Δευτέρα 11 Αυγούστου 2008

Που είναι το άτιμο mind, οεο????

Καθώς γυρνούσαμε από Χαλκιδική
Βάλαμε πάλι το γνωστό cd
με τα 500 τραγούδια των 80’s….
Άρχισα ως γνωστόν να τραγουδάω
και μου ήρθε η ιδέα
του σημερινού βλογγγγγγ
Δεν είναι τίποτα παραπάνω
από την καρα-ελεύθερη
και ψιλομεθυσμένη μετάφραση
ενός λατρεμένου τραγουδιού….
Σας βάζω λοιπόν το βίδεο…
και σας προτείνω

να το τραγουδήσετε στην δικιά μου βερσιόν…
με ψιλοΰστερικόν τρόπο
τσιρίζοντας..(όχι τραγουδώντας)
ακολουθώντας την "χορογραφία"
φαντασιώνοντας
ότι το λέτε σε κάποιον που γουστάρετε θανάτου…

ώστε να το απολαύσετε
όπως εγώ….
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα



The sun comes up - I think about you
Ο sun πάει up… I think πάλι you!!!
(χορευτικό: δείχνουμε ψιλά…)
The coffee cup - I think about you
The coffee πλατςςςς… I think πάλι you!!!
(χορευτικό: κάνουμε πως κρατάμε κούπα…)
I want you so, it's like I'm losing my mind
I want you τόσοοοοοο… πάει το άτιμο minddddd…..
The morning ends - I think about you
Το πρωί φεύγει… I think πάλι you!!!
I talk to friends and think about you
Πρήζω τους φίλους… I think πάλι you!!!
And do they know it's like I'm losing my mind?
Σάμπως δεν ξέρουν πως πάει το άτιμο mind????
All afternoon doing every little chore
Ολο το απόγευμα έκανα ψιλοchore
The thought of you stays bright
Η σκέψη σου ήρθε πάαααλι
Sometimes I stand in the middle of the floor
Καμία φορά μένω στην μέση του floor
(χορευτικό: μένουμε για λίγο ακίνητοι…)
Not going left - not going right
Δεν πάω δεξία…δεν πάω αριστερά….
(Χορευτικο:δείχνουμε με τα χέρια… δεξία και αριστερά)
I dim the lights and think about you
Χαμηλώνω τα lights…
I think πάλι you!!!
Spend sleepless nights to think about you
Μένω άγρυπνη/ος την νύκτα… I think πάλι you!!!
You said you loved me, or were you just being kind?
Είπες ωρέ πως μ’αγαπας??? ή το έπαιζες ψιλο- kind?
Or am I losing My mind?
Ή το έχασα, πάει πια…το καημένο mind?
Υ.Γ. Αμα το βρείτε... πείτε μου.....
Δίδεται και αμοιβή....
Χαχαχαχαχα

34 σχόλια:

wilma είπε...

τα θερμά μου συγχαρητήρια! η καλύτερη μετάφραση ever! άσε που μ'αρέσει πάρα πολύ αυτό το τραγούδι.
α ρε akanonisti άνω κάτω το έκανα το γραφείο πρωί πρωί!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως διδάσκετε χορογραφία στο Εθνικό θέατρο. Δεν εξηγείται αλλιώς η εμπνευσμένη δημιουργία σας.

Τώρα για το που πήγε το μυαλό σας δεν ξέρω ακριβώς. Το σίγουρο είναι ότι δεν βρίσκεται προς το παρό εδώ. Και ευτυχώς γιατί όλοι χρειάζονται διακοπές από το μυαλό τους.

ΚΑλή εβδομάδα να έχετε

aKanonisti είπε...

@wilma....
Τα καλά σου λόγια... στον αδερφό σου πλιζ...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Είναι τραγουδάραααααααα ωρεεεεεε
Που να με δεις να το τραγουδάω...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

@island....
10 χρόνια μπαλέτο έκανα για να καταφέρω να χορογραφήσω αυτό το τραγούδι... όχι αστεία...
(3-13 ετων... μη φανταστείς καμία μπαλαρινα....τώρα...απλή χορογράφος)

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Mε την αχτύπητη Λίζα, αφήνεσαι ευχαρίστως να το χάσεις! Το mind..
Σα να μου φαίνεται όμως ότι το κάνεις επίτηδες και μας βάζεις τέτοιες μουσικές, να το χάνουμε και μετά χωρίς μυαλό να μας έχεις εύκολα θύματα, αδυσώπητη...Κίρκη!!!
Αφού όμως έμαθα ότι είσαι χορογράφος, χαλάλι σου. Θα έχεις βέβαια ήδη προ πολλού αντιληφθεί, ότι στην Τέχνη το μείγμα ταλέντου και λωλοπαντιέρας είναι θανατηφόρα δημιουργικό!! Γι αυτο και οι επιφυλάξεις αίρονται οριστικά.Σωστά;;;

aKanonisti είπε...

A!όχι ζαβολιές κύριε Φαίδωνα...
Θα αρθούν όταν πρέπει...οι επιφυλάξεις...
Ασφαλώς και τα βάζω επίτηδες.. γιατί πρέπει να χάσουμε το μυαλό μας ώστε να είμαστε χαρούμενοι.. με τόσα που συμβαίνουν δίπλα μας..

Και δεν είμαι χορογράφος επαγγελματίας..αν και κάνω καλές χορογραφίες.. όπως λέει και ο island.....
είμαι ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΡΑ...οεο οεο οεο
και...ψώνιο...και... το έχω χάσει.. το καημένο το μυαλό....

L' Aesthete Soleil είπε...

Όλοι στο γραφείο (περί τα 20 άτομα) τσιρίζουμε και τηλεφωνήσαμε σ' αυτούς που λείπουν διακοπές να τσιρίζουν μαζί μας. ;-) Πανελλήνια κυκλοφορία το clip σου!

aKanonisti είπε...

Πολύ χαίρομαι....
Σιγά μην γίνουμε μίζεροι που είμαστε ακόμα στην δουλεια!!!!
Την χορογραφία την εμπεδώσατε???
Διότι ήταν ολίγο πολύπλοκη...
Χαχαχαχαχαχαχαχα

apos είπε...

(αυτό το χαχαχαχαχαχαχ έχει μείνει από κάπου και το έχασα, λόγω διακοπών;)

κατά τα άλλα, με έστειλες αδιάβαστο. Πού το θυμήθηκες; Και όπως έλεγαν και σε ένα άλλο τραγούδι, it's Liza with a z not Lisa with an s...

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Ζήλεια-ζήλεια εγώ έχω τα 1000 των 80's. Αφήστε μας ημερομηνία εορτής να σας έχουμε στα υπ' όψιν. (Αλλά πρώτα να μου γράψεις ...χειρόγραφα ποια 500 έχεις να μην στα ηχογραφώ διπλά!)

Να σου πω όμως βρε ακανόνιστη... ακολούθησα όλες τις οδηγίες όπως τα 'πες. Έκανα και την χορογραφία τσιρίζοντας όσο πιο δυνατά μπορούσα την μετάφρασή σου... κι εκεί στο τέλος που του λεγα με πάθος:
"Είπες ωρέ πως μ’αγαπας??? ή το έπαιζες ψιλο- kind? Or am I losing My mind?"

Μου πέταξε ένα "δεν πας καθόλου καλά τελευταία", μου κλεισε νευριασμένος την πόρτα κατάμουτρα κι από τότε δεν ξαναφάνηκε.
Έχεις κανένα ανάλογο καλό ρινγκτόουν να του στείλω μπας και επιστρέψει;

aKanonisti είπε...

apos.....
Το χαχαχαχαχαχχαα μου έχει μείνει μόνιμο κουσούρι πλέον...
Ως τώρα είχα μόνο τις τελίτσες...
Τώρα... αμα γελάω ή χαμογελάω... γράφεται αυτόματα το άτιμο...
Που το θυμήθηκα??
Δεν ξέρεις πως όσο γερνάς.. θυμάσαι τα παλια...και ξεχνάς τα νέα????
Δεν το ξέρεις διότι είσαι νεότατος μάλλον...

@κυκλοδίωκτον...
Εχουμε ωρε μεγάλη γκάμα...
Αλλά...τι τον θες τον κρυόκωλο πίσω???
Βρες κανέναν να χορεύει σαν τον Τραβόλτα...
Αμαν πια με τους κρυόκωλους..
Ουφ!!!

dr.SeenG είπε...

Α πουλάκι μου... θα θησαυρίζω με σένα... Έλα έλα κάθησε στον καναπέ. Έχω και αρκουδάκια-μαξιλαράκια :)
Το τραγούδι δεν το ήξερα, επομένως υιοθετώ τα δικά σου στιχάκια. Πιο ωραία είναι από του αμερικανακίου...
Άσχετο... εσύ ακούς Μητροπάνο ε; (εμμονή)

aKanonisti είπε...

Ντοκτορ...
εγώ ευχαρίστως να έρθω...
το θέμα είναι πως θα σε ζουρλανω..
διότι έχω τετράγωνη εκλογικευμένη τρέλλα....
και όχι τίποτα άλλο..περιμένω πως και πως να καλέσεις τον αλογοσκούφη να του ρίξω ένα μπινελίκιον.. στο βλογ σου...

Οσο για τον Μητροπάνο....
καλοκαίρια και χειμώνες..
τον αναζητώ στη Σαλονίκη.. να μου πει που πουλάν καρδίες
... και κάνω κάτι να χάσει το τρένο, βάφοντας τις κουρτίνες στο χρώμα που μισούσε...διότι τον αγαπώ σαν αμαρτία...

moyratos είπε...

Your mind is in the other side ... Of Salonica!!!!!


Μπογώ να πω ότι το τγαγούδι μου άγεσε πολύ. Το πγοβλημα είναι ότι το σκότωσες λιγάκι με τα greeklish soy!!!!
Γι' αυτό λοιπόν θα σου βάλλω τγία σαν τα κγύα τα νεγά!!!! Πγοσπάθησε πγισσότεγο για να μην σπας τα νεύγα του οδηγού!!!!

moyratos είπε...

Φτούυυυυυ ...

Πάλι δέκατοτγίτο σχόλιο άφησα σε post?

Την γκαντεμιά μου ο καψεγός!!!!

aKanonisti είπε...

@μουγάτε..
Ντγοπή σου!!!
Να μου δώσεις το τγίτο το μακγύτεγο... Μια χαγά το τγαγούδισα.. κακιασμένε... Μου κόλησες και το γο...
Ζημιάγη...
Με κατέστγεψές!!!!
Τωγα... μόνο Πιαφ.. θα μπόγώ να τγαγουδώ!!!!
Γιεννννννν νο ζε νε ρεγκγεττ ντε γιεννννννννννν
(καλά το λεώ...χμ....)

Gianni είπε...

Καλά εσύ το τραγουδούσες στο δρόμο της επιστροφής. Ο οδηγός τι έκανε;
:)

aKanonisti είπε...

@gianni
Φρίκαρεεεεεεεεεε
χαχαχαχαχαχχαα

irlandos είπε...

Σήμερα, αν και η μέρα μου ξεκίνησε καλά, από το μεσημέρι και μετά άρχισε μια "ραγδαία επιδείνωση", όπως θα λέγανε κι οι μετεωρολόγοι. Μόνο που η δικιά μου επιδείνωση δεν αφορούσε "χαμηλό βαρομετρικό" αλλά ... "υψηλό εργασιακό" (φόρτο).

One of those days ...

Μπαίνοντας απόψε στο μπλογκ σου, για να ανταποδώσω την πρωινή δική σου επίσκεψη, έπεσα πάνω στη μετάφραση (την "ψιλομεθυσμένη" όπως την αποκάλεσες) του τραγουδιού και ξελιγώθηκα στα γέλια.

Αυτό το "είπες ωρέ πως μ’αγαπάς ή το έπαιζες ψιλο-kind" καθώς και το "πρήζω τους φίλους" ήταν μεταφράσεις που ...έγραψαν !!

Μου'φτιαξες τη μέρα.

Σ' ευχαριστώ.

Θα στο χρωστάω. Στο επόμενο χιουμοριστικό post μου (όποτε το γράψω) θα σου έχω ειδική αφιέρωση.

Φιλικά,
Ιρλανδός

aKanonisti είπε...

Ευχαριστωωωωωωωω για τα καλά σου λόγια...αν και εγώ δεν έκανα τίποτα....
Ο έρωςςςςςςςςςς με έχει λωλάνει... λέμε...
Χαχαχαχαχαχχαχααχα
αλλά...αμα είπε πως με αγαπάει?? τι να κάνω... να μην ρωτήσω???
Πες μου....χαχαχαχαχαχχαα

irlandos είπε...

Πολύ καλά κάνεις και τον ρωτάς. Συμφωνώ και επαυξάνω, διότι είπαμε υπάρχει και ο ... κίνδυνος να "το παίζει ψιλο-kind" (χα χα χα).

Πάντως γι' αυτό που λες, ότι δηλαδή ο έρως σε έχει τρελάνει, πράγματι έχεις δίκιο: ο έρωτας είναι μια παροδική μορφή τρέλας.

Ευτυχώς, υπάρχει μια θεραπεία που σε γιατρεύει από την τρέλα αυτή:
ο Γάμος.

:):):)

Φιλικά,
Ιρλανδός

dr.SeenG είπε...

Καλά το σχόλιό σου για τον Μητροπάνο με έστειλε...
Σε προσκυνώ!!!

aKanonisti είπε...

Δεν πιάνει ιρλανδε... το έχω δοκιμάσει...1,5 φορά μάλιστα...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μην ακούς τι λένε....

Τρελοντοκ... μη μου λες τέτοια... θα το πάρω ψηλά τον αμανέ... λεμε..
(και είμαι κακόφωνη...χαχαχαχα)

irlandos είπε...

Μιάμιση φορά ???
Πώς δηλαδή γίνεται 1,5 γάμος ?

Όμως θα μου επιτρέψεις να επιμείνω (και εγώ εκ πείρας ορμόμενος):

Να έχεις υπομονή. Ο Γάμος, όπως κάθε καλή και αποτελεσματική θεραπεία, απαιτεί μακροχρόνια αγωγή για να έχει αποτελέσματα.

Επίσης κοστίζει ακριβά(και πάλι όπως όλες οι πραγματικά καλές και αποτελεσματικές θεραπείες), αλλά στο τέλος γιατρεύει με απόλυτη "επιτυχία" από την τρέλα του έρωτα. Μιλάμε για πλήρη ίαση, σου περνάει εντελώς (χα χα).

irlandos είπε...

Μιάμιση φορά ???
Πώς δηλαδή γίνεται 1,5 γάμος ?

Όμως θα μου επιτρέψεις να επιμείνω (και εγώ εκ πείρας ορμόμενος):

Να έχεις υπομονή. Ο Γάμος, όπως κάθε καλή και αποτελεσματική θεραπεία, απαιτεί μακροχρόνια αγωγή για να έχει αποτελέσματα.

Επίσης κοστίζει ακριβά(και πάλι όπως όλες οι πραγματικά καλές και αποτελεσματικές θεραπείες), αλλά στο τέλος γιατρεύει με απόλυτη "επιτυχία" από την τρέλα του έρωτα. Μιλάμε για πλήρη ίαση, σου περνάει εντελώς (χα χα).

ο αποτέτοιος είπε...

α ρε γαμώτο, και το απόγευμα είδα ένα mind (εε συγνώμη, μάιντ) να περιφέρεται άσκοπα, σαν χαμένο και δεν ήξερα ποιανού είναι!

εμένα από την άλλη το τραγούδι δεν μου άρεσε
(δεν είμαι και πολύ των 80'ς)

συγνώμη, αλλά.....
(περί ορέξεως, νουτελοαυγόφετες!!
χαχαχαχαχαχαχχααχχα
έκλεψα λίγο από το γέλιο σας)

aKanonisti είπε...

@irlandos
1,5 φορα = 1 γάμος... + 7 χρόνια συγκατοίκηση.. αλλά δεν παντρεύομαι ξανα...

ΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
(πως το βλέπεις?? έχω προΰπηρεσία??? χαχαχαχαχαχαχαχα)

Ο έρως όμως δεν έφευγε από τον γάμο...
από άλλα έφευγε....


@αποτετοιε....
γιου καν στιλ ωρε εβριθινγκ γιου γουοντ... ας λονγκ ας γιου καν ιτ δις δισταστινγκ θινκ...
Γουερ εξακτλι ντιντ γιου σι μάι μάιντ?? Πλιζ τελ μι... άι νιντ ιτ...άι χεβ του γουορκ του ερν μάι μπρεντ ....γιου νοου...
Χχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα

Υ.Γ. γουερ γουερ γιου τουντέι??? άι μις γιου. μάι στουπιντ φρεντ...

ο αποτέτοιος είπε...

άι γουίλ τέλ γιου αγκαίν: ιτς νοτ ντισκάστινγκ ατ ολ!

Υ.Γ. διζ νταίιζ άι χαβ του ντου ε λοτ οφ θινγκς σόυ άι γουίλ νοτ μπι ιν δε μπλογκς σόυ φρίκουεντλι εζ άι γουόντ του μπι. μπατ άι γουίλ μπι αράουντ χίαρ.

(μετάφραση: δηλαδή εδώ θα είμαι αλλα όχι συνέχεια ον λάιν)

Albus Genius είπε...

Είσαι άπαιχτη χορογράφος, μεταφράστρια,τραγουδίστρια. Πρέπει να προταθεί ως τραγούδι ρυθμιστικό της κυκλοφορούσας μελαγχολίας αμέσως.

Albus Genius είπε...

Και το mind θα βρεθεί πάραυτα.Η διαδικασία ενεργοποίησης πολυεστιακών νευρωνικών δικτύων της συμπρωτεύουσας και οι σταθερά δομημένοι σχηματισμοί διασύνδεσης με άλλα δίκτυα δουλεύουν ακατάπαυστα,έχουμε μια καθυστέρηση με ψωμο, αλλά θα παρακαμφθεί τάχιστα.

aKanonisti είπε...

@albus genius!!!!!!!
Τα σχόλια σας είναι άπαιχτα... και χωρίς δεύτερο καφε... δεν μπορώ να τα καταλάβω!!!!!
Πάντως έχουν το κατιτι τους....
Εχετε πληροφορίες για υπουργοποιηση ψωμο???
Χαχαχαχαχαχαχα
Θα τον κάνουν υπουργό καρναβαλιού να γλυτώσει ο νομός????

L' Aesthete Soleil είπε...

Δεν μου βγήκε το τριπλό axel (α ρε Κωστάλα) αλλά μου βγήκε το διπλό tolup!

aKanonisti είπε...

Κοιτάξτε να το βελτιώσετε...
γαμπρέ μου... ως το γάμο... διότι.. είμαι σίγουρη πως θα είναι στα πάντα θεαματικός!!!!
Και εσεις πρέπει να είσαστε ένας Ελλην Evgeni Plushenko....

STRIMENOS είπε...

Καλως σε βρήκα με την ωραία την μετάφραση.
Μου θύμισε εκείνο το παλιο
Το πρωί δεν τρώω γιατί θυμάμαι εσένα
Το μεσημέρι δεν τρώω γιατί θυμάμαι εσένα
Το βράδυ δεν τρώω γιατί θυμάμαι εσένα
Τα χαράματα ξυπνάω.. εχω πεθάνει της πείνας
Νάσαι καλά μου έφτιαξες τη μέρα

aKanonisti είπε...

Καλημέρα strimene...
Εχουν ιδιαίτερη βαρύτητα τα θετικά σχόλια.. από στριμένους...
Χαχαχαχαχα
Ευχαριστώ πολύ!!!!