Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Γρανάζια...

.

.

Ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν......

.

.

10 σχόλια:

Green_revenger είπε...

Πριτς...
εγώ αλλάζω καθημερινά....
εκτός από σώβρακο, γιατί είμαι πιστός της αίρεσης "το καφέ πίσω και το κίτρινο μπροστά"...
Υπογραφή : ο ώριμος γοητευτικός γκριζομάλλης αρρενωπός τζουτζούκος

brainwaves είπε...

είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας
κι ο γιος μου τ' ανταλλακτικό
θα 'ναι εντάξει μια ζωή στη δούλεψή σας
είναι από άριστο υλικό

Matrix είπε...


They hate you if you're clever and they dispise a fool
Till You're so fucking crazy you can't follow their rules
A working class hero is something to be


Δεν αλλάζουν?
Κάποια στιγμή που δεν θα πηγαίνει άλλο...

mamma είπε...

Με γάμησες :(

Albus Genius είπε...

Πολύ ωραίο το βιντεάκι που δείχνει ότι υπάρχει αλλαγή με το χαμόγελο και το χιούμορ. Μας μαθαίνει πώς να απελευθερωθούμε από το μετασχηματισμό μας σε καταναλωτές και εμπορεύματα. Το χαμόγελο θα εκπληρώσει τελικά την επιθυμία μιας αληθινής ζωής μακριά από την αθλιότητα μιας επιβίωσης που ολοκληρώνει απλά ένα κενό. Το σάβανο της θλίψης δεν θα πιάσει, κουφάλα νεκροθάφτη, που έλεγε και ο Παπακωνσταντίνου. Και σύ ξέρεις να χαμογελάς. Η τέχνη του να χαμογελάς , να αφηγείσαι –το κάνεις ήδη στο μπλόγκ- να ονειρεύεσαι, δημιουργεί και αλλάζει όλα εκείνα που δεν μπορούν να αλλάξουν. Το χαμόγελο δεν έχει σύνορα και κανένας δεν μπορεί να το οριοθετήσει ακόμη και όταν λασπώνουν την απόλαυση με το αναγκαίο. Εκείνη η σκηνή που μοιράζει την πραμάτεια του μαγαζιού, που δέχεται να συλληφθεί χαιρετώντας ο Σαρλώ, θα μπορούσε να είναι και το « χαιρετίσματα στην εξουσία του ΄Ασιμου» που έλεγε πάντα «. "Ελπίζω κάποτε ν' ακουστώ μέσα στο φαλημέντο του κόσμου.. .» Το φαλημέντο λοιπόν αυτών που πιστεύουν ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα είναι το χαμόγελο.Κι όπως τόλεγε ο Ασιμος «Μέσα απ' τα σκοτάδια κι απ' το φως
ξεπηδώ σαν γελωτοποιός.
Με τον εαυτό μου έχω γίνει ένα
και δεν είμαι πιόνι κανενός.»

΄Η αν δεν χαμογελάμε τι να κάνουμε δηλαδή;

«Θα τό 'θελες μαμάκα μου
να πήγαινα στρατιώτης
να είχα τα πτυχία μου
να γίνω εργοδότης
να είχα και για σύζυγο μια με σουτιέν
νά 'χα κι αυτοκίνητο, μία Σιτροέν»


Επειδή λοιπόν όλα μπορούν να αλλάξουν:

«σου στέλνω μύνημα μ' ένα ταμ ταμ
να μαγειρεύεις με βιτάμ
κι ήσουνα γόησα κι έκανες μπαμ
κι εγώ σε ψάχνω στο χαμάμ.»


(Οι στιχοι είναι του ΄Ασιμου)

aKanonisti είπε...

@green.....
εισαι Μπλιαχχχχχχχχχχχχ
κρίμα γιατι πραγματι τζουτζουκοφέρνεις....

@brainwaves......
αυτά ωρε διαβάζεις???
Χαχαχαχαχαχαχα θα σε δείιιιιρωωωω!!!!

@mamma....
I know.....
χαχαχαχαχαχααχχα
μάλλον ίδιες σκέψεις κάναμε το πρωι...
Χαχαχαχαχαχαχα
(έχω και ζόρια... δεν λέει η νεαρή συνάδελφος το φλυτζάνι.. γιατί περιμένει να κοινωνήσει...)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

@αγαπητότατε κύριε genius.....
επιτέλους!!!!!
γράψατε και σε μένα ένα ωραίο σχόλιο....μεγάλο...περιεκτικόν...
φροντισμένο.... σοφόν... ψιλοαναρχικόν...
(Αυτό δεν είναι σχόλιο... είναι ένα αριστούργημα! Φτου του! Φτου του! Φτου του!)
Οχι τίποτε άλλο.... το είχα παράπονο.... (Εγώ λιγότερο κουλτουριάρα είμαι απο τις βλογοφίλες σας??? Αισχος...)
Τώρα όμως ... δεν μπορώ να γκρινιάζω πλεόν...
(για τα σχόλια.. χαχαχαχαχα σίγουρα θα βρω κάτι άλλο... χαχαχαχαχαχαχα)
Περιμένω βέβαια να μου τραγουδήσετε τους στίχους.. live παρακαλώ... όταν θα σας μεθύσω με το τσίπουρο σας... (ώστε με το βίδεο που θα σας πάρω, να μπορώ αργότερα να σας εκβιάζω να μου γράφετε καθημερινά 3-4 σχόλια με 200 λέξεις το καθένα τουλάχιστον)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Υ.Γ. Ο ενθουσιασμός και ο βήχας δεν κρύβονται... Ξανά-Φτου του!!!
Υ.Γ.1. Κοκκινήσατε??? Χαχαχαχαχαχα

Ο άλλος είπε...

Τα γρανάζια λειτουργούν μόνο όταν κάποιοι άνθρωποι γίνουν γρανάζια...

kostaslogh είπε...

.......και να φανταστείς,βρέθηκε άνθρωπος
να πεί ότι δεν κάνεις αναρτήσεις με πολιτικό περιεχόμενο.....
κοίτα να δείς σύμπτωση,στην προηγούμενη
ανάρτηση ειχα ανεβάσει δυό βιντεάκια από
"τα φώτα της πόλης"

aKanonisti είπε...

@ο αλλος...
Θα ήθελα πολύ να συμφωνήσω... αλλά...
αλλά.... δεν...


@kostaslogh....
δεν κάνω βρε ...χαχαχχαχα...
είναι απλά τραγουδάκια.. για όσους είναι βολεύονται να τα βλέπουν έτσι...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!! Και ο Μάνσον και το τραγούδι και οι σκηνές. ΕΥΓΕ...

ΥΓ Μου έκανες ότι ακριβώς έκανες και στην μαμμα (Με γάμησες αλλά δεν το λέω...αγόρι πράμα)...