Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Μία καμένη βόλτα….


Δούλευα όλη μέρα και νύχτα….
αυτό γινεται εδώ και μέρες….
και είχα (έχω) σαλτάρει….

Αυτό έγινε διότι είμαι αναβλητική….
και όπως μου είπε ένας σοφότατος φίλος….
ότι είπε ένας άλλος σοφός….
(αλλά άγνωστος
….)
«η αναβλητικότητα είναι κατά συρροή δολοφόνος ευκαιριών»

Ζορίστηκα λοιπόν πολύ….
αλλά στις 11.30μ.μ.….
έπρεπε να βγάλω την σκυλούμπα έξω….
Ντύθηκα με το ζόρι…..
Περπατούσα ως ζόμπι….
βρίζοντας…..
αλλά μηχανικά
έβαλα τα ακουστικά στα αφτιά….
(λατρεμένο mp3 player!)

Κατεβαίνοντας….
ακούω την απόλυτη τραγουδάρα….
των ατυχησάντων ερώτων….
With or Without You

(εδώ προσθέτω την λέξη αγανάκτησης….
παλιοκαργιόλη!!! )

Άρχισα λοιπόν να τραγουδώ
αλλά…. σιγανά….
(με έβλεπε κόσμος)

Προχωράει η σκυλούμπα
και κατουράει πάν θάμνο και δέντρο….
και…. ακούω….
το απόλυτο
το θεϊκό….
το ανυπέρβλητο…..
ΑΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


DANCING IN THE STREETS…..
και…. ξαφνικά….
όλη η κούραση….
όλη η θολούρα….
όλο το κάψιμο…..
σβήνεταιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

και αρχίζω να χορεύω….
και να τραγουδάω δυνατά….
σχεδόν να τσιρίζω….
και ο σκύλος…. με κοιτούσε
ενώ κατουρούσε και τα υπόλοιπα δέντρα
και τα αυτοκίνητα με κοιτούσαν….
και δεν με ένοιαζε….
εγώ χόρευα….
και θυμόμουν….
την απόλυτη φαντασίωση….
την απόλυτη ευχαρίστηση….
την απόλυτη χαρά….
με το απόλυτο τραγούδι…..
των δύο απόλυτων σταρ….
.
It doesn't matter what you wear
Just as long as you are there!!!!!!
So come on, every guy,
grab a girl,
everywhere,
around the world
They'll be dancing,
dancing in the street!!!!!!!!!

Αν δεν έχεις χορέψει και φαντασιωθεί
με αυτό το άσμα
παρτούζα με τον Μικ και τον Ντέιβιντ
στον δρόμο….
(της Βραζιλίας κατά προτίμηση)
τότεείσαι ανέραστηλέμε…..
.
Ήρθαν όλα εκεί….
στο καμένο από το διάβασμα μυαλό
και ένιωσα όπως ένιωθα μικρή
έκανα όλες τις χορογραφίες
ναιιιιιιιιιιιιιιιιι.
λίγο ακόμα και θα έβλεπα τον Μικ
να βγαίνει από το γήπεδο του Απόλλωνα Καλαμαριάς
και θα τον έπαιρνα αγκαζέ….
Aπό την μια τον Μικ
από την άλλη τον Ντέιβιντ !!!!!!!!
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

Ακούστε το και εσείς….
είναι μαγικό !!!!!!!!!!!!!


Η επιστροφή….

είχε ακόμα ένα φοβερό, λατρεμένο άσμα…..
το….Give it awayyyyyyyyy

δείτε το βίδεον….
να δείτε πως γύρισα στο σπίτιιιιιιιιιι



Καλημέραααααααααα ρεεεεεεεεεεειιιιιιιιιι
(σε όσους κοιμούνται νωρίς)
και χορέψτεεεεεεεεεε ρεεεεεεεεεεεεε
κάνει καλόοοοοοοοοοοοοο
(τσεκαρισμένοοοοοοο)



Υ.Γ. Η μαλακία κάνει καλό στο φαντασιακό….
το οποίο με την σειρά του…
είναι απαραίτητο για συνθετικές εργασίες…
όπως του αρχιτέκτονα και του δημοσιογράφου…..
Αν δεν μπορείς να μαλακιστείς καλά….
είσαι είτε ανέραστη… είτε τσούρλος…..
πάντως είσαι σίγουρα αποτυχημένη....
Οποτε δεν με χαλάει να είμαι η απόλυτη μαλάκω….
αν είναι να είμαι η γαμάτη αρχιτέκτονας….
(θα με αφήσεις καύλα μου να σχεδιάσω βιοκλιματικά το σπίτι σου?)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα



13 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Εεεεμμ, εγώ δεν έχω φανταστεί παρτούζα με τον Μικ και τον Μπάουι, αλλά μάλλον είναι φυσιολόγικο.
Η μαλακία όντως κάνει καλό, αρκεί να μη γίνει μονομανία.
Καλό ξημέρωμα.

aKanonisti είπε...

Είσαι χαζοτεκνό... για αυτό....
Τι να σου κάνω??
Αργησες να γεννηθείς... καημένο....
Χαίρομαι που η μαλακία... ενώνει το χάσμα των γενεών μας....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Αntidrasex είπε...

Το Dancing in the Steet, το είχα σε σινγκλ. Δεν είμαι τόοοοσο μικρός.
Επίσης, νομίζω ότι, ανεξάρτητα με το τι έκανε ο Μικ με τον Μπαουι και ενίοτε και με τη γυναίκα του Μπάουι, ε, δεν είναι και ακριβώς οι άλλες δύο κορυφές του τριγώνου που θα ήθελα να βρεθώ μαζί τους.
Πιο πολύ θα μου έκανε κάτι σε Sofia Vergara και Vanesa Paradis, πχ.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι γνωστό ότι η μουσική και ο χορός σε 'λύνει', σε απελευθερώνει, σε φτιάχνει. Απ΄ όταν βγήκαν τα mp3 κυκλοφορώ με ένα ζευγάρι ακουστικά στα αυτιά, με κίνδυνο να με 'φάει' κανένα αυτοκίνητο, γιατί έχω και την ένταση στο τέρμα, γμτ. (όχι, η ακοή μου μια χαρά είναι, απλά έτσι τη βρίσκω).
Ομως ρε φιλενάδα, κάπου θα διαφωνήσω.Καλή η παρτούζα με τον Μικ και τον Ντέιβιντ αλλά εγώ προσωπικά -από τους Ολυμπιακούς του '84 και μετά- προτιμώ την αερικάνικη ομάδα σκυταλοδρομίας στα 4 Χ 100.

Ra Ma είπε...

Πες το στον δικό μας δήμαρχο (Κακλαμάνευ) να το βάλει στα μεγάφωνα της πόλης μπας και χαμογελάσει το χειλακι μας.
Επίσης μην ξεχνάμε τη φοβερή ρήση: "αν η μ@λ@κια ήταν εργόχειρο, θα είχες κάνει τη προίκα σου".
Ενδιαφέρων ο βιοκλιματισμός, θα ήθελα όποτε ξεμπέρδευες να μας έλεγες κάτι!
Καλημέρα σας και ευχαριστώ!

aKanonisti είπε...

@houlk...
Πάρε καλή μου οποιον θες....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δεν θα διαφωνήσω....


@Radio Marconi....
μόλις τελειώσω...θα κάνω ανάρτηση την εργασία αυτή.. και την επόμενη... στο άλλο μου μπλογκ το αρχιτεκτονικο....ώστε να μάθει όποιος θέλει ορισμένα βασικά πράγματα....
Εχει φοβερό ενδιαφέρον πράγματι!!!

tantoguanto είπε...

Κρίμα σ' είχα σε μεγάλη εκτίμηση δεν περίμενα να πουληθείς στους Άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης που αντί να ταλαιπωρούνται κόβοντας τα δέντρα βάλανε εσένα με τον σκύλο σου να τα κατουράει για να τα μαράνει. Όσο για το τρίο καλέεε ποιος θα το παίξει αντρούκλα;Χααααα!
Φιλιά και καλό Σ.Κ!

manetarius είπε...

Όχι ρε πούστη... είμαι ανέραστη...δεν έχω πάει ποτέ Βραζιλία....

Υ.Γ. Μήπως με σώζει το οτι είχα πάει στη συναυλία τους όταν είχαν έρθει στην Ελλάδα και είχα πέσει σε Νιρβάνα 2 βδομάδες μετά από την έκσταση;
(πείτε μου οτι μετράει...το έχω ανάγκη..) χαχαχααα!

b|a|s|n\i/a είπε...

χαχαχα! έτσι έτσι!
στην επόμενη βόλτα ακουστικά και στην σκυλούμπα το νιάου νιάου βρε γατούλα!
φιλιάααααααααααα :))

Ανώνυμος είπε...

Ααα, εσυ ησουν πουλακι μου.....
Οσο για το θεμα μας, υπαρχει και το γνωστο ρητο: Αμα πετυχει η μαλακια, τυφλα να χει το .....
Καλο ΣΚ

anna είπε...

Να μου προσέχεις τη Σκυλούμπα γιατί χάθηκες!!!!Εσύ μπορείς να κάνεις όνειρα και ν' ακούς μέχρι και όπερα!!!!!Το mp3 τα φταίει όλα!!!Χαααααα!!! Καλά τα δυό αυτά κα(ο)λόπαιδα πολλά λεφτά!!!Καλησπέρα καλό Σκ.

Nikos Lioliopoulos είπε...

οσο διαβάζω το blog σου τόσο διαπιστώνω οτι εχουμε πολλά κοινά σημεια οι δυό μας. Αρχής γενομένης από την ...μαλακία!
Καλό απόγευμα και τα λέμε...

presuntos είπε...

ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!

αστειάκι.

Κι εγώ φίλτατη, θεωρούσα τον αυνανισμό διέξοδο για πολλά χρόνια προφασιζόμενος, όπως εσύ, πως είναι άσκηση της φαντασίας μέχρι που κατάλαβα ότι από μόνος του δεν είναι τίποτα. Διαλεκτικός υλισμός. Πρέπει να πράττουμε ώστε να εννοιοποιούμε συνεχώς καλύτερα τα αποκυήματα του μυαλού μας, αλλιώς είναι ξεκομμένες οντότητες που καμμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα και τη...συνθετότητα της. Καλησπέρα!