Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Ο Βασιλιάς….

Πίσω από τους ρόζους μιας παλάμης
τη βρώμικη μπλούζα της δουλειάς
κρυμμένος ένας άγνωστος κόσμος
ξεπρόβαλλε δειλά δειλά….

Έπρεπε να πετάξω κάτι μπάζα
και φώναξα δύο εργάτες δυνατούς

Ο ένας είπε πως με ξέρει
άρχισε να μου χαζογελά….
Τους άκουγα να λένε παλαβές ιστορίες
ενώ πείραζαν ο ένας τον άλλον
σαν μικρά παιδιά

Σέβομαι πολύ τους απλούς ανθρώπους
που κάνουν την άδοξη χαμαλοδουλειά
και έκατσα μαζί τους μη τραυματιστούνε
από κάτι σπασμένα γυαλιά….

Ενώ κρατούσε ιδρωμένος το φτυάρι
και καθόμουν στο πλάι με προσοχή
Γυρίζει και μου λέει ξαφνικά….
«Πιάσε!!!»
Ανοίγει το χέρι του αργά
και εμφανίζει ταχυδακτυλουργικά
μία πεταλούδα που μου κουνούσε τα φτερά!!!

Με αιφνιδίασε ευχάριστα
και άρχισα να γελάω…..

«Πιάσε το βασιλιά… και μη φοβάσαι!!!»
επέμενε εκείνος μες τη χαρά
«Για σένα τον έπιασα…. Έλα , είναι δώρο!!!
Έλα…πιάσε πιο γερά!!!»


Προσπάθησα να τον πιάσω από τα πόδια
να μην χαλάσω τα φτερά….
όμως μου ξέφυγεζαλισμένος
και πέταξε μακρυά….

«Αχ βρε Μαρία….
Σου έδωσα τον Ουρανό…
και τον άφησες να φύγει…»

είπε απογοητευμένος….
και γύρισε πίσω στη δουλειά

...και έμεινα εγώ σαν ένας βλάκας
να θαυμάζω πόση σοφία και τρυφεράδα….
μπορεί να κρύβεται σε ένα άγριο πλάσμα….
χωρίς πτυχίατίτλους ή λεφτά


Υ.Γ. Ευτυχώς τον «κουλτουριάρικο» προβληματιΖμό μου…
τον διέκοψε μία ακόμα πράξη… του ήρωα μου….
που ήταν παντελώς ηλίθια…
και με επανέφερε…
στο ρόλο του επιβλέποντα…..
.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
.
Η πρόνοιααααα της φύσηςςςςςςςςς λέμεεεεεεεεεε!!!!
.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα





17 σχόλια:

kostaslogh είπε...

μαθαίνεις...

aKanonisti είπε...

...ναι....
:-))))

Υ.γ.Πάρε τηλ να πάμε στο αντιρατσιστικό....

Green_revenger είπε...

παρότι μη κουλτουριάρης
εμένα η ιστορία με άρεσε

ο φίλος του πρέσβη
g r

aKanonisti είπε...

@Greenάκο....
γιατί είσαι τελικά κρυφοκουλτουριάρης....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ο κυριος αμ είπε...

...ψάχνω το κομμάτι που έχω στο μυαλό μου να στο κάνω link :)))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!

Artanis είπε...

Χα, ξέρω ποια πεταλούδα λες...
Και κάτι ακόμα: τί έκανε ο άνθρωπος και σε επανέφερε στην πραγματικότητα της μεταφοράς των μπάζων;

STELIOS PENTARVANIS είπε...

υπέροχη στιγμή ...το υστερόγραφο θα μπορούσε να λείπει :-\

Sophia Kollia είπε...

Μου τα χάλασες με το υστερόγραφο να σου πω την αλήθεια.
Δεν είναι η ευαισθησία προνόμιο των μορφωμένων η των πλουσίων, κλπ....
Με το ίδιο σκεπτικό πριν από 50 χρόνια που ελάχιστοι πήγαιναν πάνω από το γυμνάσιο και το δημοτικό οι γυναίκες, οι άνθρωποι δεν αισθανόντουσαν λεπτά αισθήματα και ξαφνικά εμφανίστηκαν στα βλαστάρια τους αφού τα σπούδασαν με πόνο και αίμα....Αχχχχχ!! Σκέφτεστε τόσα,αλλά πολύ αφ υψηλού...Δεν μαλώνω, απλά παραπονιέμαι και φοβάμαι, μη με βλέπει έτσι το παιδί μου μεθαύριο, η το εγγόνι μου.
Καλό Σ/Κ

aKanonisti είπε...

Καλημέρα!!!!

@κύριε αμ....
.......


@ελιτσα.....
ηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!


@Artanis...
Είναι η πεταλούδα της φωτογραφίας...
Εδώ τη λένε βασιλιά.. γιατι είναι μεγάλη....
Εκανε μια βλακεία...που θα μπορούσε να του κάνει ζημιά...
και την έκανε για να με εντυπωσιάσει και καλά...

@wrong man...
συμφωνώ πως θα μπορούσε να λείπει... όμως... έπρεπε να μην δημιουργήσω λανθασμένες εντυπώσεις.. γιατί με διαβάζουν και συνεργάτες από την δουλειά... και δεν θα ήθελα να φάω άδικο δούλεμα...
:-))))

@sofia...
συμφωνώ μαζί σου....
να ξέρεις όμως... πως το πρόβλημα που περιγράφεις δεν δημιουργείται από τους "σπουδαγμένους"....
Συνήθως την διαφορά αυτή την τονίζουν οι αμόρφωτοι... (και όταν λέω αμόρφωτοι..καταλαβαίνεις πως δεν το ορίζω με πτυχίο)
Το εγγόνι σου...θα σε αγαπάει και θα σε βλέπει με τα μάτια της καρδιάς του....
:-))))

Βάσσια είπε...

Μου άρεσε....αφάνταστα!!!

(και μην αποθαρρύνεσαι..... είναι λίγες οι "βασιλικές" στιγμές, μετά είμαστε όλοι απλοί υπήκοοι).

Καλό σου Σ/Κ :-)
και συνειρμικά και άσχετα αφιερωμένο το O Βασιλιάς της σκόνης

Drmakspy είπε...

Πάντα να μας αιφνιδιάζουν οι απλοί άνθρωποι.... Για να πατάμε στην γή... Να μην ξεχνάμε από που ξεκινήσαμε....

korinoskilo είπε...

μα βρεθηκε αντρας να σου χαρισει τον ουρανο και τον αφησες να φυγει?!!!!

ε τι να σου πω τωρα:Ρρρρ


ξερω τι θα πω .....
γμτ τις ευαισθισιες μας γμτ!!!


φιλια πολλα :)))))))))
καλημερουδια

Artanis είπε...

Εγώ τη θυμάμαι να την φωνάζουν "γιατρίνα" και είναι εντυπωσιακό, επειδή το λατινικό της είναι "Μαχάων"...
Το κατάλαβα πάντως οτι εννοούσες αυτήν...

Ephemeron είπε...

Μεχρι πεταλουδες σου χαριζουν!
Κατπληκτικο και πολυ γλυκο!
:)

Το Λαγωνικό είπε...

Την σοφία και την βλακεία τις χωρίζει μια λεπτή-λεπτή γραμμή. Μόλις είχες βιώσει την απόδειξη.

Ανώνυμος είπε...

σε λίγο η σελίδα σου θα έχει προειδοποίηση απο την google για άσεμνο περιεχόμενο
δεν είναι κακό
απλά αναγκαίο
όσες βρισιές έχεις πει και έχεις και το θράσος να απειλείς με μηνύσεις
ενημερώσαμε παντού και το ράδιο ενωμένοι να το αναφέρει
σε ευχαριστούμε