Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

I hate days like this....

More than this...
Whatever it is....
Baby, I hate days like this....
Caught in a trap...
I can't look back...
Baby I hate days like this....
..
When it rain, rain, rains
It rain, rain, rains
When it rain, rain, rains
It rain, rain, rains
When it rain, rain, rains
It rain, rain, rains
When it rain, rain, rains
It rain, rain, rains
...
More than this...
Baby I hate days like this!!!!!!!!!



.
.
.
Υ.Γ. Μόνο εδώ βρέχει άραγε,
απογοήτευση, μαυρίλα
και απαισιοδοξία????

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι εδώ βρέχει.
Όλη τη νύχτα, μας νανούριζε.
Μ΄αρέσει.
Πολύ μ΄αρέσει ότι κι αν έχω, όταν ξέρω ότι σε λίγες μέρες δεν θα το έχω πια....


Φιλιά

aKanonisti είπε...

Είναι τσεκαριΖμένο ωρέ, ότι θα φύγει????
Πρώτη φορά... δεν είμαι τόσο σίγουρη....

:-)

Ανώνυμος είπε...

Όταν από τα μέσα του άλλου μήνα, δεν θα μπορείς να σταθείς στη νύφη του θερμαϊκού από την λάβα, θα σου πω εγώ αν θα την νοσταλγήσεις την βροχή.
Κι όσο για την άλλη, την μόνιμη, είτε κοιτάς όσο πέφτει ψηλά, είτε κάτω εκεί που σκάει, θα συνεχίσει να πέφτει.
Γι΄αυτό κοίτα ψηλά, είναι και καλύτερη γυμναστική για τις ρυτίδες.... :))))))))

mamma είπε...

Και δεν είναι Δευτέρα να πω I hate Mondays.

mahler76 είπε...

όχι κούκλα μου παντού τα ίδια σκατά είναι.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Και εδώ βρέχει, αλλά η μυρωδιά του χώματος φέρνει κάτι οικείο και παιδικό.
Καλές βουτιές

melen είπε...

Και στις Κυκλάδες βρέχει, βρέχει, βρέχει..
κι' είπα, μια που κλείστηκα μέσα και για να μη μου κατασχέσεις το βλογ, να ρίξω μερικά μπινελίκια..

:))

Kwlogria είπε...

Όχι κοριτσάκι μου, παντού βρέχει. Απλά εμείς πολλές φορές δεν το βλέπουμε! Και μένα δεν μου αρέσει η βροχή, εκτός από τη στιγμή που τελειώνει και μοσχομυρίζει ο τόπος πράσινο, εφόσον βέβαια είσαι κοντά σ' αυτό. Αχ Βαχ. Τα φιλιά μου:)

ασωτος γιος είπε...

οχι βρεχει παντου αλλα ξερεις κατι μετα τη βροχη ερχεται παντα ο ηλιος δε μπορει να μας το περικοψουν κι αυτο

Despoina Chatzipavlidou είπε...

χτες είχε καταιγίδα !!!!
και τώρα ετοιμάζει μια........

και το απολαμβάνωωωωωωωωωω :)))

σιχαίνομαι την ζέστη.

Dimitris είπε...

όσο και να βρέξει δε μας ξεπλένει τίποταααα

izydoor είπε...

μπα σε καλό σου, όλη η πολωνία είναι κάτω από το νερό, και μιλάτε ρε και σεις για 10 ψιχάλες;;;;

:-)))

izydoor είπε...

και δια του λόγου το αληθές...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,7914479.html?i=3

...

aerostatik είπε...

βγήκες από το κομμωτήριο χωρίς ομπρέλλα ?

STELIOS PENTARVANIS είπε...

Mωρέ και εδώ βρέχει αλλά το σώνω με κάνα ριζότο :-)

Global Greek είπε...

I actually miss the rain... sent some of it here pleaaaaase :-)

Ra Ma είπε...

Εμένα πάλι μου αρέσουν αυτές οι ...ακανόνιστες νύχτες!
Και μην τον προκαλείς με τις ομπρέλες-δάκτυλο!!!

Καλημέρες!!!

Artanis είπε...

Χωρίς λόγια...
http://www.youtube.com/watch?v=n4dfghJNTDI

Θεία Θ είπε...

Βρέεεχει στη φτωχογειτονιά
βρέεεχει και στην καρδιά μου,
ωωωω
Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά κλπ

Να μείνω έξω να μουλιάσω, να τσαλακωθώ, να παρασυρθώ σα χάρτινη βαρκούλα, χαλασμένη, πέρα μακριά στα πέλαγα....
Με μια βροχή ξεχνιέσαι...

Le Chat Noir είπε...

Bρέχει και λίγο παραπέρα... Σήκωσες προς τα εδώ την ματιά σου ; Δεν θέλω να ανυσηχεις όμως...

...απλά ο Ήλιος κάνει παιχνίδια.







xxx

Ρήγας είπε...

Δεν ξέρω που είναι το "εδώ" που λες, αλλά... κι εδώ τα ίδια βρέχει...
Καταπληκτική η φωτογραφία! Στην κλέβω για διακόσμηση...

manetarius είπε...

Κι εδώ χάμω έβρεχε!
Τώρα θα βγούμε οσάν τα σαλιγκάρια... ευτυχώς έχουμε τον Σούλη και ξεχνάμε τη μαυρίλα μας!

ουουουουου!!

Μαiρη είπε...

I'm singing in the rain...M'αρέσει, μ' αρέσει, μ' αρέσει!!!!!!!!