Fuck off Jeff Bezos
-
Μαλάκες μου. Ο Μπέζος τον μπαίζει ή μήπως εμείς τον μπαίζουμε κοιτώντας
αποχαυνωμένοι; Ο Μπέζος, λοιπόν, είπε ότι πίνουμε το νερό της ΤΝ (ΑΙ).
Εμείς πίν...
Πριν από 5 ημέρες


4 σχόλια:
απο το απογευμα περιμενω το ποστ σου....... επιτεεεελουςςςςς!!!
χχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα
αντε και ενα σνιφ :Ρ
όλη η Ελλάδα πενθεί όχι μόνο εσύ αχαχαχχαχαχααχχα. Επίσης, στον Αυτιά αν περιμένει να βγεί σώθηκε. Το Άλτερ έκλεισε.
καταρρέουν οι μύθοι...
πιάσανε τα μάγια σου...
ελεος με τον καημενο
παντα απορουσα πως μια τετοια προχωρημενη πολη εχει αυτον νομαρχη
Δημοσίευση σχολίου