Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

Μορφή & Μεταμόρφωση....

Σήμερα είναι η μέρα της Μεταμορφώσεως….
Είναι ημέρα γιορτήςγια την Ορθοδοξία
Ενώ είμαι άθεη αλλά αυτή η γιορτή μου αρέσει
Μου αρέσει η μεταμόρφωση, ως έννοια γενικότερα….
διότι εμπεριέχει άθελα της, την ουσία της πλάνης
μέσα από την αποδόμηση του ρόλου της μορφής
Η μορφή ερμηνεύεταικάθε φορά διαφορετικά
πολλές φορές μας παραπλανά…
άλλες φορές μας οδηγεί….
Το θετικό της στοιχείο όμως είναι ότι πάντα μεταλλάσετε...
Μεταλλάσετε και σε σχέση με τον παρατηρητή
και ακολουθώντας ή φανερώνοντας την ουσία
Καμία μορφή δεν μπορεί παρά να μεταλλαχτεί
και αυτό είναι το πιο παρήγορο πράγμα που υπάρχει
Διότι μέσα από την αλλαγή,
γνωρίζουμε νέα στοιχεία της ουσίας
και νέους τρόπους να την βιώνουμε
και αυτό μας κάνει πιο σοφούς
μας κάνει πιο ζωντανούς
πιο δυνατούς
ακόμα και αν πολλές φορές πονάει
πονάει πολύ
αλλά αυτός ο πόνος
είναι πόνος αγνός
πόνος δημιουργίας
πόνος ζωοδόχος
πόνος γέννας
Κουράγιο λοιπόν
καλοί μου φίλοι
Όλα περνάνε….
Όλα μεταμορφώνονται…
ευτυχώς!...



Το λέει και η φίλη μας η Siouxsie
στο παρακάτω τραγουδάκι που σας αφιερώνω

Οι στίχοι για τους κουφούς….
What in the world is happening?
What in the world could this be?
I'm on the verge of an awakening
A new kind of strength for me
I feel a forceI've never felt before
I don't want to fight it anymore
Feelings so strong can't be ignored
I burst out - I'm transformed
Rising up, shaking it off
The yesterday dreary
Graceful and strong,
No more forlorn
Today's a jubilee
Don't be surprised
This change is my design
I feel a force I've never felt before
I don't want to fight it anymore
Feelings so strong can't be ignored
I burst out - I'm transformed
I feel a force I've never felt before
I can't hold it down I've just got to soar
And laugh in the face that is vulture law
I burst out, I'm transformed
I feel a force I've never felt before
I don't want to fight it anymore
Feelings so strong can't be ignored
I burst out - I'm transformed
I feel a force I've never felt before
I can't hold it down I've just got to soar
And laugh in the face that is vulture law
I burst out - I'm transformed
I burst right out - Into a swan
I burst out into a swan

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάλι οι μεταμορφώσεις κάτι σε τρανσφόρμερς μου κάνουν(ξέρεις...τα κινούμενα σχέδια) και τα φοβάμαι αυτά εγώ. Δεν είμαι για τέτοια. ΚΑλώς επέστρεψα από τις διακοπές λοιπόν και επέσρτεψα σίγουρα όχι μεταμορφωμένος αλλά πολύ ράθυμος.ΚΑλή συνέχεια.

Spy είπε...

Eγκυμονείτε κινδύνους εσείς...
Tο ξέρετε;

Aλλά εγκυμονείτε όμορφα...

aKanonisti είπε...

@island!!!
Καλώς ήρθες νησάκι...
Ούτε μεταμόρφωση ούτε ολίγον μαύρισμα???
Ντροπή.....
Να ξαναφύγεις αμέσως διακοπές, λέω...και διατάζω....

@spy....
Τι κίνδυνος να υπάρχει από μία μελιτζανομύτα???
Το πολυ πολύ να γεννήσω μελιτζανομυτάκια...
Χαχαχαχαχαχα εκτός και αν αυτό αποτελεί απειλή για την ανθρωπότητα..
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

wilma είπε...

Μια παρατήρηση σε αυτό το υπέροχο κειμενο.
Γράφεις ότι γνωρίζουμε νέα στοιχεία της ουσίας μέσω της μεταμόρφωσης. Σωστό. Αλλά μπορεί να μην αναγνωρίζουμε και την ουσία. Μιλω για τις περιπτώσεις όπου η μεταμόρφωση αφορά την εκούσια μεταμφίεση για απόκρυψη. Τώρα αυτό γιατί το είπα?
ίσως γιατί η μεταμόρφωση να μην είναι πάντα κάτι θετικό.
αυτά (1 ώρα μου πήρε να σκεφτώ-πιο απλά πράγματα akanonisti θα κάψω φλάντζα καλοκαιριάτικα! θα μου πεις απο την άλλη μιλάω εγώ που σου σέρβιρα τα θανατικά μου.)
Πάντως μου άρεσε πάρα πολύ

aKanonisti είπε...

Αλλο μεταμφίεση άλλο μεταμόρφωση...
Η μεταμόρφωση αφορά βαθύτερες αλλαγές..και έχει να κάνει κυρίως με τον τρόπο που εκλαμβάνει το υποκείμενο την ουσία.
Η μεταμφίεση απευθύνεται σε τρίτους αποδέκτες και είναι επιφανειακή... Ακόμα και έτσι όμως δεν μπορεί να κρύψει μέρος της ουσίας και της μορφής...ακόμα και αν αυτή λέγετε παραπλάνηση...

Σε μπέρδεψα???
:-)

L' Aesthete Soleil είπε...

Ωραίο κείμενο και βαθυστόχαστο. Τώρα εάν πρόκειται για την "Μεταμόρφωση" του Kafka είναι και ιδιαίτερα spooky...

aKanonisti είπε...

Ο Καφκα...ειναι απο του αγαπημένους μου...
Δεν είναι καθόλου τρομαχτικος.. ειναι απλά αλλου...
και σε αυτό το αλλού... πολύ θα ήθελα να παω....

Αntidrasex είπε...

Είσαι ο δεύτερος άνθρωπος μετά από εμένα που δεν βρίσκει τον Κάφκα spooky! (καλά, μόνο τη Δίκη έχω διαβάσει, αλλά το είχα ευχαριστηθεί απίστευτα. Όταν το είπα σε κάποιους με κοίταγαν περίεργα και με έλεγαν άρρωστο)

Ανώνυμος είπε...

Λίγο καθυστερημένα αλλά να θυμηθώ να πω χρόνια πολλά στις φίλες μου στη Συγγρού..!! Φιλί...

manetarius είπε...

Πολύ ωραίο το κείμενο σας..κι επειδή είμαι αδιάκριτη..διάβασα και μερικά σχόλια..όχι όλα..κι έχω να απαντήσω στον

@αντιδρασέξ οτι έχω ξεκινήσει τρεις φορές να διαβάσω τη δίκη και σταμάτησα και τις τρεις στην τρίτη σελίδα..(μήπως να το κοιτάξω αυτό με το 3;)
Πάντως έχω διαβάσει τη μεταμόρφωση και μου άρεσε πάρα πολύ..ήταν λίγο μαυρίλα όμως βρε αδερφέ...
Εντάξει, εντάξει...το ομολογώ..σε κόμικ το διάβασα...δεν το μπορούσα το βιβλίο...(ου να μου χαθείς..8 χρόνια σε βιβλιοπωλείο..τίποτα δεν έμαθες..φτου!)

Spy είπε...

@ "akanonisti" & "L' Aesthéte Soleil"
Δηλαδή εγώ που τα 'χω διαβάει μάλλον όλα του Kάφκα, και συνεχίζει να μ' αρέσει, να πάω να κοιταχτώ πουθενά;
(και δεν εννοώ στον καθρέφτη, εκεί μια χαρά είμαι)

Αntidrasex είπε...

Μανετ, εγώ το διάβασα μέσα σε δυο μέρες σε διακοπές...

wilma είπε...

Για Κάφκα: Είμαι στην ίδια μοίρα με το μανιτάρι μου. 4 απόπειρες για να διαβασω τον Πύργο. κόλλησα στη σελίδα 15 (σε ένα δρομάκι με λάσπες έξω από ένα καπηλειο-ψιτ κοπελιά, αυτό λέει δεν είναι Κάφκα είναι Ξανθόπουλος στο Κατρακύλισμα στο Βούρκο).
Μετά, το ίδιο σδιάστημα, έπεσε στα χέρια μου ο Καμύ (Η Δίκη? ο Ξένος?). Από κεκτημένη ταχύτητα ενσωμάτωσα το έργο του ενός με του άλλου και τώρα δεν μπορώ να διαβάσω κανέναν διότι κάποιον από τους δύο βαριέμαι. ή και τους δύο. Μη με βαρέσετε

aKanonisti είπε...

antidrasi+sex
Τον λατρεύω τον Καφκα..
Ασφαλώς και τα έχω διαβάσει ολα..
Μάλιστα ήθελα να κάνω διδακτορικό πάνω στο βιβλίο του ΤΟ ΚΤΙΣΜΑ....
θα γράψω προσεχώς ενα βλογ... με αυτό το θέμα...
Και μένα με κοιτάνε περίεργα.. αλλά χωρίς να μιλήσω για τον Καφκα..
Χαχαχαχαχαχαχαχα

@TheDiarist® ...
Φιλί σε αυτές ή σε μένα???

@manetarius...
Εισαι νινί ακόμα βρε...
Ο Κάφκα διαβάζετε σε μεγαλυτερες ηλικίες...πιο μαύρες...
Η φρεσκαδούρα...δεν ταιριάζει στον Καφκα...και εσυ είσαι η προσωποποίηση της...

@κύριε spy....
ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ!!!!!!
δεν προσεξατε τι εγραψα... και με πληγώσατε...

@wilma...
ΔΕν βαράμε όσους γουστάρουμε... και ας μας θάψουν και τον Ντοστογιέφσκι...
Το διάβασμα είναι κάτι εντελώς προσωπικό...και δεν υπάρχει καλό και κακό...σωστό και λάθος..
Περί ορέξεως... ακόμα και Αρλεκιν παίζει...
:-))))

katerina είπε...

καλησπέρα αΚανονιστη μου....

aKanonisti είπε...

Kalispera... i kalinukta...i kalimera????
Katerina mou???

wilma είπε...

Άρλεκιν! πως δεν το σκέφτηκα! αυτό θα διαβάσω όλο το υπολοιπο καλοκαίρι.Μετά το τρίτο βιβλίο όπου ο τύπος με τους γκρίζους κροτάφους αναδειχθεί σε πληγωμένη καρδερίνα επειδή όταν ήταν μικρός του πέθανε το ροζ κανίς θα ορμήξω στον πρώτο τυχόντα στην παραλία και θα βυθίσω τα δόντια μου κάτω από το θεληματικό του πηγούνι.
Νέο αποτρόπαιο έγκλημα στην Κοντοβάζαινα αγαπητοί τηλεθεατές.

aKanonisti είπε...

Ωρε wilma...
κάτω από τι θεληματικόν πηγούνι...
είναι ο λαρυγγας...
Θα τον σκοτώσεις ωρέ τον άνθρωπο?????...
Και φαινόσουν τόσο γλυκεια... τόσο καλή...
Τελικά όλες οι γυναίκες είμαστε μοβόρες και άγριες....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Αν δεν υπήρχε η μεταμόρφωση, στον "κόσμο" μας, δεν θα υπήρχαν παρά πάρα πολλές κάμπιες και ούτε μία πεταλούδα!

(Προσοχή, παρακαλώ -κοίτα να μη σου ξεφύγει ακανόνιστη- στο στοχαστικό, μεταφορικό και φιλοσοφικό μέρος του σχολίου μου, όπως και στο παίξιμο της παρήχησης παρά-πάρα)

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Α, ξέχασα, έχεις κι έναν θαυμαστή στο μπλογκ μου, πέρνα να τους πεις κανένα ευχαριστώ!