Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Δεν λέμε αντίο στην ηθική….

Τα αντίο ποτέ δεν μου άρεζαν….
πόσο όταν ο αποχαιρετισμός είναι οριστικός
και αφορά ένα παιδί 15 ετών

Στο blog του Green Revenger….
είδα αυτή τη φωτογραφία….
και το στομάχι μου έγινε κόμπος..…

Το φονικό του Σαββάτου….
δεν αφορά μόνο ένα παιδί….
μία οικογένεια….
μία μάνα

Αφορά ολόκληρη την κοινωνία που έχασε….
με αυτό το φονικό….
στα αθώα παιδικά μάτια του φίλου του….
την ηθική της….
στα γερασμένα τα δικά μας….
το άλλοθι της τάξης και της ασφάλειας

Διαβάζω παπαριές ακούω μαλακίες….
από άτομα ανήθικα ανενημέρωταανάλγητα
«Τι δουλειά είχε εκεί ένα παιδί???»
«που ήταν οι γονείς του???»
«τι φταίει ο μεροκαματιάρης που του έκαψαν το μαγαζί….»
«τι φταίνε τα αυτοκίνητα του κοσμάκη???»

Όλα πρέπει να τα ξεφτιλίσουν….
για να μην παραδεχτούν την συνενοχή τους
Οι καθώς πρέπει νομιμόφρονες
οι γαμω-επιτυχημένοι….
που όλα τους τα όνειρα αγοράζονται
άλλοτε φτηνά άλλοτε λίγο πιο ακριβά
αλλά πάντα με γαμω-χρήματα….
ποτέ με ψυχή ή με αίμα……

Τόσο λίγο τους κόβει…..
που την ζωή την έκαναν ισολογισμό….
με κέρδη και ζημίες…..
χύνουν για λίγη φοροαπαλλαγή….
και γελάνε υπερήφανα όταν φοροδιαφεύγουν….

Όχι ρε…. είσαστε εκτός…..
εκτός πραγματικότητας
εκτός ζωής
εκτός της σκληρής αλήθειας….

Η ζωή του παιδιού με τίποτα πίσω δεν γυρνά….
αλλά η ηθική
η πίστη στο μέλλον
στην κοινωνία
και στις πραγματικές αξίες….
αυτής της γαμω-ζωής….
μπορεί να γυρίσει στα μάτια του φίλου του
στα μάτια των παιδιών σας…..

Εγώ σαν κακιασμένη ακανόνιστη….
εσάς σας θεωρώ χαμένους….
καμένους….
ζωντανούς πεθαμένους….
Αλλάτα μικρά παιδιά
ας έχουν μία γαμω-ελπίδα….

Μην την γαμάτε με την δική σας βλακεία
με την δική σας ανικανότητα
την κεκαλυμμένη ανασφάλεια….
την απόλυτη αποτυχία....


Για μία φορά κάντε γαμώτο μόκο
και αφήστε
το δάκρυή και την οργή
να φέρει την γαμω-κάθαρση….
την ισορροπία….

Τους το χρωστάμε…..

Οχι έτσι.... όχι έτσι.... μήπως προλάβουν....




25 σχόλια:

stella είπε...

συμφωνω ειναι αδικο για ενα παιδι και για οποιονδηποτε!
Αλλα γαμω το σπιτι του καθε προοδευτικου που κανει πορειες για ολα αυτα που θηγουν την ταχα ελευθερια του!
Πριν 4 χρονια πυροβολησαν μια κολλητη μου τρανς!
Γιατι κανεις δεν βγηκε στον δρομο?
που ειστε ρε παιδια?
Που ειστε ολοι οσοι θυγεστε οταν με βιαζουν καημερινα?
Αν πεσω απο μπαλκονι θα με κανετε ηρωιδα?
θα καψετε τον τοπο ολο?
Ελεος με τον μικροκοματησμο!
Φτανει ποια η προοδευτικοτητα των βολεμενων
!
Εγω ειμαι αναρχικια,εγω κανω επανασταση!
ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει δικαιωμα να μιλαει για επανασταση μπροστα μου!
να σκυβουν το κεφαλι,απο ντροπη οχι συγκαταβατικα.
Μακαρι να ειναι ολα αυτα αιτια για αλλαγη κοινωνικη και οχι πολιτικη!
Αηδιασα με τους αυτιαδες και τις δρουζες.
Αηδιασα με τους παυλοπουλους και τους προοδευτικους αλαβανους!
ΣΥΧΑΘΗΚΑ ΜΩΡΕ!!
ΦΤΑΝΕΙ!!

aKanonisti είπε...

Stella....
Δυστυχώς παραφέρεσαι....
έχασες τον μπούσουλα σου....

1) το σπίτι του προοδευτικού... άστο ήσυχο... γιατί... δεν σε παίρνει να το γαμήσεις...
Ποιος πρώτος μίλησε για το δικαίωμα στην διαφορά??? Ο φίλος σου ο Κωστάκης?? Ή κάποιος άλλος δεξιος???(για βρες μου έναν... και μετά μιλάμε για γαμήσια)

2)Εσύ δεν βγήκες από ότι κατάλαβα ποτέ σε πορεία...αλλά εμείς πρέπει να νιώθουμε ενοχικά που δεν κάναμε πορεία για εσάς???
Είναι βέβαια γνωστό... πως στην πορεία των ομοφυλόφιλων... κυρίως αριστεροί ήταν... Τώρα αν έγινε πορεία για την φίλη σου την τρανς.. δεν ξέρω και δεν με αφορά...Αντί να βγαίνεται στα κανάλια και να ξεφτυλίζεστε.. ας προωθούσατε το γεγονός αυτό...

3)Εσύ που είσαι όταν διεκδικούσαμε οξυγόνο και πράσινο?? Δεν σε είδα...πουθενά... ή αυτό δεν σε αφορα, έχεις σπίτι μπροστά σε πάρκο??
4) μόνο εσένα γαμανε νομίζεις καθημερινά??? ολους μας γαμάνε.. και για αυτό πάμε στις κινητοποιήσεις...
(πορεία για το ασφαλιστικό... πορεία για τα νέα μέτρα... πορεία για το περιβάλλον... πορεία για την ανεργία...)
Είσαι τόσο άρρωστα εγωκεντρική.. που θέτεις τον εαυτό σου εκτός μάζας..και θες για πάρτυ σου ειδική πορεία??
Ε όχι... όσο και αν σε χαλάει..εγω σε βλέπω σαν μια από εμάς.. και θα το θεωρούσα ξεφτύλα να σου κάνω ειδική πορεία...

5) το παιδάκι αυτοκτόνησε??? ή το εκτελέσαν οι βρωμόμπατσοι??? Να καταλάβω...

6)Μικροκοματισμός... είναι να καταθέτεις παραίτηση... και να είσαι ακόμα στο πόστο σου... ενώ καίγεται όλη η χώρα....Και αυτό είναι ένα σκηνικό που επαναλήφθηκε πολλές φορές στην Ψαροκώσταινα... ίσως να μην θυμάσαι...

7) Αυτό που κάνεις δεν είναι επανάσταση είναι ένα προβοκατόρικο σόου... ακόμα δεν μας είπες που είναι ο υποτιθέμενος ράφτης.. που κάηκε το μαγαζί του....

8) Η πολιτική... είναι μέρος της κοινωνίας... και από αυτή υπαγορεύεται... κρίμα που για σένα είναι κάτι δυσνόητο... γιατί από όσο ξέρω ακόμα δεξιά ψηφίζεις...
Και η δεξιά σε είχε.. σε έχει και θα σε έχει χεσμένη.. όπως όλη την κοινωνία μας.. και τα προβλήματα μας...


Υ.Γ. Οταν περιγράφουμε τα επεισόδια.. δεν σχολιάζουμε μπάτσους τεκνά... γιατί.. χάνουμε την σοβαρότητα μας...

Και επιτέλους... άσε το περιθώριο.. και γίνε άνθρωπος...
Νιώσε τον χαμό ενός παιδιού...
νιώσε την αγανάκτηση του κόσμου...
Το σύμπαν δεν περιστρέφεται γύρω σου... μπορείς να νιώσεις καλύτερα αν συμμετέχεις....

stella είπε...

εγω δεν ψηφηζω καν!
εχω να παω σε εκλογες 10 χρονια!
εγω κανω πορειες για ασφαλεια ,για εργασια!
ο ραφτης ειναι πατριαρχου ιωακημ!(ναι με εγνατια)
σημερα βραδυ ξηλωναν τα μαρματα απο το σχολειο ναι εδω στην παναγουδα!
γιατι ρε παιδια?
να κανουμε πορειες,να καψουμε την βουλη κι εγω μαζι!
ουτε εγωκεντρικη οτε ματαιοδοξη!
Αλλα γιατι επι τοσους μηνες μας πηδανε και δεν βγηκε ο κοσμος στον δρομο?
Να τους στησουν στα 3 μετρα ,ολους και αυτους που σκωτοσαν το παιδακι και τους 300.
Αλλα δεν μπορω να ανεχτω απο κανεναν να μου λεει πως ειναι πιο δημοκρατης!
Σαφως και εγω εκανα την επανασταση,εγω δεν ειμαι μερος κανενος συστηματος!
και οχι δεν ειμαι δεξια!
ειμαι αναρχικη!
οποιος και να ειναι για μενα ειναι ιδιος!
το σχολιασμο στις φωτος του δικου μου μπλοκ τις κανονιζω εγω και μονο!
Νομιζω πως εχω αυτο το δικαιωμα!
Ασε ρε μαρακι!
ολοι ειστε το ιδιο!
πολιτικη για την πολιτικη!
ελεος ποια!
καντε μια φορα μια επανασταση χωρις λογο !
χωρις πολιτικη!
Αλλα σε μερικα χρονια θα μπεις πουθενα ωρομησθια μετα θα κανεις απεργιες κι εσυ να γινεις μονιμη και παει λεγοντας!
Εγω λοιπον αν μου καψουν το αμαξι οχι περιστροφο,ολμο θα βγαλω!
Γιατι μην μου πεις πως το κανουν απο αντιδραση@
αυτο ειναι κολοπαιδισμος και μονο!
για μενα ολοι ειναι ιδιοι στην ζυγαρια μπατσοι -πολιτικη.
απο οπου να πιαστω θα λερωθω!

stella είπε...

οι προοδευτικες δυναμεις γιατι δεν ψηφησαν το συμφωνο συμβιωσης?
ξερεις γιατι τσατιζομαι?
γιατι αυριο θα βγουν οι πουλημενοι δημοσιογραφοι και θα κρινουν ποιος ειναι ελληνας και ποιος καφρος!
οχι δεν ειμαστε βολεμενοι!
και δεν βγηκα στα καναλια να ξεφτιλιστω!
ξεφτιλα ειναι να βλεπω υπουργους και πολιτικαντιδες να βγαινουν να λενε μαλακιες και να τρεχουν μερικοι απο πισω σαν προβατα!
κι εγω σανο δεν τρωω!

stella είπε...

τελικα ρε φιλεναδα ενταξυ επεσε ο αλεξης με τις τελεταιες δημοσκοπισεις για τις τεχνικες εταιριες ,και ευκαιρια βρηκε ο ΣΥΡΙΖΑ να κανει πολιτικη επανασταση!
Ο μπουλης θα βγει να καταδικασει τους μπατσους,ο σουηδος θα ζητησει εκλογες εδω και τωρα!
Εμενα θα με πεις καφρα και ταχα βολεμενη!
Μονο που τα δικα μου τα @@ ειναι μεγαλυτερα απο ολους αυτους μαζι!
Απο ολους σας και δεν επιτρεπω σε κανεναν να μου πει εμενα για επανασταση!

kostaslogh είπε...

Άχρηστος
εγώ ο πατέρας του παιδιού μου,που δεν το πήρα απ ΄το χέρι να του δείξω τί, που και για τι να σπάει!
Άχρηστος
γιατί δεν ήμουν εκεί να φάω εγώ τη σφαίρα αντί για εκείνο
Άχρηστος κι ας μήν έχω παιδί
Άχρηστος γιατί ακόμα κάθομαι πίσω από μία οθόνη και γράφω αέρα πατέρα αντί να είμαι στους δρόμους
Άχρηστος καμιά δικαιολογία

aKanonisti είπε...

1) Για μένα είναι απαράδεκτο να μην ψηφίζεις... Δεν δείχνει ουδετερότητα.. δείχνει αδιαφορία...
Οποιος δεν ψηφίζει... δεν δικαιούται να κάνει κριτική... ούτε για το πόσο έχουν τα τσιγάρα...
2)Κανένας δεν δήλωσε πιο δημοκράτης... Εσύ απαξίωσες άτομα.. που κάνουν έναν αγώνα...
3)Το ΣΥΡΙΖΑ υποστήριζε το σύμφωνο ελεύθερης διαβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων
4)Ειναι φασισμός να απαξιώνεις ομάδες ατόμων...
Οπως κατακρίνεις τους συμβασιούχους ,τους προοδευτικούς, τους πολιτικούς... έτσι μπορεί κάποιος να κατακρίνει τους ομοφυλόφιλους ή τις ψιλές...
Είναι γελοίο...
5)Η επανάσταση δεν γίνεται ποτέ χωρίς λόγο... δεν είναι διαφημιστικό κόλπο, ούτε event...
Εχει πάντα έναν σοβαρότατο λόγο....
6)Εσύ δεν έκανες επανάσταση... έκανες κάτι απαραίτητο για την εσωτερική σου ισορροπία...
Ασφαλώς και ήθελε κότσια για να το κάνεις... αλλά είχε καθαρά προσωπικά οφέλη... οπότε δεν είναι επανάσταση.... λυπάμαι...
7) Στα κανάλια έπρεπε να βγούνε για τα αιτήματα σας όλες οι τρανς... και ναι..εσύ δεν βγήκες γιατί είσαι σοβαρή... και ξέρεις πως σε σέβομαι... αλλά.. άλλες βγήκαν και ουδέποτε έθεσαν το θέμα του θανάτου της φίλης σας...
8)Ολα τα δικαιώματα του κόσμου έχεις.. όπως και το δικαίωμα να έχεις άδικο... Ταυτόχρονα έχω και εγώ το δικαίωμα να σου την λέω... όταν διαφωνώ...
9)Αλλο πολιτικός... άλλο πολιτικάντης... Ο μηδενισμός είναι κόλπο του συστήματος.. και λυπάμαι αλλά δεν θα του τον επιτρέψω...
10)Νομίζω πως πρέπει να ψαχτείς... γιατί μάλλον εσύ τρως σανό.... και δεν το καταλαβαίνεις....

Ο αγώνας που κάνεις καθημερινά.. είναι πολύ ζόρικος... και μόνο μέσα από την αληλλεγγύη... θα βρεις μία λύση... μία ανακούφιση...
την δικαιοσύνη...
Πάρτο χαμπάρι....

ΑΝΟΧΗ=ΣΥΝΕΝΟΧΗ!!!!

aKanonisti είπε...

Μακάρι να είχε τόσο κόσμο το ΣΥΡΙΖΑ... αλλά δεν έχει...
Είναι ένα μαζικό ανεξέλεγκτο κομματικά κίνημα... και για αυτό είναι τιμημένο...
Εντελώς πληροφοριακά... οι ΣΥΡΙΖΕΟΙ... δεν γουστάρουν αυτό που γίνεται.... και ούτε θέλουν να το χρεωθούνε...


@kostaslogh....
μια χαρά είσαι εδώ... έλα την τετάρτη στην πορεία...
Στην Θεσσαλονίκη... δεν έγινε τίποτα... μαζικό.... ειρηνικό... οπότε... έλα την Τετάρτη που θα πιάσει τόπο...

stella είπε...

ρε μαρακι πεσμου!
το ελληνικο κρατος οποιασδηποτε κυβερνησης μου αναγνωριζει τα δικαιωματα της γυναικας ,τυπικα!
Γιατι τοτε αδιαφορει για την ασφαλεια μου?
την υγεια μου?
την εργασια?
καλα κανεις και την λες!ετσι γινεται και διαλογος εστω με ηλεκτρισμο!
εχει ενα ενδιαφερον!
Αλλα κανενα κομμα δεν ψηφησε την συμβιωση εκτος του πασοκ,να ειμαστε ειληκρινεις.
Εμενα με πειραζει που οσο κινδυνεύω απο τους μπατσους και το συστημα αλλο τοσο κινδυνεύω απο τους αναρχικους που δεν θα διστασουν να με ληστεψουν κρινοντας πως ειμαι αδυναμη!
Αυτο που τελικα λεω ειναι γιατι ΕΓΩ δεν εχω δικαιωμα να εχω φωνη?
γιατι εγω που ειμαι καθολα νομιμη,αντιμετωπιζομαι απο ολους κατωτερη!
και μην μου πεις ειναι πολιτικη αυτο!
Αυτο ειναι κοινωνια,απο αυτο πασχουμε στην ελλαδα!
εχω φαει ξυλο απο κολομπατσους και σεξουαλικη παρενοχληση!
με εχουν ληστεψει και αναρχικοι(ταχα) !
κανεναν δεν θελω αυτο λεω!
και δεν ειναι εγωκεντρισμος,ειναι απομόνωση ηθελημένη!
ετσι μειωνω τουλαχιστο τα τραυματα!

aKanonisti είπε...

Ρε Στέλλα... αυτό λέω...
πως δεν το έχεις πάθει μόνο εσύ...
το έχουν πάθει και όλα αυτά τα παιδιά... που τώρα είναι στον δρόμο και τα καίνε...
Είναι γενικότερο το κακό...
Δεν ελέγχεται από ένα ή δύο κόμματα...
Είναι η αντίδραση...σε τόσα χρόνια αδικίας.. και απραξίας...


(Ο Σύριζα.. το στήριζε το σύμφωνω... πάνε στην σελίδα του να δεις...)

stella είπε...

ειδα στην βουλη και τα πρακτικα της συζητησης!
θελω κι εγω να βγω ρε να τα σπασω!
αλλα θα σου πω κατι και κλαιω τωρα που το γραφω!
πριν μιση ωρα βγηκα,οπως και μολις τωρα εξω!
και με κοιτουσαν περιεργα οι πιτσιρικαδες πιο πολυ!(ο γειτονας μου λεει μπες μεσα μην σε χτυπησουν)
την δικη μου αγανακτηση που να την ξεσπασω?

aKanonisti είπε...

Γράψε ένα κείμενο... μόνο για πάρτυ σου... εμένα αυτο συχνά με βοηθάει....
Μην το αναρτήσεις... δε χρειάζεται... να ρίξουν τα βρωμοβλέμματα τους οι άλλοι...
Γράψε.. και κλάψε...
Ασε όλη την οργή να βγεί...
μέσα στο κείμενο σου....
Φοβάμαι να σε φανταστώ στην ασφάλεια... με όλους αυτούς τους βρωμομπάτσους...γιατί πάντα παίζει να σε πιάσουν...

gregory είπε...

Ολα τα παιδια του κοσμου ειναι παιδια μου....κοριτσα πιο ηρεμα..αλιμονο εαν ο καθε αγωνας τελειωνε με μας....
η εξουσια προσπαθη καθε φορα να εκφυλιση το λαικο κινημα...η πορειες των μαθητων ειναι πολιτικη πραξη,και χαιρομε για αυτο..γιατι υπαρχη ακομη ελπιδα....

b|a|s|n\i/a είπε...

με όλο τον σεβασμό. απλά μια απορία. σε μερικές περιπτώσεις ναι η ανοχή είναι συνενοχή. όπως και η σιωπή. μα μερικές φορές η σιωπή έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη. το να περπατώ στον δρόμο και να μην φοβάμαι να με σκοτώσει ο όποιος ανεγκέφαλος που έχει εξουσία και δεν μπορεί να την χειριστεί, είναι θέμα κομματικό;
ποιος μπορεί να φταίει τελικά;
αυτοί που τους δίνουν την όποια εξουσία ή αυτοί που δεν μπορούν να την διαχειριστούν;
το θέμα δεν είναι μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά. το θέμα είναι να κλαδέψουμε τα ξερά και να τα κάψουμε χώρια.
και μιλάμε για μια ζωή που τέλειωσε τόσο άδικα. και άλλες τόσες με εύθραυστες ισορροπίες.
όποιον συμβολισμό και να έχουν οι φωτιές τον χάνουν όταν κινδυνεύουν και άλλες ζωές. δεν βάζεις φωτιά σε κτίρια όταν είναι άνθρωποι μέσα ή ζουν άνθρωποι από πάνω.
δεν γίνεσαι δολοφόνος, ξορκίζοντας τους δολοφόνους. δεν υπερασπίζεσαι το δικαίωμα στην ζωή παίζοντας με τις ζωές άλλων. για δημοκρατία μιλάμε σωστά;
την καλησπέρα μου

Ανώνυμος είπε...

Βρήκαμε τώρα τι φταίει
Οι δολοφόνοι-μπάτσοι που σκοτώνουν αθώα παιδάκια
που καίνε και καταστρέφουν
Καθάρματα
Έχουμε πόλεμο λέει...
Δεν έχουν ιδέα τι πα να πει πόλεμος
Φοράνε τις κουκούλες τους, καίνε και καταστρέφουν
Ξέρετε ρε αλήτες τι είναι να μπαίνουν στο σπίτι σου
να σου βιάζουν μάνα κι αδερφή
να σκοτώνουν το πατέρα σου, τ'αδέρφια σου
να ξεκοιλιάζουν εγκύους
Μιλάτε για πόλεμο τσογλάνια
Λούφα ρε κωλόπαιδα που θέλετε να πολεμήσετε
δεν έχετε ιδέα για τι αξίζει να πεθαίνεις
δε θα ζήσετε ποτέ ελεύθεροι

Elementstv είπε...

Αγνοωντας τις μαλακιες του Αλεξήνωρ και καθως πηγα στην πορεια χθες,και σημερα πηγαν καποιοι φιλοι μου,εχω να σας πω οτι τα ΜΑΤ χτυπουσαν μονο οσους εκαναν πορεια και καθολου οσους καιγανε και κατεστρεφαν ...Να εχετε στο μυαλο σας και λεξουλες οπως προβοκατσια,συμφεροντα κτλ
Μην τα βλεπετε ολα τοσο απλα.

Ανώνυμος είπε...

ρε αλεξηνωρα ..άντε και γαμήσου τελικά τελικά!
άντε μπράβο, φασιστάκο!
ανέβα στην ακρόπολη να σώσεις τη σημαία και παράτα μας!

manetarius είπε...

Πείτε μου οτι δεν είναι αλήθεια αυτό που άκουσα... οτι ίσως τελικά να είναι εξοστρακισμός της σφαίρας!
Οι δημοσιογράφοι έχουν ξεφύγει ΕΝΤΕΛΩΣ! Λένε ότι μαλακία μπορείς να φανταστείς, τα πάνελ γεμάτα με πολιτικούς μαλάκες και αστυνομικούς συντάκτες και ειδικούς αναλυτές. Τα μηχανάκια της AGB χτυπάνε κόκκινο!
ΕΛΕΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

akanonisti i arxitektonissa i opos allios se lene eisai megali psonara

Αntidrasex είπε...

great post, κορίτσάρα μου...

ikor είπε...

Καλά τα λες. Και για να μας καταλάβουν, ας μιλήσουμε τη γλώσσα τους:

Όλοι αυτοί που περιγράφεις αγνοούν ότι ΧΑΑ δε σημαίνει μόνο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.

Μπορεί να σημαίνει και Χρηματιστήριο Ανθρώπινων Αξιών.

Αλλά μ' αυτό δεν ασχολούνται, γιατί έχουν συνεχή limit down.

Καλησπέρα!

Δήμητρα είπε...

Πεστα ρε Μαράκι...πεστα...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Πόνος και οργή.
Οι νεοέλληνες εγκατέλειψαν το κέντρο και διαμαρτυρόμενοι, για τον άδικο χαμό του Αλέξη, κατέλαβαν όλα τα εμπορικά κέντρα της περιφέρειας.
Κοινωνία του καναπέ και της γκλαμουριάς.
Θα το πληρώσει ακριβά από τα ίδια της τα παιδιά.
Το μόνο που μπορεί να την σώσει, είναι η συμμετοχή των γονιών στις πορείες διαμαρτυρίας μαζί με τα παιδιά.
Το αίμα του Αλέξη είναι η μαγιά για να φουσκώσει το ποτάμι της κάθαρσης.
Ανθρωποι που μετράνε την περιουσία τους πιότερο από την ζωή, δεν είναι άνθρωποι.
Αύριο θα δείξει τι θέλουμε από την ζωή μας.
Ελπίζω να το καταλάβουμε και να το δείξουμε σε όλους, πως φτάνει πια η υποταγή στις ψευτοανέσης με καταναλωτικά δάνεια και το πούλημα της ψυχής μας στις τράπεζες.
Φτάνει!

Ανώνυμος είπε...

Έχω ακούσει κι έχω διαβάσει τόσα αυτές τις μέρες. Μόνο σε σένα όμως οι σκέψεις μου πήραν μορφή κι έγιναν λέξεις, προτάσεις, νόημα. Μαζί σου. Μαζί τους.

tantoguanto είπε...

Καλησπέρα απο την πόλη σου κατάφερα να φάω και τα ληγμένα χημικά και τα δακρυγόνα των μπάτσων της Θεσσαλονίκης. Τα σιχάθηκα ολα και όλους!ΣΚΑΤΑ
Στα κανάλια της συμφοράς
Στους κοστουμάτους ενημερωτες της κοινής γνώμης
Στις βλακείες των πολιτικών
Και στα σάψαλα μαμούδια της ελληνικής αστυνομιας που θελουν να λεγοντε δημοσιογράφοι
Δεν βρίσκω άκρη
Μόνη παρηγοριά και μόνη αλήθεια το διαδικυτο
Να είσαι γερή και να προσέχεις!
tantoguanto