Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Βρε θα Die Hard, λέμε.....

Ευτυχώς η απεργία των δημοσιογράφων...
λύθηκε σήμερα....
και πήγε η καρδιά μας στη θέση της...
(στο Μακεδόνα της , για την ακρίβεια...)
.
Ο Περιφερειάρχης μας δήλωσε....
"είμαι πολύ σκληρός για να πεθάνω... πολιτικά"
και ο Μπρους Γουίλης έκλασε μέντες...
πως θα χάσει τον ρόλο...
στο επόμενο σίκουελ....
.
.
ΠΑΝΙΚΑ ΓΕΡΑ!!!
ΜΕ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ* ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ!!!
Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΔΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ, ΛΕΜΕ!!!!


*Μαξιλάρι χαρακτήρισε τον λαό που τον ακολουθεί...
και γιατί εγώ όχι μόνο τον ακολουθώ αλλά ΚΑΙ τον ΛΛΛατρεύω...
δηλώνω υπεύθυνα και με όλες τις συνέπειες του νόμου...
όχι απλό μαξιλάρι... αλλά ΠΟΥΦ!!!!!!

.
ΟΥΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!
(πόσο μου έλειψες τρισμέγιστε!!!!)
.
.
Υ.Γ. Το Αθηνοκεντρικό κράτος θα καταρρεύσει.....

13 σχόλια:

Dimitris είπε...

only the good die young Παναγιώτη...

mahler76 είπε...

να ζήσεις Πανίκα. Εγώ είμαι ολόκληρος καναπές!!!

mahler76 είπε...

«Περνάω το δράμα μου, τη σταύρωσή μου. Αν καταδικασθώ θα ελευθερωθώ»

απλά κεντάει ο άνθρωπας!!!

aKanonisti είπε...

Ειναι Θεός... Περιφερειάρχης καλοκαιρινός.....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Αntidrasex είπε...

Κάτω τα χέρια από τον Πανίκα!
Θα γίνει χαμός!
ΘΑ γίνει επανάσταση!
Όλα κι όλα, περικοπές δεχόμαστε, ΔΝΤ δεχόμαστε, ανεργία ανεχόμαστε αλλά ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΑ!
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΟΤΩΜΟΣ!

ασωτος γιος είπε...

ουστ! αυτο εχω να πω, ας του δωσει καποιος μια εκπομπη το μεσημερι να τελιωνουμε

Χουλκ είπε...

Καλά όλα τα άλλα. Εμείς οι χαμουτζήδες τι σου φταίμε και θες να μας καταρρεύσεις;;;

Ανώνυμος είπε...

Λυπαμαι πολυ που αντι να κατακρινετε τη συμπεριφορα του mahler76 εσεις γελατε και συνεχιζετε να αλληλογλειφεστε.Μια κλικα ειστε που αλληλογλειφεστε και δε λετε ποτε κατι αρνητικο για να μη χασετε αναγνωστες και σας διωξουν απο την κλικα.Μπορει να μην ανηκεις σε αυτη την κατηγορια και συγγνωμη αν ειναι ετσι.Ειναι αδικο ομως που κανεις δε με υπερασπιστηκε.Ο mahler76 πρωτος αρχισε να μου μιλαει ασχημα και συνεχισε να το κανει χωρις να ζητησει συγγνωμη οπως θα επρεπε.Και κανεις δεν του ειπε mahler76 σορι αλλα δε φερεσαι σωστα στο παιδι, ζητα του συγγνωμη.Η ζωη δεν ειναι μονο για να σπαμε πλακα.Αν εσενα σε προσεβαλαν τι θα εκανες; Θα σου αρεσε κανεις να μη σε υπερασπιζεται; Θα σου αρεσε αυτος που σε προσεβαλε να συνεχιζει να το κανει, να μη ζηταει συγγνωμη και να σε απειλει κι απο πανω; Και μετα να σπαει πλακα μαζι σου με την μπλογκοπαρεα του.Θα σου αρεσε;

ασωτος γιος είπε...

θελω τον mahler76 στην θεση του Πανικα να κανουμε γκρουπ στο facebook

mahler76 είπε...

@ασωτος γιος
άσε και υπάρχει ήδη ένα γκρούπ και καλά μου για να μπώ στο facebook. Μακριά όμως από εμένα το ποτηριον τούτο.

Albus Genius είπε...

θέλω να μπώ στη κλίκα να αλληλογλείφομαι να μη χάνω αναγνώστες. Akanonisti προσπίπτω γονυπετής κάνε κάτι, είδες τί παθαίνουν αυτοί που διαμαρτύρονται όλοι συριζέοι γίνονται. Θέλω κλίκα θέλω κλίκα θέλω κλίκα ζήτω η κλίκα. Ζήτω και ο Πανίκας. Μα τί βρηκαν κι αυτοί οι πασόκοι την concept operatoire της πολιτικής να κυνηγήσουν απαπαπαπα! (το τσακάω το γαλλικό ε?)

aKanonisti είπε...

Αγαπητότατε....
πιο κλίκα από σένα.. δεν έχω εγώ...
αφού σε έχω μέσα στη καρδιά μου ωρέ...
Αμα σε δω και Συριζαίο... θα κλείσω ως κλίκα και ως Πανικοφανατικιά... Τέλος!!!!!!!!
Χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

konstantinos είπε...

Πωλούνται 5 συλλεκτικοί διαφημιστικοί αναπτήρες που μοίραζαν στις εκλογές και έχουν το λογότυπο "ο μακεδόνας της καρδιάς μος".
Επιθυμητή τιμή 89000 ευρώ.
Τιμή εκκίνησης 5000...