Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Φλεβάρης….

Ο μήνας των νεκρών και του εξαγνισμού

Κάθαρση, έρωτας, αναγέννηση


Έρωτας, θάνατος και ξανά….


Ανθός και καλή σοδειά


Κύκλος του ανικανοποίητου


Κύκλος της φύσης και της ζωής

Με σύμβολο έναν Αμέθυστο….

από την μέθη της λησμονιάς
να μας προφυλά






Μέσα στην διαύγεια των κρυστάλλων
που γέννησε με βία, η μάνα γη….

λάμπει στο είδωλο της επιθυμίας
.

μία τίμια χοή

Χοή στη νεκρή γη
την ψυχογή


για να αναστηθεί
προτού να μας κλέψει ο Άδης

Όλος ο χρόνος, σε έναν μήνα ….

αιώνιας ελπίδας
ήρεμης προσμονής

μίας αναγκαίας άνοιξης….
που πάντα καθυστερεί

αλλά έρχεται εγκαίρως
στην τελευταία μας πνοή….
...
...
....
.....
.....
Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι από μία τεχνητή σπηλιά με αμέθυστους…
σε έναν παραμυθένιο κήπο, της Langeais…



34 σχόλια:

dimitris είπε...

ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΡΙΑ! ΣΠΟΥΔΑΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Είναι δικό μου!
Δικό μου!
Δικό μου!
Μόνο δικό μου!

:)

man about town είπε...

η δωδεκατη ;-)

Ourbax είπε...

Λίγο πριν μας πάρει ο Άδης, μια ελπίδα θα φέρει την ανάσα και η ανάσα θα μας φέρει πίσω στην ζωή. Υπομονή κουράγιο και στο τέλος θα λάμψουμε σαν τους αμέθυστους στον παραμυθένιο κήπο της Langeais.
Don’t give up.
Καλό μήνα.

b|a|s|n\i/a είπε...

η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακόμα ξεκαθαρίσει πότε βλέπω τα πράγματα στην κανονική τους διάσταση. μεθυσμένος ή αμέθυστος.
άσχετο μεν το σχόλιο αλλά με έχει πιάσει μανία και φυτεύω σπόρους στην αυλή από κάθε λογής λουλούδια. και σήμερα θα πάω να φυτέψω και άλλους πολλούς.
ίσως είναι αυτή η αναμονή της αναγκαίας άνοιξης. στην κάθε μας πνοή.
φιλιά σου! πολύ καλό μήνα!

aKanonisti είπε...

Καλημέρααα και καλό μήνα!!!!


@dimitris...
κοντά πέρασα...
:-))))))


@Μπάτλερ....
θα θελες...χαχαχαχαχαχαχαχα
(φοβερή μούρη....)


@man about town...
τώρα ψάχνουμε τον δούκα Ορσίνι...
:-)))))))


@Ourbax...
Ετσι ακριβώς!!!!!!!
:-)))))


@Βασίλη.....
παλιά το έκανα και εγώ αυτό...και πολλούς βολβούς.....
Οχι για την άνοιξη... αλλά για την έκπληξη......
Φιλιάααααα....

STELIOS PENTARVANIS είπε...

φίλη akanonisti έμεινα άλαλος.
Τι ωραίες φωτό έβγαλες και τι ωραία λόγια είπες.
Αλλά αυτό με την με την Άνοιξη πριν τα κακαρώσουμε δεν τή φέρνεις λίγο πιο δώ ,χαχαχαχα. Καλό μήνα.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Δεν έπρεπε να σ΄αφήσω να ασχοληθείς με την εξωστρέφεια της Αριστεράς, σε έπιασε απο τώρα η χαμένη Άνοιξη

aerostatik είπε...

Καλό μήνα...

aKanonisti είπε...

@the wrong man....
μακάρι να μπορούσα ωρέ...
αλλά δεν....
κουράααααγιοοοοοο
κράτα γεράααααααα

χαχαχαχαχαχαχαχαχα



@ΚΥΠ.....
μπα...είναι από το '87....
θυμάσαι την Ε.Α.Ρ?????
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


@aerostatik....
επίσης....
:-))))))))

korinoskilo είπε...

ρεεεεε τοσο απιθανες φωτος με τοσο μελαγχολικο κειμενο....
παλι καλα που στο τελος ειπες οτι θα ερθει η ανοιξη .. το σοσες:Ρρρ


καλο μηνα κοριτσι :)

aKanonisti είπε...

@korinoskilaki....
Πάντα το σώζω...χαχαχαχαχαχαχαχα
Τι τεχνήτρα είμαι????
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Υπέροχα χρώματα και φως - όλα μεθυσμένα!
Η Άνοιξη μπορεί να καθυστερεί - για λίγο, πολύ λίγο ακόμη, όμως! - αλλά εσύ την έφερες ήδη. Μάταια προσπαθούμε όλοι μας πότε - πότε να την υπονομεύσουμε, επηρεασμένοι από τα τελευταία σκοτάδια του Χειμώνα. Δεν χαμπαριάζει η Άνοιξη από τέτοια. Είναι στην φύση της να επιμένει, να αναλάμπει χαμόγελα, και, κυρίως, να έρχεται... ναι, να έρχεται, έστω και καθυστερημένη... αλλά να έρχεται, πάντως, και να σώζει την παρτίδα!

aKanonisti είπε...

@asteroid...
την πατρίδα...και τους σιτεμένους πολίτες της....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
(καλώς ήρθες!!!!!)

kostaslogh είπε...

ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος!

ecobubble είπε...

Την "άκουσα"-πάλι- φιλενάδα!!!
Άντε καλό μήνα να έχουμε
:)))))

aKanonisti είπε...

@kostaslogh...
τέτοια λες...και σε γράπωσαν στου Καρατζαφέρη....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα


@Ecobubble μου...
σήμερα είσαι ροκ.....
το πράκινο φταίει.....
χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα

ο κύριος "αμ" είπε...

...μου 'βαλες ιδέες !
Που στα κομμάτια έχω βάλλει εκείνον τον macro :-)

καλό μήνα να έχεις κι εσύ και όλοι μας !!!!!!!!!
Ο καλλίτερος των εργαζομένων !!!!!!!!!

wilma είπε...

Πως καταφέρνεις να βγεις έξω από μια τέτοια σπηλιά?

aKanonisti είπε...

@wilma...
πολύ εύκολα...
ακολουθείς το φως....
:-)))

Green_revenger είπε...

μετά τις 11/02 όλοι οι θεοί του ολύΜΒου μπαίνουν στους Ιχθείς και θα γίνει χαμός!
άσχετο.
άσχετο;
:))
g r

mamma είπε...

Τι φωτογραφίες!!!!! Εγώ γιατί δεν μπορώ να τα καταφέρω; μια σπηλιά, το βασίλειό μου για μία σπηλιά!


(σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ!)

aKanonisti είπε...

Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!
(χάρη στον Αντιδραστικό Σεξομανή... )


@Greenάκο.....
Δεν είναι άσχετο μικρό μου....
Στις 11/2.... είναι η εορτή..του αγίου Βλασσίου.... προστάτη των Τσομπάνιδων.....
(το'πιασες το υπονοούμενο, ε????)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα



@mamma....
έχουμε τον τρόπο μας οι αρχιτέκτονες...
΄χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
εγώ πάλι δεν μισώ τους πολιτικούς μηχανικούς....
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μουρλέγκω...

Madame de la Luna είπε...

Πανέμορφες! Και είμαι και του μωβ, οπότε καταλαβαίνεις...

Καλό μήνα λοιπόν να έχουμε :)

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Ρ εσυ! Αγριεύτηκα! Εγώ ήξερα μόνο το "καλοκαίρι θα μυρίσει"!

aKanonisti είπε...

@Φεγγαροκυρία....
του μωβ...αν και μεθυστική...
χαχαχαχαχαχχχαχαχα


@Ασετονούχα....
εμ... για αυτό είμαστε εδώ... για να σας ενημερώνουμεεεεεεεε βρεεεεε

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαα

Green_revenger είπε...

Το τσομπάνης είναι με "η"
άρα
η γενική του πληθυντικού δεν θα μπορούσε να είναι με "ι"
θα μου πεις βέβαια
εδώ βεβήλωσες ολόκληρη grotte de Langeais με το κορεάτικο μίασμα
στην ελληνική γραμματική θα κολλούσες;
αίσχος
g r

aKanonisti είπε...

@Greenάκο....
αυτοί οι τσομπάνιδες.. έχουν κάτι από Πόντο...λέμε...δεν ειναι ακριβώς βοσκοί....
Για παράδειγμα...
ΠΕΝΤΑΞίδης....
ο πόντιος που πήρε Pentax...
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

αχ σε έκανε ποιήτρια ο Φλεβάρης. Tres Bien

Λi είπε...

Πωωωωπωωω χρώμαααα....

Πωωωωπωωω πλήκτραα....

Πωωωωπωωω εικόνεςς....

Πωωωωπωωω τιγροφιλί που στέλνωωωω μεγάλο-μεγάλοο...!!!

Kwlogria είπε...

Κούκλα μου γλυκιά εσύ:)

Ανώνυμος είπε...

Διότι τα χανω...ειναι απολύτα σιγουρο...χάνω το μυαλό μου σε ένα λαβύρυνθο χωρίς αρχή και τέλος...δεν καταλαβαινω πια τίποτα...πού πάμε ...τί θέλουμε...ποιον έχουμε απέναντι μας.
Το αυτοκίνητό μου ειναι ένα SUBARU M80....του 92...στενο και μικρό.
Διπλοπάρκαρα σημερα το μεσημερι στη Λεωφόρο Πεντέλης..για την ακρίβεια πάρκαρα δίπλα στους καδους ανακύκλωσης για να μπω σε ένα καταστημα.
Δεν εμποδιζα καθόλου την κίνηση.Κάποια στιγμή ακούω φωνές και κορναρίσματα.
Βγαίνω έξω και βλέπω ένα τύπο με ένα τζιπ να έχει σταματήσει πίσω μου και να κορναρει σα μανιασμένος.
Του φωνάζω πως χωράει να περάσει και ότι δεν εμποδίζω.
Πηδάει από το τζιπ και δίνει μια με τη γροθιά του και μου σπάει το παρμπριζ!!!!
Στην αρχή έμεινα κάγκελο...μετά αρχισα τις φωνες...το ίδιο κι αυτος..μαζεύτηκε κόσμος..ειδοποίησα την αστυνομια ..ήρθε ...κατέγραψε το συμβαν...παραδέχτηκε ότι τόσπασε....θα κάνει δήλωση αύριο.
Θα μπορούσα να τον πάω αυτοφωρο όπως μουπε ο αστυνομικός...θα μπορούσα να του έδινα μερικές κλωτσές...μερικά χαστούκια...να τον έφτυνα...να του αμόλαγα τη σακούλα με τα γάλατα στα μούτρα...να του ξερίζωνα τα μαλλιά...να τον φώναζα ψυχάκια και μαλάκα.
Δεν έκανα τιποτα απο όλα αυτα.Μονο μια απίστευτη ταχυπαλμία, ένα τρομέρο αίσθημα κινδύνου και ένας πανικός με τη σκέψη ότι θα μπορούσε να κατεβάσει τη γροθιά του στο κεφάλι μου.
Μου λέτε τί γινεται;;
Εχουμε τρελαθεί όλοι;;
Είμαστε εκτός ελέγχου;;;
Είμαστε επικίνδυνοι;;;
Μας τρέλανε η ανασφάλεια;;;
Χασαμε τον αυτοέλεγχό μας;;;
Χάσαμε τα λογικά μας;;;;

Ανώνυμος είπε...

πηγή:http://nanatsouma.blogspot.com/

Global Greek είπε...

πάνω ήθελα να σχολιάσω αλλά είναι κλειστά.... Τί σύμβαίνει....είσαι εσύ η Μαρία.... τι συμβαίνει ακανόνιστη...? ελπίζω όλα καλά... Την αγάπη μου στέλνω και μια μεγάλη αγκαλιά..