Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Ακανόνιστο διάβαΖμα....

Από μικρή διάβαζα με παρέα.....
.
όμως αυτή...
είναι η πιο πιεστική....
.
με καιροφυλακτεί...
να μην λουφάρω.....
.
Ενίοτε ψιλοβαριέται....

με κοιτάει δελεαστικά...
.
δήθεν αδιάφορα...
.
και άμα δεν ενδώσω...
.
πλησιάζει....

ελέγχει την πρόοδο της μελέτης...

και αποχωρεί διακριτικά.....
.
.
.
.
.
.
.
Υ.Γ. Για αυτό χάθηκα από τα βλογς σας....
Δεν με αφήνει ο κύριος Κανισίδης να λουφάρω....
Ομως... μετά το Σάββατο....που δίνω...
τελείωνει το μαρτύριο....
(θεωρητικά...)
...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα











30 σχόλια:

Ethan Raynolds είπε...

ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
dimitris είπε...

Ακανονιστη καλημερα, αυτος ειναι ο θεσσαλονικιος αδελφος του φοιβου μας, να ερθω να τον παρω δεν κανει να χωριζονται τα αδελφια, ολοιδιοι ειναι!!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

αυτό το βλέμμα! μα αυτό το βλέμμα!
καλό διάβασμααααααα! :))
φιλιά πολλά!

Heliotypon είπε...

Μάλλον θέλει να διαβάσει κι αυτό να ξεστραβωθεί...

Ourbax είπε...

Σωστός Κέρβερος ο κύριος Κανισίδης, χαχαχαχαχαχαχα.
Καλή επιτυχίααααααααααααααα.

ασωτος γιος είπε...

αυτο το βλεμα ...που δεν αντιστεκεσαι.
ειχα την Ηρα 13 χρονια ,εγραψε την δικια της ιστορια ακομη νιωθω την ουρα της να περνα μεσα απο τα επιπλα.
Τωρα εχω ενα αλλο μικρο κι αδεσποτο,μα διαολεμενα εξυπνο μας ηρθε μια μερα στην εξωπορτα , μας διλαξε καταλαβες?
πως να πεις οχι σαυτα τα βλεματα?

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Πως μπορείς να αντισταθείς σε τέτοια βλέμματα;
Κόβουν σαν ξυράφια!

Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!

mamma είπε...

Στο Λύκειο διάβαζα με τη γάτα μου να κοιμάται στα γόνατά μου :)))))



Καλή επιτυχία!

Ra Ma είπε...

Διάβασε και μην χαζεύεις!!! Μόνο μια σελίδα γύρισες τόση ώρα :)))

mahler76 είπε...

και διαβάζεις και βανδαλίζεις με κόκκινο αναρχικό μαρκαδόρο το βιβλίο. Καλή επιτυχίααααα

κοκκινη κισσα είπε...

είναι κούκλος!!!!!ετσι κάνει και η κίρι μου ...
να σου ζήσει
καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Clem Lumen είπε...

τι γλυκια φατσουυυυυυυυλα ειναι αυτηηηηη? :):):):)

Ανώνυμος είπε...

Σήκωσε μαρή ακαμάτρα κανά χαλί ιούνιο μήνα
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχχαχαχαχαχαχαχαχα
Τι περιμένεις;
Να βρεθεί καμμιά συνιστώσα χωρίς δουλειά να ΄ρθει να βάλει κανά χεράκι; :))))))))


Φιλί στις μουσούδες σας

head charge είπε...

Κανίς δε σ'αφήνει να χαλαρώσεις σ'αυτό το σπίτι. :-)

(Bonne chance!)

STELIOS PENTARVANIS είπε...

μου αρέσει που "λερωνεις"το βιβλίο και έχεις και τοσο όμορφη παρέα,φιλιάααααα

Drmakspy είπε...

Βρε τον μπαγάσα.... Είναι φάτσα όμως... Τον θέλω τρελλαααααααααααααααάάάάάά!!!....

kostaslogh είπε...

το καταλάβαμε,γαύγιζε από μακριά(δός του μια φιλάρα από μένα)ότι διαβάζεις.
Αντε, καλή επιτυχία και καλή επάνοδο ,μας ἐλειψες!!!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

:))))))
μου θυμίζει εμένα όταν δεν με "παίζουν" :)))............

Unknown είπε...

Να διαβάζεις. Να διαβάζεις για να έχεις καλή πρόοδο. Και το σκυλί να το βγάζεις από την κάμαρα να μην σ' απασχολεί. Ακούς;

Και να μην σκέφτεσαι τίποτ' άλλο και κανέναν. Μόνο στο διάβασμα και στα ...ντολμαδάκια να έχεις το μυαλό σου

Καλή επιτυχία!

ο κυριος αμ είπε...

Ο Μαρκόνης έχει δίκιο , μην χαζεύεις , κάτσε να διαβάσεις κι άσε μας εμάς να χαζολογάμε , όταν θα τελειώσεις θα σου πούμε εμείς τα κουτσομπολιά :))))

ecobubble είπε...

Καλή επιτυχία μικρή μου!!! Με τέτοια φάτσα δίπλα σου την έχεις στο τσεπάκι...Θέλω να σου πως ότι οι σκύλοι μας είναι ίδιοι...χαχαχαχαχα

ο κύριος "αμ" είπε...

18:28 ελπίζω να πήγαν όλα καλά :)))

Ephemeron είπε...

Ο φιλος σου ειναι ενα κουκλί!
Καλη επιτυχια με τα διαβασματα!

Ρήγας είπε...

Εκπληκτική σειρά φωτογραφιών! Μπράβο ρε συ!
Ο κύριος Κανισίδης βεβαίως υπέροχος! Όσο για τους "εκβιασμούς" τους... άστα... που να δεις εγώ που έχω τρία (βασικά δεν έχω... με φιλοξενούν εκείνα εδώ)...

Τα σχόλια της φοράδας στ' αλώνι απολαυστικά!:):):)

Ανώνυμος είπε...

@ Ρήγα μου

Δεν γ@#$ς....
Και που τα κάναμε και που δεν τα κάναμε τα σχόλια, απάντηση δεν πήραμε... :))))))
Θα είναι απασχολημένη
Θα μαζεύει χαλιά.... :)))))))))))

aKanonisti είπε...

Ατιμηηηηηηηηηηηη....
Ολο μου τη λεςςςςςςςςςςςςςςςς...
Μπας και προσχώρησεςςςςςςςςςς στους ενωμένουςςςςςςςςς????

Οταν τελείωσα το διάβαΖμα.... και μπορούσα να απαντήσω έκανα ΝΝΝΝΝιέα Ανάρτησιςςςςςς...
και είπααααααα πως έγραψαααααα προς απάντηση σας....

Ειδικά για σένα όμως... να πω... πως εδώ έχει ακόμα άστατοοοοο καιρόοοοοο.... με πολλούς Κρρρρύους Ανέμους.... τα βράδια... οπότε...ευτυχώς που δεν μάζεψα το χαλί από το καθιστικό.... όπως και το πάπλωμα.....γιατί τώρα... θα ήμουν στο νοσοκομείο...με πνευμονίααααααααααα...

(είμαι στα καρα-ντάουν μου ωρέ.... δεν φαίνεται????με το ζόρι χαμογελάω...)

Ανώνυμος είπε...

Ωρε τι μας λέει ωρέ ο κώλοςςςςςςςςςςςςςς
σουουουουουουουου !!!!!!!!!!!!

Κι επειδήςςςςςςςςςςςςςςς έκανεςςςςςςςςςςςςςςς νεέα ανάρτησσσσσσσσση, οι παλιές στα παλιά σσσσσσσσσσουουουουου τα υποδήματα;

Εμ τώρα κατάλαβα με ποια σσσσσσσσσυνισσσσσσσσστώσα είσαι.....

Ελα ρε το κερατό μου.
Σκάσσσσσσσσσσσσε ένα γελάκι μαρή.........
Τα καρά-ντάουν το μόνο που δεν καταλαβαίνουν, από μούρες κατεβασμένες................

Δραπέτης είπε...

Χαχαχα! Έχεις την καλύτερη παρέα, έιναι κούκλος! :))