Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Αφιερωμένο!!!!!




Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!

24 σχόλια:

kostaslogh είπε...

τι σσσσσσσσσσσσσσσόφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφταιξε ο έρμος;;;;;;;;
χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!

aKanonisti είπε...

@kostaslogh....
εκτός από τραβεστί...
είμαι τώρα και ένας ή και περισσότεροι μπάτσοι... ή πράκτορες... όλοι εντεταλμένοι των εισαγγελικών αρχών, για να κλείνουν βλογς.....

Ευελπιστώ να γινω κάποτε και Νεφελίμ... για να καταστρέψω την βλογόσφαιρα...γενικώς...

Το συνταγματικά εδραιωμένο δικαίωμα μου... να υπερασπιστώ... την τιμή και το όνομα μου...από ένα ανώνυμο+αγράμματο αρχίδι...και την σαχλοκούδουνη φίλη του Πλεύρη... είναι επίθεση στην ελευθερία των βλογς....

Θα μου πεις βέβαια πως οι φασιστοχιμπατζίδες και οι φασιστοεισαγγελείς τους... δεν σέβονται το σύνταγμα...

Οκ....αυτό όμως δεν αναιρεί την ύπαρξη του...


(ήρεμα δεν αντέδρασα???)

Ανώνυμος είπε...

το συνταγματικο σου μαλλον δικαιωμα των υβρεων και των απειλων??
μαλλον ολοι εσενα παρακολουθουνε τωρα
αν κανεις απλα μια αναζητηση στην google

σορρυ και εγω απο περιεργεια μπηκα
και ουτε ξαναπροκειτε..

Ourbax είπε...

Δέχτηκα και εγώ επίθεση στο blog μου, ευτυχώς το διόρθωσα σήμερα το πρωί. Δεν ξέρω εάν ήταν Νεμελίμ ή φιλαράκια του Γεωργίου.
Προσοχή κάποιοι μας έχουν βάλει στο μάτι.

aKanonisti είπε...

Καλημέρα... σε όλους εκτός από τον Βλάκα ανώνυμο....

Βλακάκο....
χέστηκε ο σοβαρός κόσμος... για τις παπαριές μας....
Αν νομίζεις πως αξίζεις παραπάνω από μία τρίχα από τα αρχίδια του συστήματος...μεγαλοπιάνεσαι....

Ο φυσιολογικός κόσμος σήμερα... ψάχνει να μάθει τι έγινε χθες στις πορείες.. τι θα γίνει με το ασφαλιστικό...και πως δεν θα πεινάσει τις εποχές που έρχονται....


Τώρα τράβα να γράψεις στο γουγλ το όνομα σου... να τραβήξεις μία μαλακία με την δόξα σου....
Παπάρα!!!!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ελα πες την αλήθεια, στο βάθος σε πειράζει που ο ανώνυμος δεν θα ξαναμπεί εδώ.
Δεν ήταν πάντα το όνειρο σου η συλλογή απο μαλάκες;

Green_revenger είπε...

Τραγουδάρα....

Τιμάμε τον Γιώργη τον Μργαρίτη...

Τώρα για τα υπόλοιπα, τι να πω;
εγώ είμαι διπλωμάτης

ο φίλος του πρέσβη
g r

Artanis είπε...

Αχαχαχα, έγινες διάσημη βρε!!!
Αυτό το τραγούδι, όλα τα λεφτά!
Σε φιλώ (και γελώ)!
Καλημέρα...

Ανώνυμος είπε...

Να σου πω, αφού έπιασες τα βαριά...
Δεν βάζεις και το άλλο για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα γιατί μάλλον κάποιοι έχουν ακούσει λάθος ότι ...."το καλύτερο μπεγλέρι είναι το πουλί στο χέρι". :)))))))

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ
Δε ν ξέρω αν έχει σχέση με το σχόλιο σου, αλλά πρίν λίγο είδα τον Άνεμο να "σκοτώνει" το ρολόϊ του.
Απο δω και πέρα μετράμε καημούς κι αναστεναγμούς.

Ανώνυμος είπε...

Ούτε στρώμα να πλαγιάσω
ούτε φως για να διαβάσω
το ωραίο πόστ σου
ωχ Μαριάνα μου

Καλοκαίρι κι είναι κρύο
και δεν μου δωσαν βραβείο
που όλους τους πρακτόρους κατατρόπωσα

Μα εγώ δεν ζω γονατιστός
είμαι της τραμουντάνας γιός
είμαι της Τραμουντάνας γιός
τι κι αν μ΄ανοίγουνε πληγές
τους απαντάω με τρολιές
τους απαντάω με τρολιές

Ephemeron είπε...

Εγω παντος, δεν ξερω τι λενε οι αλλοι, σου δινω βραβειο συνδιασμου εκονας και ηχου!!!
Τελειο!!!

ο κύριος "αμ" είπε...

Δεν θέλει και πολύ ο άνθρωπος για να το καβαλήσει , το καλάμι . Μέχρις εκεί όλα καλά . Το πρόβλημα ξεκινάει όταν αρχίσει να του αρέσει !

kostaslogh είπε...

ψάχνω να βρώ τι ακριβώς τρέχει και δεν το βρίσκω,βοηθάτε ωρέ ένα φτωχό βλογκερ να ανοίξει τα στραβά του ,ένα λινκ ας πούμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα τράβα να γράψεις στο γουγλ το όνομα σου... να τραβήξεις μία μαλακία με την δόξα σου....
Παπάρα!!!!


εσύ πως ακριβώς θα τη τραβήξεις; γιατί και σύ μετράς τη δόξα σου με τα θύματα που σε ακολουθούν(αλλά λιγοστεύουν σε διαβεβαιώ)....
ψευτομαγκάκι μες την υποκρισία...
δεν είναι τυχαίο ότι φοράει μάσκα το άβατάρ σου....
κάποιοι φίλοι σου έχεις παρατηρήσει ότι σε διαγράφουν...δε θα απορείς φαντάζομαι γιατί μόνο με πμ ξέρεις να θάβεις και άλλους εκτός από αυτούς που δε συμφωνούν μαζί σου....

πσσσσσσσσσσ....αντρίχιασα από τη πολλή μαγκιά σου ....αλλά δε πείθομαι πιά...

τα νουμεράκια και τα μηνυματάκια θα αρχίσουν να μειώνονται...μωρό μου εσύ!!!!!

aKanonisti είπε...

@Ανώνυμε...
Μίλα μόνο για πάρτη σου Βλάκα....
και "Μωρό σου"... είναι μόνο η χούφτα σου...

Μη μπερδεύεσαι...Στούρνε....

:-)))

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Αυτός ο χούφτας ο ανώνυμος κάτι σε φανΔασμα μου κάνει παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία βοηθάει τους ανορθόγραφους.
Καλώς τον μαλάκα.

Ανώνυμος είπε...

σε πλάνην οικτράν πλανάστε και εσείς και το δήθεν ντεντεκτιβικό σας ταλέντο...που παρεπιπτόντως είναι για κλάματα...
μιλατε για ορθογραφία νομίζοντας ότι εσείς είστε "ορθογράφοι"... έχετε μεγάλη φαντασία....μπορείτε να φτιάξετε καρτούνς με αυτή...θα βγάλετε και κάτι από όλο αυτό το τσίρκο...
όσο για τη χούφτα μου την έχω πολύ σε υπόληψη γιατί μπορώ και μουτζώνω κάτι δήθεν τυπάκια σαν εσάς...πώς πάνε τα σπυράκια??;-)

το ξέρω ότι με το να σε λέω μωρό μου "υγραίνεται" το μυαλό σου να με στολίσεις...
ξέρεις πολύ καλά όμως ότι καρφί δε μου καίγεται!!!!
το διασκεδάζω περισσότερο απότι εσείς....
σας φιλώ....
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

aKanonisti είπε...

Οκ...ανώνυμε....
τώρα άντε γαμήσου...

:-)))

ο κυριος αμ είπε...

...και καλή σταδιοδρομία ...ανώνυμε

Ανώνυμος είπε...

εγω θα πω το εξης. εχω 2 μικρα παιδια που μπαινουν στο διαδιχτυο...παλιοτερα οταν σε παρακολουθουσα εγω εκεινα κοιταχαν τις φωτογραφιες...αργοτερα αρχιζαν να μου ζητανε τι ειναι το γαμοσπιτο,να μιλανε για αρχιδια και αλλα
αρχισανε να σε φωναζουνε "αυτη που βρυζει"
προσπαθεις να εκφρασεις το θυμο σου με αυτο το τροπο?
το θεωρω απαραδεχτο ομως και ετσι σταματησαμε να σε διαβαζουμε...
πιστευω και αλλοι θα κανουν το ιδιο
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΝΩΝΙΜΟ

Ανώνυμος είπε...

μπήκα γιατί είδα έγινε χαμός και άκουσα ένα ραδιο
αλήθεια εσύ που απειλείς με μηνύσεις
ξέρεις οτι πρέπει να έχεις προειδοποίηση για άσεμνο περιεχόμενο επειδή χρησιμοποιείς συνέχεια άσεμνες λέξεις που υιοθετούν μικρά παιδιά?

Ανώνυμος είπε...

πατήστε όλοι επάνω στην μπάρα της google για άσεμνο περιεχόμενο
θα την καταγγείλουμε
και να το πείτε και στο ράδιο

Ανώνυμος είπε...

αυτό δεν είναι ποινικά κολάσιμο?
όχι τίποτα άλλο επειδή απειλεί με μηνύσεις
ε ρε πάρτη που θα γίνει