Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Ακανόνιστο Ευχοβλογοπαίγνιον...

Στο παιχνίδι
με κάλεσε ο Brainwaves
αλλά....
το παιχνίδι μου βγήκε
κάπως
.....έτσι.......


Να μην σταματήσει η πλάνη......


Να μην μετανιώσουμε ποτέ για ό,τι κάναμε....

και πολύ περισσότερο για όσα δεν κάναμε...


Να έχουμε πάντα φίλους να μοιραζόμαστε...


Μία ευχή για τον αγαπημένο μου...:


Να βρώ τέτοιον κορσέ.....να αγοράσω.....



Μία για τους εχθρούς....

επιτέλους.... να σκάσουνε.....


και μία για όσους.....
απεργούμε σήμερα.....

στις επόμενες εκλογές
αυτές οι σαμπάνιες να μπούνε εκεί που πρέπει....
και να......δούμε ΤΟ θαύμα......


41 σχόλια:

oblivion είπε...

έγραψες!
ένα κι ένα ήταν όλα!
προσυπογράφω!

brainwaves είπε...

Κι όλα ήταν καλά, μέχρι που σκάει μύτη ο Αλέξης ντυμένος στα ροζ!!!!!

Χαχαχαχαχα!!!

Και το ραβδάκι του, βεβαίως βεβαίως!!!

Ωραία η μετατροπή του παιχνιδιού! Δε θα μπορούσε να μην είναι akanonisto άλλωστε!!!

aKanonisti είπε...

@oblivion....
Χαίρομαι!!!!!!
(δεν μπορούσα να διαλέξω...)

@Brainwaves...
Μαύρο κουστούμακι φοράει βρε...
Χαχαχαχαχαχαχαχα
Να προσέχεις παραπάνω τον Αλέξη βρε...
Δες πως κάνει ο Πάγκαλος...
Χαχαχαχαχαχα

Υ.Γ. Διάβασες??????

Ανώνυμος είπε...

Για μένα οι σαμπάνιες θα έπρεπε να είναι πιο χοντρές. Θα ήταν πιο απολαυστικές.

Καλησπέρα

aKanonisti είπε...

@island....
Εκτός από αλήτες... είναι και φτωχομπινέδες...
Τις πήρανε μικρές.. για να μην ξοδευτούνε...και καλά....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μπαγάσας είπε...

"Σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος".
Θα την αλλάξουμε τη ζωή!
Παρ' όλα αυτά akanonisti

brainwaves είπε...

@Y.Γ. akanonistis
Διαβάζωωωωωωωωωω!!!!
Εντάξει, μαμά;!

Aνεμος είπε...

ΚΑλημέρα και απο εδ΄΄ω..ακανόνιστον αλλά όμορφον..μπράβοο

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Χαχαχα...Υπέροχο post.
Eχω εναν κορσέ εδώ στο σπίτι για καβάτζα.Αν θές ενημέρωσε να στο στείλω...:)-
Βρισκόμαστε σε δύσκολες εποχές και δεν πρέπει να κάνουμε αλόγιστες σπατάλες!
Καλημέρα και καλώς σε βρήκα.

Ανώνυμος είπε...

(ΠσσσσσσσσσΤ! Αμα βρεις τέτοιο κορσέ, πάρε έναν και για μένα.)

Green_revenger είπε...

I wasn't into oral sex???
Φτου ρε πούστη μου...γι'αυτό είχε γεύση σουμάδας???
Αι σιχτίρ πια με την κουλτούρα σας με μπερδέψατε!!

aKanonisti είπε...

@μπαγάσας.....
Σημασία έχει να μη λιωσουν οι χιονάνθρωποι....

@brainwaves...
Μπράβο καμάρι μου!!!!!!
Πάντα τέτοια.....

@anemos5....
Καλώς ήρθες!!!!
Το 5... τί είναι????

@νίκος....@ houlk....
συνεργαστείτε...
και εγώ κουμπάρα!!!!!!!!!

@green....
Γιατί ταυτίστηκες με την ευχή για τους εχθρους??
Θες να μου πεις κάτι???
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα
Ποιά κουλτούρα ωρε????
Δεν αναφέρθηκα καν στον Κορνήλιο...

mahler76 είπε...

όποιος δεν κάνει πίπες να το βουλώσει??? χαχαχαχαχα, καλά έγραψες!!!

wilma είπε...

ορίστε ο άνθρωπος που θέτει νέα δεδομένα! κι εγώ ακόμη είμαι στο εύχομαι... εύχομαι...
κορσέδες: κάντους τρεις.

manetarius είπε...

Xααααχααααχαχαχαχαχα...είσαι εντελώς τρελλή!!!
Θέλω κι εγώ κορσέ...σιγά σιγά μαζευόμαστε πολλοί και θα τους πάρουμε χονδρική!!!
:))

mamma είπε...

Υποκλίνομαι!

Τα κορσεδάκια να γίνουν πέντε [έτσι για να δείξω πως διάβασα και τα σχόλια :-P]

konstantinos είπε...

Ωραίες οι ευχές γενικώς.
Ενδιαφέρουσα αυτή με τον κορσέ και τα όσα λέει η εικόνα!
Όσον αφορά στην τελευταία, τι να πω; ΜΑΚΑΡΙ να γίνει και να γίνει σύντομα με τους όρους που θα θέσει αυτός και όχι με ό,τι θα βόλευε κάποιους πρώην κυβερνώντες...
Καλημέρα!

aKanonisti είπε...

@mahler.....
Δεν εννοούσα αυτό....αλλά...
και αυτό.. σωστό είναι!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

@wilma...μανιταράκι...mamma...
Μόλις βρω.... θα σας το σφυρίξωωωωωωω!!!
Πρέπει να είναι χειροποίητος.. και μεταξωτός...
Οχι ό,τι, ό,τι....
Μόνο το καλύτερο!!!!!

@konstantinos....
με τους όρους που επιθυμεί ο Λαός.. θα έλεγα... καλύτερα...
:-)))

moyratos είπε...

Ακανόνιστη φίλη ... Αυτό τον κορσέ τον ποθώ και γω!!! Μην το πείς στην Μαιρούλα όμως!!!!

Που τις βρήκες τέτοιες φωτό!!!!

Έγραψες!!!!!!

Dimitris είπε...

ωραία γκόμενα! ευχαριστώ (το ξέρω ότι είμαι ο αγαπημένος σου)

aKanonisti είπε...

@mouratos.....
θα σε καρφώσω ωρε... να σε διαγράψουν.. χωρίς σάλιο...
Χαχαχαχαχαχα

@dimitris.....
σε επόμενη ανάρτηση που θα με εχει πιάσει το βουκολικον μου, θα είσαι εσυ ο αγαπημένος μου βοσκός...
κορσές με φλογέρα και κουδούνα δεν παει ρε....
Τότε θα ντυθώ κατσίκα...

ο αποτέτοιος είπε...

εντάξει βρήκα το επάγγελμά μου, θα πουλάω κορσέδες.
(έχω τουλάχιστον πέντε παραγγελίες απότι βλέπω.)

aKanonisti είπε...

@αποτετοιε!!!!!
Ιφ γιου νιου το καουντ γιου γουλντν μπι μαη φεηβοριτ, Στουπιντ!!!
Δερ αρ σιξ καστομερς μπάι νάου!!!!
μι, χουλκ, γουιλμα, μανιταριους, μαμα εντ μουράτος....

Χαχαχαχαχαχαχχαχα

Dimitris είπε...

@Ακα

α όχι μη με ξενερώνεις τώρα μανάρι μ'... κράτα τον κορσέ!

aKanonisti είπε...

@dimitris....
Πότε έγινα μανάρι σ' και δεν το κατάλαβα????

Εχω ακόμα μία απορία....
Το Ακα... βγαίνει από το μαλάκα???
Γιατί εγώ έτσι το εκλαμβάνω...

Dimitris είπε...

αχαχαχαχαχα
καλά ντε! μη βαράς

aKanonisti είπε...

@dimitris...
Μη χαχανίζεις... θα σου την πει η φίλη σου η Τσούχτρα....

Γράφε LoL....

Dimitris είπε...

τι άσχετο ήταν αυτό τώρα;!

Dimitris είπε...

α και το ακα ειναι συντομογραφια του ακανονιστη επειδη βαριεμαι να γραφω...

Ανώνυμος είπε...

Με το τραγούδι που ακούω ήδη άνοιξα μια σαμπάνια...από τις χοντρές.

wilma είπε...

Επειδή είμαι σίγουρη ότι θα αρέσει και στην elf, βάλε άλλον έναν κορσέ.
@Αποτέτοιε δέχεστε και με επιλεγμένα χρώματα?
διότι σε αυτή την περίπτωση θα ήθελα τον δικό μου μαύρο μετάξι (με δασκάλεψε η ακανόνιστη) και θα ήθελα τις κορδέλες που σφίγγουν σε ροζ. (για να τονίζει την αθωότητα).
διαστάσεις θα σας τις ταχυδρομήσω.

Green_revenger είπε...

Ο ένας art director, η άλλη manager, ο δώθε αρχιτέκτων, η κείθε στα ΜΜΕ...
Όποτε μπαίνω εδώ μέσα διακατέχομαι από κόμπλεξ (στα όρια του συνδρόμου) κατωτερότητας.
Το μόνο που με παρηγορεί είναι πως (σαν νταλικιέρης) γαμάω καλύτερα από όλους κι ότι, κατά βάθος, όλες στα σώψυχά τους ποθούν μια βρώμικη περιπέτεια με λαικό τύπο.
Άλλες φορές πάλι δεν μου αρκεί.
Γι αυτό προσπαθώ (που και που) να γράφω καμιά ατάκα κλεμμένη, μπας και συγκεντρώσω καμιά λάμπα πάνω μου. Γιατί για προβολέα, ούτε στα πιο τρελλά μου όνειρα.
Σας αφήνω τώρα, πάω να πιπώσω μια καριολίτσα. Ίσως να της μιλήσω λίγο για τον Κορνήλιο.
Καλό βόλι

Nomad είπε...

Τους καυλωσες όλους, γιατί;;;;;

Green_revenger είπε...

Γιατί είναι καυλιάρα και, ως γνωστόν, οι καυλιάρες ζουν και αναπνέουν για να καυλώνουν τα τεκνά σαν εμάς.
Όποιος ζηλεύει, ας πρόσεχε.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

irregularly !!!

Green_revenger είπε...

@ απατεωνες

ναι...κάνε καταγγελία στο τμήμα ηθικολογίας της blogόσφαιρας

aKanonisti είπε...

@island..
εγώ παρόλιγο να κάνω το ίδιο με τις ειδήσεις....Χαχαχαχαχαχα
Σαμπάνια Βατοπεδίου...μεγάλη... σαν αυτές που ανοίγουν στα γκραν πρι...

@wilma....
Μην βάζεις δύσκολα στον Στούπιντ μου!!!! Ο,τι θες να μου λες εμένα να κάνω την μετάφραση...
Στούπιντ μπάι σαμ πινκ κορντονι.. πλιζ....

@green!!!!!!
Μη μασάς ωρε!!!!!
Ξέχασε τον Κορνήλιο που ξέρεις.. Μείνε πάντα ένας βαρβάτος άγριος νταλικιέρης...και υπόσχομαι να σου τραγουδώ κάθε φορά στο σεΚς, υπό το φως των φαναριών της νταλίκας...στην εθνική οδό.. Αγγελόπουλο....
"Οσο αξίζειιιιιιςςςςςςς εσύυυυυ
και η καρδιάαααααααα σουυυυυυυυ η χρυσήηηηηηηηηηηη δεν αξίζουνννννννν μαζίιιιιιιι, ο Κορνήλιοςςςςςςςςς και η Αρχιτεκτονικηηηηηηηηηηη"

@nomad.....
Με τον Τσίπρα ε????
Είναι πολύ όμορφο το γιαβρί μου...
Χαχαχαχαχαχαχαχα

@green....
Πές τα ωρε!!!!
Να σκάσουν οι οχτροί μου...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
(δέχεσε επιταγές για το προμό?? ή πρέπει να πληρώσω cash?)

aKanonisti είπε...

@απατεώνες....

What is regular???You???
Xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Βρε ουστ!!!!!!!

kostaslogh είπε...

Νομίζω σας θαυμάζω!
Και πνεύμα και στύλ..κυρίως το στύλ
αγαπητή μου,αυτό έχει σημασία!!!!!!

Spyros Vlahos είπε...

Μια θαυμάσια παρέα, λίγο αριστερή, πολύ ελευθεριάζουσα (καθόσον αριστερός κι επαναστάτης πάνε μαζί).
Το κλίμα μου θυμίζει λίγο ΝΙΤΡΟ, λίγο ΚΛΙΚ, γενικά κάτι σε ... τρέντυ και πιασάρικο.
Και πολύς θόρυβος διακινείται, με μαγκιά, με ωμότητα (είναι πιασάρικη). Αν τα γλυκερά ποιηματάκια που κατηγορείτε (κι εγώ μαζί σας είμαι σ' αυτό) είναι η μια άκρη, η άλλη που καταλαμβάνετε δεν είναι καλύτερη. Κι ούτε πλάκα γίνεται διότι το μπινελίκι πάει σύννεφο με εσωτερικά ανεκδοτάκια που δεν έχουν και πολύ εξυπνάδα, μεταξύ μας.
Και, σίγουρα, είμαι ανοιχτός σε κάθε μπινελίκωμα επειδή ξέρω τι σκατά είμαι και δεν περιμένω να μου το πείτε εσείς. Κι έτσι δε στενοχωριέμαι. Ακούω ήδη κάποιον σας να ψιθυρίζει "τι μας το παίζει ο μαλάκας;" και χαμογελώ διότι ότι παιγνίδι γίνεται είναι από μεριά σας.
Η μαγκιά δεν είναι στο να βρίζουν μερικοί ασώματοι-βίρτσουαλ άνθρωποι άλλους ασώματους-βίρτσουαλ ανθρώπους. Η μαγκιά είναι να επιβιώνεις μέρα με τη μέρα με το χαμηλότατο μεροκάματο και στο τέλος να ευχαριστείς το θεό που άντεξες μια μέρα ακόμα. Ξέρω, όλα τούτα είναι συναισθηματικά γλυκερά και δεν πάνε με αριστερές συνειδήσεις αλλά, τι να κάνω, δε γεννήθηκα πλούσιος κι οι γονείς μου με μάθανε να σέβομαι τους άλλους.

Green_revenger είπε...

Παρότι μου τα χάλασε λίγο με την αριστερά, προσυπογράφω το παραπάνω σχόλιο.
Είναι κρίμα και κατάντια να το παίζουν κάποιοι (εδώ μέσα) κάτι που δεν μπορούν να είναι στην πραγματικότητα. Είναι κατινιά δε να κάνουν όλες αυτές τις προσπάθειες μπας και βγάλουν καναν γκόμενο/α. Και, κυρίως, είναι ξεφτίλα τελικά να μην βγάζουν και να επιστρέφουν στους/στις συζύγους τους.
Κατανοώ τη μοναξιά του καθένα. Φτάνω μέχρι να σέβομαι και την προσπάθεια του καθένα ν'ανταγωνιστεί μια ουτοπία.
Αλλά να καταντάει ένα blog κακοχυμένο chat, αυτό δεν χωνεύεται.
Σ'ένα blog χθες διάβασα "girls της κλίκας"...
Έλεος αδέλφια. Βγείτε έξω και γαμήστε ή γαμηθείτε. Είστε τόσο προβλέψιμοι που καταντάτε γραφικοί.
ΥΓ : Αυτό το ανόητο που μιλάει για αυτοαναίρεση, μην τυφλώνεται από τις ανοργασμικές 30+ κυρίες που του γλύφουν τα διαδυκτιακά παπάρια. Όταν θα τον βαρεθούν, θα μείνει μόνος του να μετράει τις μαλακίες που γράφει. Και το χειρότερο; Δεν θα τις βρίσκει καν ενδιαφέρουσες.
Τίτσερ σόρυ για τον χώρο. Wont happen again