ευχαριστούσε κάθε πρόταση...
Ηταν ένα είδος παιχνιδιού... να δω σε ποιο κεφάλαιο θα φτάσω... μέχρι να ξεπεράσω έναν έρωτα...
(ποτέ δεν είχα φτάσει πέρα από το ένατο κεφάλαιο)
Σήμερα αποφάσισα.. πως θα τον τελειώσω... και θα φτάσω επιτέλους στο αγαπημένο μου κεφάλαιο.. το τελευταίο... χωρίς ζαβολιά...
Γέρασα πια για έρωτες...
(αφού δεν έχω ρέντα)
καιρός να το ρίξω στη λογοτεχνία...
(άλλοι έχουν άλογα... άλλοι είχαν τον Οδυσσέα...)


@Nikos.Lioliopoulos....
και εκεί το ίδιο????
Θα φταίνε ίσως τα άστρα....

Ανώνυμος είπε...

Kαταπληκτικες φωτογραφιες...

anna είπε...

Πέρασε από την φωτεινή μεριά του δρόμου, αποφεύγοντας το χαλαρό σκέπαστρο στο υπόγειο του αριθμού 75.
Ο ήλιος πλησίαζε το καμπαναριό της εκκλησίας του Αγίου Γεωργίου.
Μου φαίνεται πως θα 'χουμε ζεστή μέρα.
Ιδιαίτερα μ' αυτά τα μαύρα ρούχα το αισθάνεσαι περισσότερο. [...]

demetrat είπε...

τώρα κατάλαβα γιατί είσαι τρελλαμένη μωρό μου.
Αφού κατάφερες και τέλειωσες τον Οδυσσέα!Σε θαυμάζω απεριόριστα γιά το κουράγιο σου.
δ

aKanonisti είπε...

@ασημώνη....
ευχαριστώ......


@anna...
τέτοιες μέρες δεν υπάρχει φωτεινή πλευρα...


@demetrat.....
ακόμα δεν το κατάφερα...
πάντα ξαναερωτευόμουν στο 9ο κεφάλαιο...
Αλλά έκλεβα....
διάβαζα ανάκατα τα υπόλοιπα κεφάλαια...για να μην χάσω την μέθοδο...
Μόλις τελειώσω όμως με τις εργασίες που κάνω τώρα, θα απομακρυνθώ από το κομπιούτερ τα απογευματα και τα βραδια.. για να τον τελειώσω κανονικά...και να κλείσω επιτέλους όλες τις εκκρεμότητες μου...
:-))))

aerostatik είπε...

έχω προς το παρόν καταλήξει οτι αυτό το βιβλίο θα το διαβάσω μόνο στη φυλακή, όπως και τον μομπυ ντικ και το αναζητώντας το χαμένο χρόνο

manetarius είπε...

ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!
Μου ήταν αδύνατο να τον διαβάσω αυτόν τον άτιμο τον Οδυσσέα του Τζόυς!!!
Αν έχεις χάσει το βιβλίο σου, να σου στείλω το δικό μου που το έχω κάνει υποπόδιο (αυτό είναι το επίπεδο της κουλτούρας μου κυρίες και κύριοι...δέχομαι συχαρήκια!)
χαχαχχααααα

manetarius είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
demetrat είπε...

τι να σου πω.
Γιά να καταλάβεις αυτό το βιβλίο μου τόκανε δώρο ένας ψυχίατρος.
Επί 24 μέρες έφτανα μέχρι τη σελίδα 43 και την άλλη μέρα ξαναξεκινούσα απ την αρχή.
Στο τέλος είπα, δε θα με τρελλάνεις εσύ , εγώ θα σε τρελλάνω.
Και τόκανα βάση γιά την τηλεόρασι.(Ήταν και χοντρο)
δ

kostaslogh είπε...

Σε μεγάλη υπόληψη τον έχουν τον Οδυσσέα όλοι εδώ μέσα!
Ενημερωμένοι όμως δεν μπορώ να πω
...και με φαντασία!!!
Εγώ να πάρω μόνο τίς φωτογραφίες,να τις
δω όπως θέλω, να τις απολαύσω με όσο
καλή διάθεση έχω,γιατί πολύ έχω φορτώσει τελευταία και δεν έχω πολλά κουράγια!!
... μπορώ;
...να χαρείς όπως γουστάρεις όποιον αγαπάς!!
α και καλώς τον δέχτηκες!

aKanonisti είπε...

@demetrat....
γούστα είναι αυτά....
εμένα με μαγεύει....
και ταιριάζει απόλυτα στην διάθεση μου...
(προσεχε.. γιατι θα σας πριξω με τον Οδυσσέα...μέχρι να μου περάσει...)


@Kostaslogh....
Πάρε βρε ό,τι θες...αλοίμονο...
(αμα θες σου δίνω και όποια σειράθες ολόκληρη σε φλασάκι..)

Ποιος ήρθε???