Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Χαλαρό Παρασκευιάτικο Κουνελοποστ!!!!

Μια καλή εβδομάδα σκληρής εργασίας
(θα πέσει φωτιά να κάψει το πι σι που το λέω αυτό)

τελειώνει πάντα με μία κρύα μπύρα
με συναδέλφους….
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


Έτσι και αυτή….
Αφού δεν πρόλαβα το φαί
πήγα μόνο για μια μπυρούκλα

Και γιατί μία μπύρα είναι λίγη
πολύ λίγη….
ήπιαμε και άλλες….
και αρχίσαμε το χαβαλέ
με τη φοβερή συναδέλφισσα Βάϊα….

Μέχρι που μας ρώτησαν
αν θέλουμε καφέ….
Φραπεδόυμπα δεν είχαν
παρά μόνο ελληνικό….
Πετάγομαι εγώ ως έξυπνη
και λέω
-Ναι αλλά να μας πείτε το φλιτζάνι…

Και φυσικά….
κάθε καλό Πολίτικο μαγαζί
που σέβεται την πελατεία του....
έχει και την μάντισσα του
κρυμμένη….
η οποία εμφανίζεται
ξαφνικά….

Είχαμε πιει τους καφέδες στην χόβολη
και γυρίσαμε άγαρμπα το φλιτζάνι….

Βλέπω το δικό μου
και λέω
-Ωχ… θα ρίξω μπινελίκια!!!
Βλέπεις αυτό το μαύρο???
Είναι έντονα λόγια…
-Εμ… κάνεις και τίποτα άλλο???
λέει η κολλητή….και γελάμε….

Γυρνάει το φλιτζάνι της
και βλέπουμε το ίδιο σημάδι….
Γελάω τότε εγώ και λέω
-Άντε… μαζί θα τα ρίξουμε στην δουλειά!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Έλα όμωςπου η γάτα αρχιτεκτόνισσα
είχε κουραστεί να μαλώνει….
και αρχίζει με ζήλο και επιδεξιότητα
να δονεί το φλιτζάνι στην χαρτοπετσέτα
να φύγει το μπινελίκιον!!!!

Βλέπω πως το καταφέρνει
πάω κάνω και εγώ το ίδιο….
Όμως πάπαλα….

Πλησιάζει η μάντισσα
κάθεται σοβαρή στο τραπέζι
και βλέπει πρώτα το φλιτζάνι της Βάϊας

-Έχειςπολλά πακέτα σπίτι σου….
-Δομικά υλικά από την ανακαίνιση θα είναιλέω εγώ η άπιστη

-Όχιείναι δώρατο βλέπω καθαρά!!!
Έχεις και βέρες!!!!!



Αρχίζω εγώ το δούλεμα….
-Φιλενάδα σε χάνω!!!!! Σε παντρεύω!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


Η μάντισσα τα ψιλοπήρε….
αλλά συνέχισε σοβαρή….
Παίρνει το δικό μου φλιτζάνι….
και λέει….
-Πέρασες μία μεγάλη στεναχώρια….ε?
Αναστενάζω εγώ….
-Βάι βάι βάι, λέω.. με πόνο
-Φεύγει!!!!!!!

Αμέσως τσιτώνω….
-Βλέπεις αυτό το σημάδι???
Είναι λεφτά στο σπίτι σου….
και χαρά….
Η στεναχώρια φεύγει!!!!
Ανέβηκααααααα αμέσωςςςςςςς!!!!!


-Θα ρίξω όμως έναν καυγά, ε? λέω με αθώο βλέμμα….
-Οχιτο μαύρο είναι η στεναχώρια, και φεύγει…..
Να! Αυτοί οι δύο στην δώσαντους βλέπεις???
-Τους βλέπω τους κακούργους!!! Βάι βάι βάι
(δις)
Η μάντισσα δεν με πήρε στα σοβαρά….
με κοιτάζει άγριακαι μου λέει….
-Βλέπω και σε σένα βέρες!!!!
-Πούντες???
-Νάτες!!!!


-Μήπως είναι οι βέρες της φίλης μου και γίνω εγώ κουμπάρα???
Μήπως πάμε στον ίδιο γάμο????
Δεν μπορεί !!!!
-Όχι παντρεύεσαι και εσύ!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
.
Και πάνω που γελούσαμε...
και φανταζόμουν το τέλος του καφέ
σουρεαλιστικό….
σαν τέλος ελληνικής ταινίας
με όλη την παρέα με νυφικά….
να χορεύει συρτάκι στους δρόμους της Καλαμαριάς….
Με τσίμπησε μία μέλισσα….
και έτρεξα να κάνω ένεση….
γιατίθα πρηζόμουν και δεν θα χωρούσα στο νυφικό

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Υ.Γ. Αυτό το ανάλαφρο αλλά καθόλα αληθινό ποστ…
είναι αφιερωμένο στον παλιο-κούνελο….
που δεν θέλει ποιοτικές αναρτήσεις…
με φωτογραφίες από λέλουδα και κήπους….
γιατί συγκινείται….

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα



5 σχόλια:

ikor είπε...

Ό,τι θέμα και να γράψεις, ακανόνιστα το γράφεις!

Γι' αυτό μας αρέσεις!

Άντε, και καλούς απογόνους! Αλήθεια, παιδιά δεν είδε;;

bunnysuicides είπε...

τώρα μάλιστα! αυτό είναι ποστ! όλα τα λεφτα τα διευκρινιστικά σου κυκλάκια ΒΕΡΕΣ ΔΩΡΑ καραλολ!!!

bunnysuicides είπε...

επίσης να πω πως η γιαγιά μου η παγώνα έλεγε πολύ καλό φλυτζάνι (εμένα συνέχεια μου έβγαζε κάτι πακέτα ότι θα πάρω) Κ το καλύτερο ξεμάτιασμα (κ απ' το τηλέφωνο)!
α ξέχασα: καλά στέφανα

korinoskilo είπε...

καλα δεν χρειαζετε να ξερεις φυλτζανι για να προβλεψουμε οτι θα μπινελικοσεις:ρρρρρρρ

στον πεζοδρομο θα γυριστει η τελευταια σκηνη? να ξερω.... να εχει και θεατες που θα κουναν σημαιακια:Ρρρρρ

χαχαχαχαχααχχαχα

καλημεραααααααααααα

Albus Genius είπε...

Βέρες βεβαίως, η πολίτισα ξέρει και ο καφές δεν λαθεύει.Ετοιμάσου για ένα mix φεμινιστικοανατολίτικο.