Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Θανάσιμα αμαρτήματα....

Η αμαρτία είχε πάντα
μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την αγιοσύνη
ίσως γιατί όριζε τον άθλο της
.

Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα
από έναν λατρεμένο και αμαρτωλό σχεδιαστή κοσμημάτων
τον Stephen Webster (κλικ!)
.
η Απληστία....
.

η Ζηλοφθονία....
.
η Λαιμαργία....
.
η Λαγνεία....
.
η Αλαζονεία....
.
η Οκνηρία....
.

και το αγαπημένο μου....


η Οργή.....
.
.
.
.


Υ.Γ. και ενώ φτιάχνω αυτό το πολύ προχώ ποστ....
για το ζεύγος Mavrides
Τα καραντιζαΐνάτα κοσμήματα.....για την Μανίνα...
και οι αμαρτίες.. για τον Τζορτζζζζζ....
μου έρχεται στο μυαλό το άΖμα......
"Μα το δικό σου αμάρτημα...
του κόΖμου όΛΛΛΛα.... τα δάκτυΛΛΛΛα...."
και πάει περίπατοΝΝΝ η γκλαμουριά...
στην πονΔιακήΝΝΝ παραλίαΝΝΝΝ....
.
.
.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

.
.
.
.

8 σχόλια:

Ourbax είπε...

Μήπως είδες καμία γειτόνισσα σου να κυκλοφορεί με κανένα τεράστιο μονόπετρο στην παραλίαΝΝΝ;
Χαχαχαχαχα.
Βαλε το κοτονάκι να την δαγκώσει.

kapetanios είπε...

κάτι σε: "θα σ αγαπώ για πάντα αλλά μην το πεις στην γυναίκα μου" έχει?
Θα σπάσει όλα τα ρεκόρ πωλήσεων/εισπράξων :))

καλημέρα

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η λαγνεία είναι θανάσιμο αμάρτημα...

τέλος πάντως εγώ είμαι ακόμα ζωντανός...

manetarius είπε...

Εγώ θα πάρω αυτό της λαιμαργίας!
ΘΑΝΑΤΕΡΟ δαστυλιδάκι!!!!
Που τα πουλάνε; :ΡΡΡ

υ.γ. ποιο είναι αυτό το ζευγάρι; Ενδιαφέροντες τύποι μου φαίνονται! :Ρ
είναι από τα γνωστά εξωτικά νησιά Maλvrides?

aerostatik είπε...

αλαζονεία forever...

manina είπε...

Ευχαριστώ για τις glam δημιουργίες!

Ανετα θα φορούσα την Απληστία!

Αφού δεν ξυπνάμε όμως πρωί-πρωί κάθε Κυριακή, μάλλον η Οκνηρία... μας πάει καλύτερα!

manina είπε...

Επίσης:
Like σε Maneterius και Aerostatik!
!?
Φτου, μπερδεύτηκα, αλλού είμαι.

Ανώνυμος είπε...

Το τζοβαιρικο της αλαζονειας την οποια μπορει να εχει γενικα το ανθρωπινο ειδος απεναντι στην φυση και τον βαυκαλισμο περι της καθυποταξης της που την συνοδευει, εχει μια ανατριχιαστικη ομοιοτητα με τυχον εκρηξη στις ακτες των σαμουραι...